Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olette iloisia just nyt?

Vierailija
06.11.2020 |

Mä oon mun ihan ekoista "mummokalsareista". Tai - mallit rullaantuvat ikävästi jo alas (senverran tullut lisäkiloja, vaikka vielä ihan normaalipainoinen pituuteen nähden), mutta nämä uudet istuvat päälle mukavasti.

Kommentit (449)

Vierailija
321/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä innostavasta ajatuksesta, että tämän seudun ensilumen näkeminen on päivä päivältä lähempänä. Rakastan lunta ja talvea - valkeaa maata ja sinistä taivasta. :)

Niin minäkin. Syksystä vuodenaikana kuitenkin eniten. Toivottavasti tänä vuonna tulisi kunnon talvi. 🙂

Vierailija
322/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että saatan päästä maakuntakomppaniaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkkiurheiluhulluna iloitsen Suomen fudiksen kehityksestä.

Eilen Huuhkajat pisti nenään ranskalaisia, jopa miljoonia tienaavia fudistähtiä, 2-0!

Euroopan urheilu-uutisissa kohistaan Suomen nuorista pelottomista pelaajista.

Jalkapallomaailmassa kova juttu.

Oli mahtavaa katsoa eilistä matsia👍

Vierailija
324/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen armosta

Tämä on kaikista tärkein, vaikka elämä olisi miten hyvää muutoinkin. Tää on perusta.

Minä pidän vuorisaarnaa perustana ja elämän ohjenuorana. Siis kymmentä käskyä.

Vuorisaarna ja 10 käskyä ovat kyllä eri juttu.

Joku voi toki ajatella vuorisaarnan kiteyttävän 10 käskyä.

Vierailija
325/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että pääsen uimaan ja saunaan 😃 ja edes muutama kommentti menny läpi vaikka asiallisia on kaikki olleet... Parempi sekin kun ei mitään.

Onneksi on muutakin elämää!

Vierailija
326/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://areena.yle.fi/1-50352844

Voin katsoa rauhassa nuo ihanat ohjelmat. Eka jakso on jo pudonnut pois, mutta vielä ehtii tuon tokan.

Vierailija
327/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä että saatan päästä maakuntakomppaniaan.

Hyvä juttu.👍

Vierailija
328/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penkkiurheiluhulluna iloitsen Suomen fudiksen kehityksestä.

Eilen Huuhkajat pisti nenään ranskalaisia, jopa miljoonia tienaavia fudistähtiä, 2-0!

Euroopan urheilu-uutisissa kohistaan Suomen nuorista pelottomista pelaajista.

Jalkapallomaailmassa kova juttu.

Oli mahtavaa katsoa eilistä matsia👍

Wow, ihan mahtavaa! Antaa toivoa lisää kehittyvänä jalkapallomaanakin.👍

Vierailija
329/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen, että kevään työuupumuksen jälkeen olen taas jotenkin toimintakuntoinen, toiveikas, ajatteleva ja hyvinvoiva.

Että minulla on läheisiini hyvät suhteet. Ja että läheiseni ovat turvassa ja tietääkseni voivat suhteellisen hyvin ainakin tällä hetkellä.

Olen iloinen viihtyisästä kodista, hyvistä ystävistä ja työkavereista, työstä ja harrastuksistani (joista tosin kuntosali ja kuoro nyt ovat olleet enimmäkseen tauolla sattuneista syistä). 

Ja tietysti olen iloinen siitäkin, että taloudellinen tilanteeni on suht hyvä. Ei ole aina ollut. Tiedän mitä on olla köyhä, ja tiedän mitä on tehdä kahta tai kolmea työtä yhtä aikaa että saisi perheensä elätettyä.

Vierailija
330/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://areena.yle.fi/1-50352844

Voin katsoa rauhassa nuo ihanat ohjelmat. Eka jakso on jo pudonnut pois, mutta vielä ehtii tuon tokan.

Avara luonto yksi lemppariohjelmista. Teeveetä ei juurikaan tule tuijotettua, mutta luonto-ohjelmia ja jotain dokkareita tulee joskus katseltua. Harvemmin muuta, paitsi "Poika, joka katosi musiikkiin" on mukaansatempaava sarja. 🙂

Vierailija
331/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iloinen, että kevään työuupumuksen jälkeen olen taas jotenkin toimintakuntoinen, toiveikas, ajatteleva ja hyvinvoiva.

Että minulla on läheisiini hyvät suhteet. Ja että läheiseni ovat turvassa ja tietääkseni voivat suhteellisen hyvin ainakin tällä hetkellä.

Olen iloinen viihtyisästä kodista, hyvistä ystävistä ja työkavereista, työstä ja harrastuksistani (joista tosin kuntosali ja kuoro nyt ovat olleet enimmäkseen tauolla sattuneista syistä). 

Ja tietysti olen iloinen siitäkin, että taloudellinen tilanteeni on suht hyvä. Ei ole aina ollut. Tiedän mitä on olla köyhä, ja tiedän mitä on tehdä kahta tai kolmea työtä yhtä aikaa että saisi perheensä elätettyä.

💜

Vierailija
332/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun joulu on tulossa ja hyvää mieltä . Myös itsenäisyys muistopäivä . Kiitos . Ilon aiheita . Sekin että on kauppoja mistä saa mehuja ne ihmiset joilla ei ole omaa puutarhaa . Kiitos hyvä mieli muiden puolesta.

Vierailija
333/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan huippuiloinen olenn,kun se kadonnut Iines löytyi.

Niin minäkin. Kuitenkin kamalan surullinen toisaalta myös siitä ajatuksesta, miten traumaattisia olivat tytölle nämä päivät ennen löytymistä. Voi, kunpa meillä olisikin aina mahdollisuus suojella lapsiamme ja rakkaitamme. 💜

Kyllä täällä täytyy ihmisten saada liikkua ulkona ilman pelkoa oli nuori tai vanha eikä kukaan saa käydä kenenkään kimppuun missään .

Vierailija
334/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho-ongelmani on monen vuoden oireilun jälkeen alkanut parantua kun jätin viljat pois kuukausi sitten:)

Vierailija
335/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokas päivä.  Nyt on purjevene  nostettu tuohon pihalle. Ollaan valmiina talveen yksi asia kerrallan. Toivottavasti on yhtä leutokuin viime talvi.

Vierailija
336/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pikaisesti kahvilla vanhan salarakkaani kanssa melkein 20 vuoden takaa. Jotenkin niin herttaista, että hän jaksaa vieläkin roikkua mukana elämässäni, vaikka emme edes tapaa juuri koskaan.

Vierailija
337/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun  pystyn tuntemaan sääliä kammottavakäytöksistä ihmistä kohtaan, ja pyrin antamaan hänelle anteeksi, vaikka hän on aiheuttanut paljon pahaa ja vaikeuksia.

Ihan oikeasti, tämä ei ole mitään teeskentelyä.

Vierailija
338/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satoja mehuja kaupassa kirjoitti:

Siitä kun joulu on tulossa ja hyvää mieltä . Myös itsenäisyys muistopäivä . Kiitos . Ilon aiheita . Sekin että on kauppoja mistä saa mehuja ne ihmiset joilla ei ole omaa puutarhaa . Kiitos hyvä mieli muiden puolesta.

💛

Vierailija
339/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain siivottua kotia tänään illalla aika paljon. Huomiseksi jäi vain vähän. Inhoan siivoamista ja siirrän sitä aina niin pitkään kuin mahdollista. Kun lopulta saan jonkun homman tehtyä, niin olo on tosi helpottunut. On ihanaa olla siistissä kodissa.

Vierailija
340/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tervehtynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän