Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olette iloisia just nyt?

Vierailija
06.11.2020 |

Mä oon mun ihan ekoista "mummokalsareista". Tai - mallit rullaantuvat ikävästi jo alas (senverran tullut lisäkiloja, vaikka vielä ihan normaalipainoinen pituuteen nähden), mutta nämä uudet istuvat päälle mukavasti.

Kommentit (449)

Vierailija
301/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tänään ajattelin, että uskallan jo hauraasti iloita: lapseni, joka on pitkään sairastanut vakavasti, voi paremmin.

💜

Vierailija
302/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan uudestaan tähä keskusteluun… Origamipäivästä! :) Tein tänään kaks vähä haastavampaa riikinkukkoo ja yhe haastavan peuran. Oon katellu muide parempie origamistien töitä ja ottanu niistä pari tavoitteeks tehä. :) M25

Wau! Harmi, kun tähän ei voi liittää kuvaa niistä. Niitä varmaan mielenkiintoista tehdä. 🙂

On mielenkiintosta ja toi harrastus autto paljo synkkää aikaan elämäs. :) Jos haluut tehä nuo tai vaan kattoo kuinka tehdään, nii täs o opetusvideot. M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on oikea hyvän mielen ketju. Ihan itkettää😍 Kiitos ap😍

Vierailija
304/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettiseuroista jotka kuuluvat parasta aikaa Helsingin rauhanyhdistykseltä❤️

Vierailija
305/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on oikea hyvän mielen ketju. Ihan itkettää😍 Kiitos ap😍

Kiitos ja mukavaa, että kuljet sinäkin pienen tai suuremman hetken mukanamme. 💜🙂

Vierailija
306/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan uudestaan tähä keskusteluun… Origamipäivästä! :) Tein tänään kaks vähä haastavampaa riikinkukkoo ja yhe haastavan peuran. Oon katellu muide parempie origamistien töitä ja ottanu niistä pari tavoitteeks tehä. :) M25

Wau! Harmi, kun tähän ei voi liittää kuvaa niistä. Niitä varmaan mielenkiintoista tehdä. 🙂

On mielenkiintosta ja toi harrastus autto paljo synkkää aikaan elämäs. :) Jos haluut tehä nuo tai vaan kattoo kuinka tehdään, nii täs o opetusvideot.

Kiitos linkeistä! Senverran tiedän entuudestaan origameista, että ovat hyvinkin taidokkaasti tehtyjä ja siinä samalla myös hyötyä mielelle. Opettaa ja kasvattajaa tekijässään tiettyjä ominaisuuksia, kuten kärsivällisyyttä, itsehillintää ja läsnäolon taitoa. Samalla tulee luotua huikeita taideteoksia. Hieno harrastus.🙂

Vierailija
307/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siitä että olen pysytellyt poissa av:ltä ainakin pari kuukautta. Nyt tulin sattumalta google-haun tuloksena tänne, ja heti tuli tunkkainen ja ikävä olo. Soromnoo taas!

Vierailija
308/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siitä että olen pysytellyt poissa av:ltä ainakin pari kuukautta. Nyt tulin sattumalta google-haun tuloksena tänne, ja heti tuli tunkkainen ja ikävä olo. Soromnoo taas!

Sometauko tekee välillä hyvää; ihan kaikille. 🙂

Vierailija
309/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien raskaiden ja välillä myrskyistenkin elämänvaiheiden jälkeen elän seesteistä ja itselleni mielekästä elämää. Ei suurempia murheita, mutta paljon pieniä iloja päivittäin. Maalla asuessa vuodenaikojen vaihtelun ja luonnon seuraaminen. Iloa tuottaa nyt erityisesti, että olen kesän jälkeen paljon paremmassa kunnossa kuin vuosiin ja samalla laihtunut haluamani 8 kiloa. Ja tuntuu, että voin tätä elämäntapaa jatkaa edelleen.

Vierailija
310/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monien raskaiden ja välillä myrskyistenkin elämänvaiheiden jälkeen elän seesteistä ja itselleni mielekästä elämää. Ei suurempia murheita, mutta paljon pieniä iloja päivittäin. Maalla asuessa vuodenaikojen vaihtelun ja luonnon seuraaminen. Iloa tuottaa nyt erityisesti, että olen kesän jälkeen paljon paremmassa kunnossa kuin vuosiin ja samalla laihtunut haluamani 8 kiloa. Ja tuntuu, että voin tätä elämäntapaa jatkaa edelleen.

Onnellisuus koostuu arjen pienistä iloista. 🙂❤

Vierailija
311/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä söin erinomaisen lounaan, sijoitussalkun arvo nousi uuteen ennätykseen!

Vierailija
312/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen oppinut hengittämään syvään. Yllättävän tärkeä taito ja tapa mikä auttanut mielen kanssa aivan hurjasti

Vierailija
313/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuulostaa vähän oudolta, mutta ikisinkkuna juuri tajusin, että pelini on pelattu. Kukaan ei minusta kiinnostuisi siinä mielessä. Tästä syystä olen tajunnut, että enää ei tarvitse yrittää ja märehtiä asiaa. Tuntuu kuin olisin aloittanut elämän uudestaan. Elämä on taas huoletonta, aivan kuin lapsuudessa.

<3 Sielunsiskoni.

Vierailija
314/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on niin ihania ystäviä. Sanat ei riitä kuvailee kiitollisuuden määrää. Että täs elämäs on jotku tyypit jotka tajuu ja näkee kuka mä oon, ja viel tykkää siitä mitä oon. Mä rakastan heitä.

Vierailija
315/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen, että olen elossa ja terve. Enkä ole laumasieluna mennyt koronahuijaukseen ja maskipakkoon yms.

Vierailija
316/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä innostavasta ajatuksesta, että tämän seudun ensilumen näkeminen on päivä päivältä lähempänä. Rakastan lunta ja talvea - valkeaa maata ja sinistä taivasta. :)

Vierailija
317/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivällä söin erinomaisen lounaan, sijoitussalkun arvo nousi uuteen ennätykseen!

Hyvä ruoka, parempi mieli.🙂

Vierailija
318/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen oppinut hengittämään syvään. Yllättävän tärkeä taito ja tapa mikä auttanut mielen kanssa aivan hurjasti

Oikeanlaiseen hengittämiseen kannattaa kyllä kiinnittää huomiota. Siitä on paljon hyötyä. Laskee heti sykettä, rentouttaa ja hartiatkin laskeutuu astetta alemmas. Nykyihmisen hengitys on kovin pinnallista.

Vierailija
319/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on niin ihania ystäviä. Sanat ei riitä kuvailee kiitollisuuden määrää. Että täs elämäs on jotku tyypit jotka tajuu ja näkee kuka mä oon, ja viel tykkää siitä mitä oon. Mä rakastan heitä.

Onni on hyvät ystävät. Sinä riität.💜

Vierailija
320/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iloinen, että olen elossa ja terve. Enkä ole laumasieluna mennyt koronahuijaukseen ja maskipakkoon yms.

Samankaltaiset periaatteet pätevät koronassakin kuin muissa kausiflunssissa mm. Käsien pesu saippualla ja useasti, kasvoja ei esim. kaupassa kosketella ja kipeänä ei mennä toisten joukkoon. Näillä pääsee jo pitkälle. Kyllä tämän viruksen kanssa silti terve varovaisuus paikallaan. Onneksi olet pysynyt terveenä.🙂💛