Mistä olette iloisia just nyt?
Mä oon mun ihan ekoista "mummokalsareista". Tai - mallit rullaantuvat ikävästi jo alas (senverran tullut lisäkiloja, vaikka vielä ihan normaalipainoinen pituuteen nähden), mutta nämä uudet istuvat päälle mukavasti.
Kommentit (449)
Ex-mies tunnusti itselleen alkoholisminsa ja hakeutui hoitoon. Niin hieno ihminen selvin päin, olen äärettömän onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Omasta kodista, mutta oma kaverikin olisi mukava
Varmasti, kun aika on. Siihen asti nauti siitä, että olet.🙂💜
Vierailija kirjoitti:
Työpäivä ohitte
Oliko raskas päivä? Rentouttavaa loppuiltaa sinulle! 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vastaan uudestaan tähä keskusteluun… Origamipäivästä! :) Tein tänään kaks vähä haastavampaa riikinkukkoo ja yhe haastavan peuran. Oon katellu muide parempie origamistien töitä ja ottanu niistä pari tavoitteeks tehä. :) M25
Wau! Harmi, kun tähän ei voi liittää kuvaa niistä. Niitä varmaan mielenkiintoista tehdä. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Aivan huippuiloinen olenn,kun se kadonnut Iines löytyi.
Niin minäkin. Kuitenkin kamalan surullinen toisaalta myös siitä ajatuksesta, miten traumaattisia olivat tytölle nämä päivät ennen löytymistä. Voi, kunpa meillä olisikin aina mahdollisuus suojella lapsiamme ja rakkaitamme. 💜
Vierailija kirjoitti:
tulevasta reissusta :) tänä viikonloppuna helsinkiin yöksi <3 :)
Mukavaa stadin matkaa sinulle!🙂
Vierailija kirjoitti:
Elämäntapa muutokseni kannatti. Vuodessa -30kg ja löysin liikunnan ilon uudestaan. Ihanan kevyt ja energinen olo:)
Hienoa! Siitä on hyvä mennä eteenpäin. 🙂👍
Vierailija kirjoitti:
Sain mun gradun valmiiksi ja luvan ladata sen järjestelmään viralliseen arviointiin. Valmistun vain 5kk tavoiteaikaa myöhemmin.
Onnittelut! 🙂
Vierailija kirjoitti:
En mistään, olen vihainen
Okei, vihan tunteet ovat yhtä sallittuja kuin muutkin tunteet. Sun pitää sitten vain kohdata vihasi, käydä lävitse ja mennä sen jälkeen eteenpäin.🙂💜
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt selkeyttä ajatuksissani, olen siitä kiitollinen ja iloinen
💛
Vierailija kirjoitti:
Sain lahjaksi käytetyt lapikkaat!
Sellaiset toivoisin saavani itsekin. Mulla oli lapsena punaiset lapikkaat ja ne oli ihanat.🙂
Vierailija kirjoitti:
Ex-mies tunnusti itselleen alkoholisminsa ja hakeutui hoitoon. Niin hieno ihminen selvin päin, olen äärettömän onnellinen.
Muutos lähtee juurikin tuosta; ensin pitää itse tunnistaa ongelmansa. Onnea hänelle matkaan!🙂
Sain puhelun ja kutsun työhaastatteluun.
Taloudellisesti haastavaa aikaa on ollut ja päätin, että hoidan tämän homman kirkkaasti kotiin :D
Vierailija kirjoitti:
Iloitsen Bidenin voitosta. Toivon, että rauha palaa Amerikkaan. Siellä asuva sisareni pelkää jatkuvia mellakoita ja välittää Trumpin lietsovan vihaa puolueiden kannattajien välillä. Sisareni on asunut siellä vuodesta -79 eli on kokenut monen presidentin ajan eli on mihin verrata. Trumpin aika on ollut pahin.
Veikkaan ja pelkään, että nyt tuli vain välirauha. Parempi sekin kuin neljä lisävuotta kaaosta.
Vierailija kirjoitti:
Iines löytyi hengissä, voi luojan kiitos ♥️
💜
Juuri tänään ajattelin, että uskallan jo hauraasti iloita: lapseni, joka on pitkään sairastanut vakavasti, voi paremmin.
Nettiseuroista jotka kuuluvat parasta aikaa Helsingin rauhanyhdistykseltä❤️
Vierailija kirjoitti:
Sain puhelun ja kutsun työhaastatteluun.
Taloudellisesti haastavaa aikaa on ollut ja päätin, että hoidan tämän homman kirkkaasti kotiin :D
Pidän sulle peukkuja, että saisit työn! 🙂👍
Hienoa! Antoisaa kuntouttamisjaksoa ja iloa, valoa, sekä voimia loppuvuoteen!🙂🧡