Mistä olette iloisia just nyt?
Mä oon mun ihan ekoista "mummokalsareista". Tai - mallit rullaantuvat ikävästi jo alas (senverran tullut lisäkiloja, vaikka vielä ihan normaalipainoinen pituuteen nähden), mutta nämä uudet istuvat päälle mukavasti.
Kommentit (449)
Bitcoin nousee. Alkaa vahvasti näyttämään siltä, että 2013 ja 2017 toistuu. Eli alkaa näyttämään siltä, että pääsen vuoden sisällä eläkkeelle, vaikka en ole vielä edes valmistunut opinnoistani.
Saunaremontista. Uusi seinäpanelointi, uudet lauteet, uusi valaisin ja uusi kevyempi täyslasinen saunanovi. Ihana uuden puun tuoksu!
Omasta kodista, mutta oma kaverikin olisi mukava
Vastaan uudestaan tähä keskusteluun… Origamipäivästä! :) Tein tänään kaks vähä haastavampaa riikinkukkoo ja yhe haastavan peuran. Oon katellu muide parempie origamistien töitä ja ottanu niistä pari tavoitteeks tehä. :) M25
Aivan huippuiloinen olenn,kun se kadonnut Iines löytyi.
tulevasta reissusta :) tänä viikonloppuna helsinkiin yöksi <3 :)
Elämäntapa muutokseni kannatti. Vuodessa -30kg ja löysin liikunnan ilon uudestaan. Ihanan kevyt ja energinen olo:)
Sain mun gradun valmiiksi ja luvan ladata sen järjestelmään viralliseen arviointiin. Valmistun vain 5kk tavoiteaikaa myöhemmin.
Mulla on nyt selkeyttä ajatuksissani, olen siitä kiitollinen ja iloinen
Vierailija kirjoitti:
Sijaisuuteni jatkuu :D Ei tarvitse hetkeen huolehtia raha-asioissa.
Elämä tuntuu turvallisemmalta ja huolettomammalta, kun talous jokseenkin kunnossa. Kiva, että työsi jatkuu.🙂👍
Vierailija kirjoitti:
Luonto saa vettä, hernekeitto porisee liedellä, jääkaapissa on tarpeeksi ruokaa, kynttilä palaa kauniisti ja rauhallisesti, kahvi on valmiina nautittavaksi.
Hyvää joulun odotusta kaikille <3
Kiitos samoin! 🙂 Kuulostaapa kodin lämmölle, lapsuudelle.💜
Toinen mulkvist kirjoitti:
Pomo sai potkut!
Joskus noinkin päin. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Bitcoin nousee. Alkaa vahvasti näyttämään siltä, että 2013 ja 2017 toistuu. Eli alkaa näyttämään siltä, että pääsen vuoden sisällä eläkkeelle, vaikka en ole vielä edes valmistunut opinnoistani.
Sen jälkeen voikin keskittyä henkisen pääoman kasvattamiseen ja käyttämään omaa, jokseenkin rajallista aikaa tässä maailmassa, niin hyvin kuin kykenee. Iloa ja voimia loppuvuoteen!🙂💛
Vierailija kirjoitti:
Saunaremontista. Uusi seinäpanelointi, uudet lauteet, uusi valaisin ja uusi kevyempi täyslasinen saunanovi. Ihana uuden puun tuoksu!
Sauna.🧡
Sain lahjaksi käytetyt lapikkaat!
Luonto saa vettä, hernekeitto porisee liedellä, jääkaapissa on tarpeeksi ruokaa, kynttilä palaa kauniisti ja rauhallisesti, kahvi on valmiina nautittavaksi.
Hyvää joulun odotusta kaikille <3