Näitä en enää söisi
Iltalehden artikkeli maksumuurin takana.
Mitä elintarviketehtaan työntekijät eivät enää söisi?
Mitä itse et söisi, jos olisit elintarviketehtaassa töissä?
Kommentit (15)
En mitään makkaroita enkä valmisruokia.
Kaikki ylijalostetut lihatuotteet kuten makkarat, kananjauheliha ym.
Mitään mikä tulee muovipakkauksessa ei pitäisi syödä. Vaikka itse ruoka pitää säilöä kylmässä, niin tyhjät muovirasiat on valolle ja lämmölle alttiita ja muovi hajoaa mikromuoviksi.
Suomalaiset syövät luokattoman huonosti ja ihan puistattaa kun katsoo mitä ostoskärryihin tungetaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset syövät luokattoman huonosti ja ihan puistattaa kun katsoo mitä ostoskärryihin tungetaan.
Pistää lähinnä miettimään miksi sellaista roskaa saa edes myydä.
Vierailija kirjoitti:
Mitään mikä tulee muovipakkauksessa ei pitäisi syödä. Vaikka itse ruoka pitää säilöä kylmässä, niin tyhjät muovirasiat on valolle ja lämmölle alttiita ja muovi hajoaa mikromuoviksi.
Miksei valmistajat sitten pakkaa muuhun kuin muoviin? Kyllä niidenkin pitää välittää kuluttajista jollain tasolla.
Minä ostan vain rosteriastioihin pakattuja elintarvikkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei valmistajat sitten pakkaa muuhun kuin muoviin? Kyllä niidenkin pitää välittää kuluttajista jollain tasolla.
Mielenkiinnosta kysyn. Mikä se materiaali on millä korvaat muovin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et?
Miksi afrikkalainen aliravittu söisi näitä ruokia.
Tuskin legendat pitää enää paikkaansa, että käristeisiin kerätään lattialta kaikki jämät. Sitä en tiedä, jauhetaanko vähänkin ravinnoksi kelpaava eläimen osa raaka-aineeksi.
Vierailija kirjoitti:
Samat myrkyt loppujen lopuksi kaikissa elintarvikkeissa on mitä kaupasta ostat.
Yksi parhaista mausteista on nälkä, toimii aina.
Miksi kuvassa on pinaattikeitto??