Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä olette iloisia just nyt?

Vierailija
06.11.2020 |

Mä oon mun ihan ekoista "mummokalsareista". Tai - mallit rullaantuvat ikävästi jo alas (senverran tullut lisäkiloja, vaikka vielä ihan normaalipainoinen pituuteen nähden), mutta nämä uudet istuvat päälle mukavasti.

Kommentit (449)

Vierailija
241/449 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon iloinen ja kiitollinen siitä, että aurinko nousi tänäkin aamuna (aikamoinen ihme!) ja siitä, että olen kaikesta huolimatta elossa.

Ne ovat kiitollisuuden aiheet, jotka pyrin joka päivä muistamaan ja tiedostamaan. Mikään ei ole itsestään selvää paitsi se, ettei mikään ole itsestään selvää. 😊

Vierailija
242/449 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle musiikki on tärkeää ja aina löydän uutta kuunneltavaa, vaikka en edes sitä hakisikaan. Pitää youtubeen kyllä kohta tunnukset luoda, kun en enää muista niitä kaikkea biisejä ja minulla on listoja niin monenlaisesta musiikista, että pitäisi ne nyt saada tallennettua sinne niin kuuntelu olisi helpompaa. Jokainen aurinkoinen päivä on myös minulle plussa tähän vuodenaikaan varsinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on hyvä työ ja hyvä perhe, asuntolaina alkaa olla maksettu ja purjevenekin kunnostettu, ensi kesää odotellessa :)

Vierailija
244/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivä 😌

Vierailija
245/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on jo tammikuu ja silloin on jo kohta kevät.

Vierailija
246/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilo tuli kun huomasin että lopulta pahat heitetään tulijärveen kun ne kuolee niiden sielut palaa tulessa !!!

Vierailija
247/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi laittoi tänään uuden talvitakin päälleen ulos. Jotenkin tämä aina ilostuttaa. Ja ulkona on nyt oikeesti napakka ilma, kivaa vaihtelua.

Vanha kristittyjen sanonta tapa onkin että antaessaan saa . Hyvä mieli on kuin aikaiset pidot . Antajalla on aina ilo . Auttajalla myös .

Vierailija
248/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ulkomailla kohdellaan kristittyjä ja pohjoismaalaisia ??? Ilo tulee kun saa olla terve ja elää hetken täällä näkyvässä maailmassa .

Vierailija
249/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että pääsen kohta nukkumaan. 

Vierailija
250/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bidenin koirat on kivoja ja niitten twitter-tili.

Minkä rotuisia koirat ovat?

Etelä venäjän paimenkoiria niitä joita varastetaan Suomessa

Vierailija
251/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olen elossa täällä lasteni kanssa. Syöpä.

Elämälle kiitos. Toivon, että saat vielä monia, monia, elämänmakuista vuosia. 💜

Vierailija
252/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huippuiloinen , kun sunnuntaina häipyi timo big brotherista.

Jokaisella meistä omanlaisensa ilot.🙂

Vierailija
253/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon iloinen ja kiitollinen siitä, että aurinko nousi tänäkin aamuna (aikamoinen ihme!) ja siitä, että olen kaikesta huolimatta elossa.

Ne ovat kiitollisuuden aiheet, jotka pyrin joka päivä muistamaan ja tiedostamaan. Mikään ei ole itsestään selvää paitsi se, ettei mikään ole itsestään selvää. 😊

Niin kauan, kun on auringonnousuja, on toivoa. Kiitos, että olet! 🧡

Vierailija
254/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle musiikki on tärkeää ja aina löydän uutta kuunneltavaa, vaikka en edes sitä hakisikaan. Pitää youtubeen kyllä kohta tunnukset luoda, kun en enää muista niitä kaikkea biisejä ja minulla on listoja niin monenlaisesta musiikista, että pitäisi ne nyt saada tallennettua sinne niin kuuntelu olisi helpompaa. Jokainen aurinkoinen päivä on myös minulle plussa tähän vuodenaikaan varsinkin.

Musiikissa on voimaa.💛

Vierailija
255/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että on hyvä työ ja hyvä perhe, asuntolaina alkaa olla maksettu ja purjevenekin kunnostettu, ensi kesää odotellessa :)

Sanotaan, että ihmiselle on hyväksi, kun on jotain mukavaa, mitä odottaa. Tosin yhtä ihanaa on myös se, että on tyytyväinen siihen, mitä on juuri nyt, miettimättä, miten asioiden pitäisi olla. Ihanaa loppuvuotta sinulle! 💚

Vierailija
256/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaapäivä 😌

Viät hauskane päivä!🙂

Vierailija
257/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta on jo tammikuu ja silloin on jo kohta kevät.

Ensi kesää odotellessa. 🙂

Vierailija
258/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen asia kirjoitti:

Ilo tuli kun huomasin että lopulta pahat heitetään tulijärveen kun ne kuolee niiden sielut palaa tulessa !!!

Sanotaan, että paha saa palkkansa. Aina maailma ei ole kuitenkaan oikeudenmukainen. Jos jossain on se "helvetti", uskon enemmän henkilökohtaisesti siihen, että se on mahdollisesti täällä maan päällä ja monet käyvät läpi sen oman pään sisällä.💜

Vierailija
259/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä että pääsen kohta nukkumaan. 

Nukkuminen on ihan melkein parasta. Usein parhautta.🙂

Vierailija
260/449 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaisuuteni jatkuu :D Ei tarvitse hetkeen huolehtia raha-asioissa.