Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olette iloisia just nyt?

Vierailija
06.11.2020 |

Mä oon mun ihan ekoista "mummokalsareista". Tai - mallit rullaantuvat ikävästi jo alas (senverran tullut lisäkiloja, vaikka vielä ihan normaalipainoinen pituuteen nähden), mutta nämä uudet istuvat päälle mukavasti.

Kommentit (449)

Vierailija
221/449 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen koska istun pöntöllä

Vierailija
222/449 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ja huomenna vapaapäivä, ihanaa juoda rauhassa aamukahvia.

Aurinkoinen pakkaspäivä tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/449 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämääni

Terveys, turvattu talous, katto pään päällä, ruokaa. Läheiset välit perheen kanssa, olemme tiimi. Vanhemmat vielä itsenäisesti pärjääviä. Kaksi rakasta koiraa. Mielenrauha. Kaikki hyvin tällä hetkellä.

Vierailija
224/449 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöydällä valtava kimppu ruusuja kaikissa pinkin ja punaisen sävyissä, koko huone tuoksuu. Ostin itelleni synttärilahjaksi.

Itselle ostetut lahjat on parhaita.

Vierailija
225/449 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi laittoi tänään uuden talvitakin päälleen ulos. Jotenkin tämä aina ilostuttaa. Ja ulkona on nyt oikeesti napakka ilma, kivaa vaihtelua.

Vierailija
226/449 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olo, että elämä on täynnä ihmeitä ja mahdollisuuksia. Ja kutkuttaa ajatus, että tämä ilma joka käy meidän kaikkien sisässä hengittäessä ja pitää meidät elossa on ihan samaa ilmaa. Näkymätön side.

Vierailija
227/449 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on kauniisti kuuraa puissa ja maassa.

Vierailija
228/449 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aktiivisesti hoitanut itseäni ja parantanut terveyttäni viimeiset kaksi vuotta. Ja sen kyllä huomaa! Olen jopa kuin eri ihminen suorastaan. 

On ihanaa tehdä aamuisin joogaa, kun se sujuu hyvin ja tuntuu hyvältä. On ihanaa, kun voin käydä lenkillä läkähtymättä kuoliaaksi, enkä saa jälkikäteen niveliä ja lihaksia kipeäksi. Olen niin iloinen siitä, että pystyn keskittymään työhöni ja saamaan hyvin aikaan. Ja erityisen iloinen olen siitä, että myrkylliset ihmiset eivät enää pysty vahingoittamaan minua. Osaan suojata itseäni ja olen jo niin vahva ja onnellinen, että pahoinvoivien ihmisten matalamieliset kommentit herättävät minussa lähinnä myötätuntoa kommentin esittäjää kohtaan.

Vaivannäkö oman hyvinvoinnin eteen oikeasti kannattaa. Suosittelen kaikille!

Vierailija
229/449 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään ensi vuonna työttömäksi, en saa työttömyyturvaa (yrittäjä) ja samalla asuntolainan lyhennysvapaa loppuu. Mutta olen saanut niin hyvin rahaa säästöön että pärjään vielä vuoden loppupuolelle asti säästöilläni. Uskon, että selviydyn kyllä.

Vierailija
230/449 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iloinen koska istun pöntöllä

Parempi pöntöllä kuin kusiaispesässä. 😂😂😂

Vierailija
231/449 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään ja huomenna vapaapäivä, ihanaa juoda rauhassa aamukahvia.

Aurinkoinen pakkaspäivä tulossa.

Kiireettömät, tylsät aamut, kun minuuttiinkin mahtuu koko elämä. Parhautta. 💜

Vierailija
232/449 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko elämääni

Terveys, turvattu talous, katto pään päällä, ruokaa. Läheiset välit perheen kanssa, olemme tiimi. Vanhemmat vielä itsenäisesti pärjääviä. Kaksi rakasta koiraa. Mielenrauha. Kaikki hyvin tällä hetkellä.

Sinulla on asiat hyvin. Olen iloinen puolestasi.🙂👍🧡

Vierailija
233/449 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi laittoi tänään uuden talvitakin päälleen ulos. Jotenkin tämä aina ilostuttaa. Ja ulkona on nyt oikeesti napakka ilma, kivaa vaihtelua.

Iloita myös toisen ilon näkemisestä.❤

Vierailija
234/449 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olo, että elämä on täynnä ihmeitä ja mahdollisuuksia. Ja kutkuttaa ajatus, että tämä ilma joka käy meidän kaikkien sisässä hengittäessä ja pitää meidät elossa on ihan samaa ilmaa. Näkymätön side.

Niinpä ja juuri siksi onkin tärkeää, että huolehdimme siitä, että maapallo pysyisi elinkelpoisena. Ei vain meille, vaan myös jälkipolville.💜

Vierailija
235/449 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tietty lääke tehosi, eikä potilas kuollut.

Okei, ehkä mua ei nyt niin enää haittaakaan että rahaa tuleekin vasta huomenna ja ostokset jäi Lidlin kassalle kuin jokisen eväät! 🤗

Vierailija
236/449 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkona on kauniisti kuuraa puissa ja maassa.

Luonto.💚

Vierailija
237/449 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aktiivisesti hoitanut itseäni ja parantanut terveyttäni viimeiset kaksi vuotta. Ja sen kyllä huomaa! Olen jopa kuin eri ihminen suorastaan. 

On ihanaa tehdä aamuisin joogaa, kun se sujuu hyvin ja tuntuu hyvältä. On ihanaa, kun voin käydä lenkillä läkähtymättä kuoliaaksi, enkä saa jälkikäteen niveliä ja lihaksia kipeäksi. Olen niin iloinen siitä, että pystyn keskittymään työhöni ja saamaan hyvin aikaan. Ja erityisen iloinen olen siitä, että myrkylliset ihmiset eivät enää pysty vahingoittamaan minua. Osaan suojata itseäni ja olen jo niin vahva ja onnellinen, että pahoinvoivien ihmisten matalamieliset kommentit herättävät minussa lähinnä myötätuntoa kommentin esittäjää kohtaan.

Vaivannäkö oman hyvinvoinnin eteen oikeasti kannattaa. Suosittelen kaikille!

Olet ottanut vastuuta myös itse omasta terveydestäsi ja hyvinvoinnistasi, mikä on ilahduttavaa. Sinulla on ollut siihen riittävästi voimia ja motivaatiota. Hienoa, että olet saanut tulosta aikaan ja voit paremmin. Tee jatkossakin juuri sitä, mikä sinusta tuntuu hyvältä ja oikealta. Kaikkea hyvää sinulle elämässäsi eteenpäin!🙂

Vierailija
238/449 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen elossa täällä lasteni kanssa. Syöpä.

Vierailija
239/449 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huippuiloinen , kun sunnuntaina häipyi timo big brotherista.

Vierailija
240/449 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jään ensi vuonna työttömäksi, en saa työttömyyturvaa (yrittäjä) ja samalla asuntolainan lyhennysvapaa loppuu. Mutta olen saanut niin hyvin rahaa säästöön että pärjään vielä vuoden loppupuolelle asti säästöilläni. Uskon, että selviydyn kyllä.

Onni on osata ajatella optimistisesti. Sitä on vain uskaltauduttava heittäytyä elämän virtaan, joka useimmiten kantaa. Toivon koko sydämestäni, että sinulla asiat järjestyy parhain päin. 💜

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän