Mistä olette iloisia just nyt?
Mä oon mun ihan ekoista "mummokalsareista". Tai - mallit rullaantuvat ikävästi jo alas (senverran tullut lisäkiloja, vaikka vielä ihan normaalipainoinen pituuteen nähden), mutta nämä uudet istuvat päälle mukavasti.
Kommentit (449)
Vierailija kirjoitti:
Just kun meinasin irtisanoa C-Moren, niin löysin mielenkiintoisen sarjan.
Elämä on.💜
sebasköör kirjoitti:
Tarpeeksi alkoholia kaapissa ei tuu painajaisia. Huomenna mahdollisuus mennä sosialisoitumaan ja harrastamaan jos jaksaa. Myöskin että jauhissoppa on melkein valmis ja taitaa riittää jopa kolmeksi päiväksi. Ai niin pörssissä osakkeet nousussa vaikka korona rock the boat. Eteenpäin viimestään vuoden lopullla. Uskon voiton puolella sielläkin. Ai niin 2 taulutilausta. Saa puskurirahaa normitilille.- Yeaaaa
Onnittelut tilauksista! 🙂
Hyvästä olosta, sisäisestä rauhasta ja uudesta piparisaunatuoksusta. :)
Oon superkiireinen, kun opiskelen päätoimisesti ja lisäksi teen 80% työajalla palkkatyötä sekä täytyis lapsiakin ehtiä nähdä ja kotitöitä tehdä. Sain tänään tehtyä suursiivouksen (7h) ja nyt on ihanan siisti ja raikas koti!
Sain yllättävää tunnustusta työrintamalla.
Nyt minulla on koti, missä voin hengittää (homekriisi kestänyt 3 vuotta). Jotkut joutuu muuttamaan telttaan kun oireilevat joka sisätilassa.
Olen kiitollinen siitäkin että kristityllä on paras aina edessäpäin, kerran on pysyvä koti kaupungissa missä kadut ovat kultaa. Ei enää tarvitse muuttaa ja menettää kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen että mies löysi uuden upean, seksikkään tuoksun ja olen päässyt tuoksuttelemaan sitä koko illan!
Pieru...
Olen laihtunut korona-aikana 10 kg.
Voi kuulostaa vähän oudolta, mutta ikisinkkuna juuri tajusin, että pelini on pelattu. Kukaan ei minusta kiinnostuisi siinä mielessä. Tästä syystä olen tajunnut, että enää ei tarvitse yrittää ja märehtiä asiaa. Tuntuu kuin olisin aloittanut elämän uudestaan. Elämä on taas huoletonta, aivan kuin lapsuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvästä olosta, sisäisestä rauhasta ja uudesta piparisaunatuoksusta. :)
Piparisaunatuoksua en tiennytkään olevan. Kuulostaa mielenkiintoiselta.🙂👍
Vierailija kirjoitti:
Oon superkiireinen, kun opiskelen päätoimisesti ja lisäksi teen 80% työajalla palkkatyötä sekä täytyis lapsiakin ehtiä nähdä ja kotitöitä tehdä. Sain tänään tehtyä suursiivouksen (7h) ja nyt on ihanan siisti ja raikas koti!
Kaiken kiireen keskelläkin; ole itsellesi armollinen. Iloa valoa ja voimia loppuvuoteen ja voi hyvin!🙂💜
Vierailija kirjoitti:
Sain yllättävää tunnustusta työrintamalla.
Kiitos ja huomiointi tuntuu varmasti hyvälle. Olen iloinen puolestasi.🙂
Olen iloinen että mulla on perhe ja läheisiä, tässä hetkessä ja nyt. Mulla on koti pään päällä vaikka tiukkaa onkin sillä korona vei työt. Olen onnellinen et oon terve.
Vierailija kirjoitti:
Nyt minulla on koti, missä voin hengittää (homekriisi kestänyt 3 vuotta). Jotkut joutuu muuttamaan telttaan kun oireilevat joka sisätilassa.
Olen kiitollinen siitäkin että kristityllä on paras aina edessäpäin, kerran on pysyvä koti kaupungissa missä kadut ovat kultaa. Ei enää tarvitse muuttaa ja menettää kaikkea.
Mukava, että asiat sen suhteen järjestyneet. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Voi kuulostaa vähän oudolta, mutta ikisinkkuna juuri tajusin, että pelini on pelattu. Kukaan ei minusta kiinnostuisi siinä mielessä. Tästä syystä olen tajunnut, että enää ei tarvitse yrittää ja märehtiä asiaa. Tuntuu kuin olisin aloittanut elämän uudestaan. Elämä on taas huoletonta, aivan kuin lapsuudessa.
Hyvä sinä! Voi olla että sopiva tulee vastaan, voi olla että ei. Molemmissa tapauksissa olet tyytyväinen, voit ainoastaan voittaa <3
Vierailija kirjoitti:
Olen laihtunut korona-aikana 10 kg.
Monta kiloa. Toivottavasti positiivinen pudotus.🙂👍
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ei ole liian myöhäistä, mutta tärkeintä, että sinulla hyvä olla itsesi kanssa. Virtuaalihalaus!🙂🧡
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen että mulla on perhe ja läheisiä, tässä hetkessä ja nyt. Mulla on koti pään päällä vaikka tiukkaa onkin sillä korona vei työt. Olen onnellinen et oon terve.
💜
Toivotaan, että näin. 🧡