Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olette iloisia just nyt?

Vierailija
06.11.2020 |

Mä oon mun ihan ekoista "mummokalsareista". Tai - mallit rullaantuvat ikävästi jo alas (senverran tullut lisäkiloja, vaikka vielä ihan normaalipainoinen pituuteen nähden), mutta nämä uudet istuvat päälle mukavasti.

Kommentit (449)

Vierailija
201/449 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni ehkä selviääkin pahasta tilanteestaan, jonka lääkärivirhe aiheutti.

Toivotaan, että näin. 🧡

Vierailija
202/449 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just kun meinasin irtisanoa C-Moren, niin löysin mielenkiintoisen sarjan.

Elämä on.💜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/449 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sebasköör kirjoitti:

Tarpeeksi alkoholia kaapissa ei tuu painajaisia. Huomenna mahdollisuus mennä sosialisoitumaan ja harrastamaan jos jaksaa. Myöskin että jauhissoppa on melkein valmis ja taitaa riittää jopa kolmeksi päiväksi. Ai niin pörssissä osakkeet nousussa vaikka korona rock the boat. Eteenpäin viimestään vuoden lopullla. Uskon voiton puolella sielläkin. Ai niin 2 taulutilausta. Saa puskurirahaa normitilille.- Yeaaaa

Onnittelut tilauksista! 🙂

Vierailija
204/449 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä olosta, sisäisestä rauhasta ja uudesta piparisaunatuoksusta. :)

Vierailija
205/449 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon superkiireinen, kun opiskelen päätoimisesti ja lisäksi teen 80% työajalla palkkatyötä sekä täytyis lapsiakin ehtiä nähdä ja kotitöitä tehdä. Sain tänään tehtyä suursiivouksen (7h) ja nyt on ihanan siisti ja raikas koti!

Vierailija
206/449 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain yllättävää tunnustusta työrintamalla.

Vierailija
207/449 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minulla on koti, missä voin hengittää (homekriisi kestänyt 3 vuotta). Jotkut joutuu muuttamaan telttaan kun oireilevat joka sisätilassa.

Olen kiitollinen siitäkin että kristityllä on paras aina edessäpäin, kerran on pysyvä koti kaupungissa missä kadut ovat kultaa. Ei enää tarvitse muuttaa ja menettää kaikkea.

Vierailija
208/449 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iloinen että mies löysi uuden upean, seksikkään tuoksun ja olen päässyt tuoksuttelemaan sitä koko illan!

Pieru...

Vierailija
209/449 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään.

Vierailija
210/449 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut korona-aikana 10 kg.

Vierailija
211/449 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulostaa vähän oudolta, mutta ikisinkkuna juuri tajusin, että pelini on pelattu. Kukaan ei minusta kiinnostuisi siinä mielessä. Tästä syystä olen tajunnut, että enää ei tarvitse yrittää ja märehtiä asiaa. Tuntuu kuin olisin aloittanut elämän uudestaan. Elämä on taas huoletonta, aivan kuin lapsuudessa.

Vierailija
212/449 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvästä olosta, sisäisestä rauhasta ja uudesta piparisaunatuoksusta. :)

Piparisaunatuoksua en tiennytkään olevan. Kuulostaa mielenkiintoiselta.🙂👍

Vierailija
213/449 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon superkiireinen, kun opiskelen päätoimisesti ja lisäksi teen 80% työajalla palkkatyötä sekä täytyis lapsiakin ehtiä nähdä ja kotitöitä tehdä. Sain tänään tehtyä suursiivouksen (7h) ja nyt on ihanan siisti ja raikas koti!

Kaiken kiireen keskelläkin; ole itsellesi armollinen. Iloa valoa ja voimia loppuvuoteen ja voi hyvin!🙂💜

Vierailija
214/449 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain yllättävää tunnustusta työrintamalla.

Kiitos ja huomiointi tuntuu varmasti hyvälle. Olen iloinen puolestasi.🙂

Vierailija
215/449 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen että mulla on perhe ja läheisiä, tässä hetkessä ja nyt. Mulla on koti pään päällä vaikka tiukkaa onkin sillä korona vei työt. Olen onnellinen et oon terve.

Vierailija
216/449 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt minulla on koti, missä voin hengittää (homekriisi kestänyt 3 vuotta). Jotkut joutuu muuttamaan telttaan kun oireilevat joka sisätilassa.

Olen kiitollinen siitäkin että kristityllä on paras aina edessäpäin, kerran on pysyvä koti kaupungissa missä kadut ovat kultaa. Ei enää tarvitse muuttaa ja menettää kaikkea.

Mukava, että asiat sen suhteen järjestyneet. 🙂

Vierailija
217/449 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuulostaa vähän oudolta, mutta ikisinkkuna juuri tajusin, että pelini on pelattu. Kukaan ei minusta kiinnostuisi siinä mielessä. Tästä syystä olen tajunnut, että enää ei tarvitse yrittää ja märehtiä asiaa. Tuntuu kuin olisin aloittanut elämän uudestaan. Elämä on taas huoletonta, aivan kuin lapsuudessa.

Hyvä sinä! Voi olla että sopiva tulee vastaan, voi olla että ei. Molemmissa tapauksissa olet tyytyväinen, voit ainoastaan voittaa <3

Vierailija
218/449 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laihtunut korona-aikana 10 kg.

Monta kiloa. Toivottavasti positiivinen pudotus.🙂👍

Vierailija
219/449 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei ole liian myöhäistä, mutta tärkeintä, että sinulla hyvä olla itsesi kanssa. Virtuaalihalaus!🙂🧡

Vierailija
220/449 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iloinen että mulla on perhe ja läheisiä, tässä hetkessä ja nyt. Mulla on koti pään päällä vaikka tiukkaa onkin sillä korona vei työt. Olen onnellinen et oon terve.

💜

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan