Mistä olette iloisia just nyt?
Mä oon mun ihan ekoista "mummokalsareista". Tai - mallit rullaantuvat ikävästi jo alas (senverran tullut lisäkiloja, vaikka vielä ihan normaalipainoinen pituuteen nähden), mutta nämä uudet istuvat päälle mukavasti.
Kommentit (449)
kaikkiookoo kirjoitti:
2 viikon tauon jälkeen oli hyvää seksiä vaimon kanssa.
Nyt kiva käydä nukkumaan.
👍
Vierailija kirjoitti:
Puhtaasta hengitysilmasta, rennosta vapaapäivästä, ruuasta hellalla. Rakkaudesta, ystävyydestä, viisaasta isästä, kahdesta upeasta kodista, mielenrauhasta, onnesta, älystä ja ymmärryksestä - omasta ja muiden. Toimivasta nettiyhteydestä, mammapalstasta, hyvistä uutisista maailmalta, terveydestä, hyvästä kunnosta, rakkaista eläimistä. Naapureista, työpaikasta, rentoudesta.
ai vitsi, täähän jatkuisi loputtomiin. Parasta lopettaa ettei mene överiksi.
Suomen kielestä, matkustuskokemuksista, kansainvälisistä ystävistä, koulutuksesta, yhteiskunnan toimivuudesta, kielitaidosta ja vieraista kulttuureista. Kello kymmenen naurusta, tanssista, jäävuorista.
Jätetään muillekin jotain.
Mitä tarkoittaa kansainvälinen? Ulkomaalaista?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on HubbaBubbaa 😋
Oot symppis.
Itse iloitsen kun ei huomenna maanantaina tarvitse mennä työhön.
Saatiin pidettyä sunnuntaikokous puolison kanssa. Alkava viikko alkaa vähempi ahdistavana, kun tietää mitä tuleman pitää. Merkataan siis siihen kaikkien perheenjäsenten menot, ja jo ennalta sijoitellaan siivoushommia, niin tulee todennäköisemmin tehtyä 👍
Vierailija kirjoitti:
Saatiin pidettyä sunnuntaikokous puolison kanssa. Alkava viikko alkaa vähempi ahdistavana, kun tietää mitä tuleman pitää. Merkataan siis siihen kaikkien perheenjäsenten menot, ja jo ennalta sijoitellaan siivoushommia, niin tulee todennäköisemmin tehtyä 👍
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.👍
Sain siirrettyä lääkärinaikaa siten, että lastenhoitokuviot järjestettyä järkevästi sitä varten. Onpa helpottunut olo!
Bidenin koirat on kivoja ja niitten twitter-tili.
Siitä, etten on ole sairastunut mihinkään, ei koronaan eikä muuhunkaan tautiin. Myös lähipiiri on saanut olla terveenä.
Vierailija kirjoitti:
Sain siirrettyä lääkärinaikaa siten, että lastenhoitokuviot järjestettyä järkevästi sitä varten. Onpa helpottunut olo!
Hyvä, että kaikki järjestyi.👍
Vierailija kirjoitti:
Bidenin koirat on kivoja ja niitten twitter-tili.
Minkä rotuisia koirat ovat?
Isäni ehkä selviääkin pahasta tilanteestaan, jonka lääkärivirhe aiheutti.
Vierailija kirjoitti:
Siitä, etten on ole sairastunut mihinkään, ei koronaan eikä muuhunkaan tautiin. Myös lähipiiri on saanut olla terveenä.
Kiva, että olet pysynyt terveenä.
Vasta sairastuessaan sitä usein huomaa, miten iso asia terveys onkaan. Voi hyvin! 💜
Just kun meinasin irtisanoa C-Moren, niin löysin mielenkiintoisen sarjan.
Tarpeeksi alkoholia kaapissa ei tuu painajaisia. Huomenna mahdollisuus mennä sosialisoitumaan ja harrastamaan jos jaksaa. Myöskin että jauhissoppa on melkein valmis ja taitaa riittää jopa kolmeksi päiväksi. Ai niin pörssissä osakkeet nousussa vaikka korona rock the boat. Eteenpäin viimestään vuoden lopullla. Uskon voiton puolella sielläkin. Ai niin 2 taulutilausta. Saa puskurirahaa normitilille.- Yeaaaa
Vierailija kirjoitti:
Saa tehdä etänä kotona töitä.
On hyvä, että voit. Ja tavallaan olet siinä kohden etuoiketussa asemassa. Läheskään kaikkea, kun ei voi etänä tehdä. 🙂
Vierailija kirjoitti:
En mistään.
Huomenna päivä uusi. Lämpöisiä ajatuksia sinulle! 💜
Meillä on jokaisella jotain erityisosaamista, missä olemme hyviä. Vertailu muihin ei kannata. Ainahan niitä parempia kuitenkin löytyy. Sinä riität. 💙