Vaimon kaveri pitäisi hakea Salosta Helsinkiin ja viedä takaisinkin
Vaimon kaverilla huomenna asioita Helsingissä ja samalla kävisi meillä kylässä. Hän asuu Salossa ja ei ole mitään kyytiä tiedossa.
Tänään vaimo kysyi minulta, että hakisinko huomenna aamulla kaverinsa Salosta ja veisin sitten myöhemmin takaisin.
Sieltähän pääsee julkisillakin, mutta kuulemma ei just nyt ole rahaa.
Kommentit (38)
Miksi täällä meuhkaat, etkä puhu vaimosi kanssa asiasta? Onpa "hieno" suhde, jälleen kerran🤦
Miksi vaimo ei lainaa rahaa ystävälle. Kallista se on autolla suhata hakemaan.
Se junamatka maksaa edestakaisin 15-20 e. Jokaisella on tuohon varaa. Älä suostu ilmaiskyydiksi.
Miksei vaimo lähde itse ajamaan? Ehtisivät jutella automatkan ajan.
Miksi tuollaiset kyytipyynnöt jätetään viimetippaan?
No sille pitäis varmaan tarjota muutakin kuin kyyti, jos rahaa ei kerran ole (ruokaa ja huvituksia). En itse näillä bensanhinnoilla lähtis. Lisäksi Saloon ajaa tunnin suuntaansa eli 4 tuntia yhteensä hyysäämistä.
Miksi se vaimo itse ei hae kaveriaan, jos hänet on niin tärkeää saada Helsinkiin ilman, että kaveri itse maksaa matkaansa?
Kai se nyt kuitenkin on ihan ok kysyä sinulta. Ainahan voit vastata ei, jos ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä ei ole ajokorttia.
Aloittajalla ei ole autoa eikä vaimoa. Eikä kovin paljoa älliäkään.
Eihän tässä ole mitään epäselvää, vaimosi on varmaan ajatellut että kaverinsa maksaa lihalompakollaan paluumatkalla Saloon jossain sopivassa paikassa, tai suikkari matkan aikana.
Eikö tuolta pääse bussilla jollain vitosella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo autokouluun! Miten nykyaikana voi olla ihmisiä joilla ei ole ajokorttia? Miten AP:n vaimo pääsee esim. kesämökille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sulla vaimoa tai autoa. Älä vi tun veeti jaksa keksiä.
Jaa. Vai niin.