Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä inhoan metsästysharrastusta miehelläni

Vierailija
24.02.2014 |

Miksei sitäkin aikaa voisi käyttää vaikka opiskelemiseen tai perheeseen. Arghhhh. Metsästäjät on minun mielestäni juntteja. Sananvapaus ;)

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munki mies harrastaa mutta mielestäni ihan hyvä harrastus, ulkoilua ja siinä sivussa saattaa tulla jänistä tai muuta :) Ja kun mies kuluttaa rahoja aseisiin ja ammuksiin niin voin minäkin huoletta shoppailla :P 

Vierailija
2/55 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 15:37"]Munki mies harrastaa mutta mielestäni ihan hyvä harrastus, ulkoilua ja siinä sivussa saattaa tulla jänistä tai muuta :) Ja kun mies kuluttaa rahoja aseisiin ja ammuksiin niin voin minäkin huoletta shoppailla :P 

[/quote]

No mä en tykkää rahantuhlauksesta. Ja se liha on pahaa ja sitä tulee harvoin

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voisihan hän käyttää vaikka aikansa matkusteluun poikaporukassa ja baareireissuihin.

Kun meille naisille ei vain kelpaa mikään!! Aina pitäisi olla jotain parempaa.

Vierailija
4/55 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Onnekseni miehelläni on jotakin omaakin eli metsästys ja kalastus. Mikä mies sellainen on kun ei ruokaa pöytään tuo.

Vierailija
5/55 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se menee toisin päin että minä metsästän, haluaisin saada kyllä mieheni mukaan metsälle mutta ei sitä kiinnosta, riista ruokia kyllä tekee ja huolehtii metsästys koirista.

Vierailija
6/55 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 15:43"]Meillä se menee toisin päin että minä metsästän, haluaisin saada kyllä mieheni mukaan metsälle mutta ei sitä kiinnosta, riista ruokia kyllä tekee ja huolehtii metsästys koirista.

[/quote]

Kyllä tekstistäsi huomaa että sinä olet metsästäjä. Löysin tekstistäsi viisi virhettä, sinä et varmaan niitä löydä. :D

Vierailija
7/55 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kun ois ihanaa. Kyllä kelpais jänis, metsälinnut, hirvikin. Nam. Ite voisin kulkea syksyisin mukana ja kerätä sieniä samalla kun mies ampuis lihaa.

Vierailija
8/55 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se muuten johtuu, että metsästäjät eivät osaa kirjoittaa. Onko heidän älykkyytensä oikeasti alhaisempi. Nauran aina kuollakseni metsästys-foorumien viestejä.

Vierailija
9/55 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se harrastus tahtoo viedä kaiken vapaa-ajan ja lomat. Ei jää perheelle aikaa.

Vierailija
10/55 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 15:43"]Meillä se menee toisin päin että minä metsästän, haluaisin saada kyllä mieheni mukaan metsälle mutta ei sitä kiinnosta, riista ruokia kyllä tekee ja huolehtii metsästys koirista.

[/quote]

Kyllä tekstistäsi huomaa että sinä olet metsästäjä. Löysin tekstistäsi viisi virhettä, sinä et varmaan niitä löydä. :D

[/quote]

Yhdyssanat on ainakin ylivoimaisia junteille.

Vierailija
11/55 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 15:37"]Munki mies harrastaa mutta mielestäni ihan hyvä harrastus, ulkoilua ja siinä sivussa saattaa tulla jänistä tai muuta :) Ja kun mies kuluttaa rahoja aseisiin ja ammuksiin niin voin minäkin huoletta shoppailla :P 

[/quote]

No mä en tykkää rahantuhlauksesta. Ja se liha on pahaa ja sitä tulee harvoin

Ap

[/quote]sinähän tässä juntti olet jos riistaa pidät pahana.

Vierailija
12/55 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ei metsästänyt seurusteluaikoina, mutta nyt kyllä metsästää. Ja on nyt koirat ja kaikki hankittu. Tuntuu, että olen huijattu. Luulin saavani sivistyneen korkeakoulutetun perhekeskeisen miehen, mutta tollainen juntti siitä paljastuikin.

Vierailija
13/55 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen metsästäjä on OK. Siis sellainen, joka sanoo tykkäävänsä nimenomaan tappamisesta. Sen sijaan tekopyhät metsästäjät ovat äklöjä. Siis ne, jotka "hoitavat riistaa", "nauttivat luonnosta" ja joille "saalis ei ole tärkeintä". Valehtelevat.

Vierailija
14/55 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus mielipiteisiisi ja minulla on oikeus harrastaa metsästystä. Tosin nykyisin tulee käytyä vain viikon reissu Lapissa kerran syksyssä. Tavoitteena kanalinnut ja jänis. Pyydystän ihan vain samoilemalla haulikon kanssa, ei ole edes koiraa. Käveltyä tulee sellainen 50-100km viikossa, ystävän kanssa. Joskus en saa saalista lainkaan ja joskus linnun tai pari. Hyvin on perheele maistunut jos on kotiin tuotavaksi riittänyt. Vesilintuja en ammu koska en pidä hyvän makuisina. Hirvihomat ja ukkoköörit ei myöskään kiinnosta.

Vierailija
15/55 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tästäkin tuli tällainen lukeneiden hienostojen kiillotusketju. Oksettavaa.

Vierailija
16/55 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 16:08"]Sinulla on oikeus mielipiteisiisi ja minulla on oikeus harrastaa metsästystä. Tosin nykyisin tulee käytyä vain viikon reissu Lapissa kerran syksyssä. Tavoitteena kanalinnut ja jänis. Pyydystän ihan vain samoilemalla haulikon kanssa, ei ole edes koiraa. Käveltyä tulee sellainen 50-100km viikossa, ystävän kanssa. Joskus en saa saalista lainkaan ja joskus linnun tai pari. Hyvin on perheele maistunut jos on kotiin tuotavaksi riittänyt. Vesilintuja en ammu koska en pidä hyvän makuisina. Hirvihomat ja ukkoköörit ei myöskään kiinnosta.

[/quote]

Sun metsästystapasi on ihan eri luokkaa kuin minun mieheni. Ei tuollaista satunnaisista metsästysreissusta voi suuttua.

Ap

Vierailija
17/55 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, tiedä tunteen. Kun lapset olivat pieniä, tapasin sanoa, että helmikuun lopussa avioliittomme on kuin äärimmilleen venynyt kuminauha, kunnes se maaliskuussa taas pikkuhiljaa höltyy nalkaakseen taas kiristyä elo-syyskuussa. Nyttemmin olen jo niin tottunut, voishan sitä huonompiakin harrastuksia olla. Muutaman kerran on pitänyt oikein tosissaan suuttua, kun kaikki muu elämä jää toiseksi metsästysajalla. Tsemppiä, ei voi huono mies olla kuitenkaan.

Vierailija
18/55 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 16:34"]Voi, tiedä tunteen. Kun lapset olivat pieniä, tapasin sanoa, että helmikuun lopussa avioliittomme on kuin äärimmilleen venynyt kuminauha, kunnes se maaliskuussa taas pikkuhiljaa höltyy nalkaakseen taas kiristyä elo-syyskuussa. Nyttemmin olen jo niin tottunut, voishan sitä huonompiakin harrastuksia olla. Muutaman kerran on pitänyt oikein tosissaan suuttua, kun kaikki muu elämä jää toiseksi metsästysajalla. Tsemppiä, ei voi huono mies olla kuitenkaan.

[/quote]

Kiitos tuesta! Tosiaan, onneksi metsästäminen on vain kausittaista.

Ap

Vierailija
19/55 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt ap sinuakin pidetään junttina! Kuinka kykenet olemaan tuollaisen miehen kanssa?

Jätä se!

Vierailija
20/55 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 15:53"]

Oi kun ois ihanaa. Kyllä kelpais jänis, metsälinnut, hirvikin. Nam. Ite voisin kulkea syksyisin mukana ja kerätä sieniä samalla kun mies ampuis lihaa.

[/quote]

Onkohan sulla turhan romanttinen kuva metsästyksestä? Ei siinä rouva voi hyöriä sienikorin kanssa mättähältä mättähälle, jos ollaan passissa tai ajetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi