Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä inhoan metsästysharrastusta miehelläni

Vierailija
24.02.2014 |

Miksei sitäkin aikaa voisi käyttää vaikka opiskelemiseen tai perheeseen. Arghhhh. Metsästäjät on minun mielestäni juntteja. Sananvapaus ;)

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tytär 14 v harrastaa metsästystä,käy pappan kanssa mettällä ja koko niitten metsästysporukka on toooosi innoissaan et tyttäreni on heidän joukossaan. Hän saa heiltä oppia ja neuvoja. minäkin harrastaisin ellen pelkäisi aseita :D joten oletpa tympeä kun arvostelet puolisosi harrastusta... mutta voisithan ehdottaa josko alkaisi punaistenlyhtyjen alueella harrastamaan tai strippareita ehkä myös thaihierontaa

Vierailija
42/55 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munki mies harrastaa mutta mielestäni ihan hyvä harrastus, ulkoilua ja siinä sivussa saattaa tulla jänistä tai muuta :) Ja kun mies kuluttaa rahoja aseisiin ja ammuksiin niin voin minäkin huoletta shoppailla :P 

Käy huorissa "metsästysreissuilla.

Makaavat suurimmanosan ajasta kännissä jossain mökissä ja ostavat lähtiessä paikallisilta saaliit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies käy metsällä, itse käyn vain ampumaradalla ampumassa. Yhdessä kalastetaan. Hyvin toimii näin. :)

Kai laskette kalat takaisin veteen?!

Vierailija
44/55 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 15:43"]Meillä se menee toisin päin että minä metsästän, haluaisin saada kyllä mieheni mukaan metsälle mutta ei sitä kiinnosta, riista ruokia kyllä tekee ja huolehtii metsästys koirista.

Kyllä tekstistäsi huomaa että sinä olet metsästäjä. Löysin tekstistäsi viisi virhettä, sinä et varmaan niitä löydä. :D

Yhdyssanat on ainakin ylivoimaisia junteille.Valtaosa metsästäjistä asuu pk-seusdulla. Heillä on keskimääräistä korkeammat tulot ja varsinkin nuoret ovat kouluttautuneita. Johtuu ihan siitä ettei pilven polttelijat tai muihin vähäisiinkin rikoksiin syyllistyneet saa asetta.

Mutta pilkkaa vain ihmisiä joka sinunkin punavihreän elämäsi kustantaa.

Vierailija
45/55 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis haaveena aloittaa ampumalla metsästäminen, mies haluaisi metsästää jousella. Olis ihanaa lähteä koko perhe metsälle etsimään ruokaa omaan pakkaseen, sivussa sienestäis ja keräis puolukoita.

Koen tärkeäksi sen, että on valmis myös tappamaan, jos on valmis lihaa syömään. Eikä tule niin paljon peura- ja hirvikolareita, kun kannat pidetään kurissa.

Vierailija
46/55 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies käy metsällä, itse käyn vain ampumaradalla ampumassa. Yhdessä kalastetaan. Hyvin toimii näin. :)

Kai laskette kalat takaisin veteen?!

Alamittaiset toki, mutta muita ei. Miksi pitäisi? :D

Vierailija
47/55 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaan sun tuskasi, AP. Omani metsästää naisia, ja se siitä vielä puuttuisi että toisi lihaa kotiinkin. 

Vierailija
48/55 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa taas provolta metsästuskauden nyt pyörähtäessä täýsillä käyntiin. Metsästys on asia, josta saa kyllä riitaa aikaiseksi av:lla.

Riistaliha on arvostettua ja sen myös näkee ravintoloiden hinnoissa- jos siis haluaa syödässä hyvässä ravintolassa hyvillä raaka-aineilla. 

Pidän riistaruuasta ja syön sitä hyvällä omallatunnolla kuin jos söisin teuraaksi uhrattuja lehmiä, sikoja, lampaita jne. Uskon villieläinten kuolevan suht onnellisina, sillä ovat saaneet elää omilla ehdoillaan ja hyvä metsästäjä osaa tappaa nopeasti.

Muutenkin metsästys luonnossa ja sen rauhoittavassa vaikutuksessa on varmasti parempi kuin jos ukkosi nököttää lähipubissa tai sohvan nurkassa passivoitumassa palleroksesi. Hänen kuntonsa on toivon mukaan parempi sillä määrällä, mitä metsästäjät joutuvat liikkumaan. 

Tietysty tarinoita kyrsää jyystävistä hirvimetsästysporukoista on ja varmasti seassa on junttia ja viisasta, mutta edelleenkin siinä toilaillaan porukalla kuin pyöritään teidän kodissa saunomassa ja örisemässä.  

MIeluummin hirvi tai peura ruokapadassa porisemassa  kuin syöksymässä autosta sisään. Kantaa on aina jaksettava vähentää, joten jonkunhan nekin on tehtävä.

Harmi, että ukkosi harrastus on sinulle vastenmielistä. Hankalaa on elämänne!

Vierailija
49/55 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro sille ukolle niin ehkä jättää tuommoisen ä mmän

Vierailija
50/55 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi olla yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, joka metsästää. Minulla on tuttuja, jotka metsästävät paljon ja itse, kun niitä esim kuolleita jäniksiä yms katsoo niin tulee sellainen olo, että on julmaa niitä tappaa. Kuin ihminen tavallaan käyttäisi valtaansa tappamalla eläimiä vaan siksi, että pystyy. En silti ala tietenkään heille mitään puhumaan ja saavat ihan rauhassa jatkaa harrastustaan. Kuitenkin se olisi liikaa jos olisi puolisona metsästystä harrastava. Oikeastaan hyväksyn metsästyksen vain jonkun alkuperäiskansan yms elinkeinona, mutta huvimetsästyksestä en tykkää. Muuten toinen saisi oikeastaan harrastaa lähes mitä vaan ja esim se täällä parjattu autoharrastus olisi vielä ihan ok tähän verrattuna. Itse en syö lihaa lainkaan joten senkin vuoksi tämä kanta.

Vierailija
51/55 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies metsästää, mutta ei se mikään ongelma ole, kun ei tee siitä ongelmaa. Mun mies siitä teki meidän suhteen alussa isomman ongelman, kun luuli mua haittaavan hänen harrastamisensa, eikä meillä ollut yhteistä aikaa niin paljon :'D Ei uskonut, kun sanoin, että sanon kyllä, jos mielestäni menee "yli".

Tyrkkään sitä metsälle, että saan omaa aikaa. Mulle se oma aika on kalastus ja Netflix sängyssä aivan omassa rauhassa - silloinkin, kun lapset ovat nukkumassa.

Jos menee yli se mettällä käyminen, niin sanon siitä kyllä ja otan illan tai kaksi viikossa itselleni vapaata ilman lapsia - tai sitten jompikumpi ehdottaa yhteistä vapaapäivää.

Metsästys on kuitenkin hyvin kausittaista.

Vierailija
52/55 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta varattua metsästävää miestä nettideitin kautta,pääsevät harrastuksen kautta hyvin vapaakke ja kinuavat seuraa netissä 😂

Vierailija
53/55 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ottaisi t a p p a j a a puolisokseni. Metsästäjä nauttii t a p p a m i s e s t a ja verestä. Ja ihanaa kun niitä aseita on teillä kotona sitten eikö niin? En voisi nukkua asunnossa jossa on aseita enkä halua miestä joka käyttää aseita. Ainoastaan se on ok, että intin käynyt, mutta muuten ei aseita missään muodossa ei harrastuksissa yms. Kuvottavaa ja oksettavaa.

Ja olet kasvissyöjä? Muutenhan järjenjuoksusi on erittäin naiivia ja luonnosta vieraantunutta. Metsästys on yksi parhaista ilmastoteoista lihansyöjille. Liha on prosessoimatonta ja se pitää kantoja kurissa. Eikä eläimet ole joutuneet elämään häkissä vain sitä varten että saamme ne loppupeleissä syödä.

Vierailija
54/55 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ottaisi t a p p a j a a puolisokseni. Metsästäjä nauttii t a p p a m i s e s t a ja verestä. Ja ihanaa kun niitä aseita on teillä kotona sitten eikö niin? En voisi nukkua asunnossa jossa on aseita enkä halua miestä joka käyttää aseita. Ainoastaan se on ok, että intin käynyt, mutta muuten ei aseita missään muodossa ei harrastuksissa yms. Kuvottavaa ja oksettavaa.

Tämä onkin uutta, pyssyt metelöi yöllä niin ettei saa nukuttua. Onkohan mulla huono kuulo kun ei neljäänkymmeneen vuoteen huomannut.

Vierailija
55/55 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä mies ja poika harrastavat kalastusta. Mä tykkään siitä että tuovat ahvenia ja haukia, lähiruokaa parhaimmillaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi