Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kotona, minä lähden yksin baariin katsomaan tarjontaa

Vierailija
21.02.2014 |

Ajattelin lähteä baariin nyt viikonloppuna katselemaan miestarjontaa. Miesystävälle sanoin, että lähden katsomaan yhtä bändiä. No kyllä siellä bändikin on, mutta oikeasti haluaisin flirttailla miehille. Suhde ei tunnu oikein miltään enää, mutta toisaalta en haluaisi erotakaan. Asumme erikseen. On se tunne, että tylsistyn kuoliaaksi. En todellakaan aio "pokata" ketään, mutta haluan flirttailla ja tuntea, että minutkin huomataan. Onko tämä väärin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 13:24"]

Juuri sinun kaltaisten tyrkkyjen takia olen lopettanut baareissa käymisen lähes kokonaan. Se on niiiiiin säälittävän näköistä, kun kerjäätte sitä huomiota niiltä miehiltä!

[/quote]

Olet varmaan tosi ruma nainen, jos miehet eivät huomaa sinua baarissa? Joidenkin naisten ei tarvitse tehdä muuta, kuin istua nätisti jossain juomansa kanssa, ja miehet tulevat juttelemaan. Sinulta seei toki onnistu, koska et ole tarpeeksi viehättävä. ;)

Vierailija
22/24 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sinusta tuntuisi kuulla, että miehesi on käynyt baarissa flirttailemassa?

Se, että tunnet syyllisyyttä kertoo jo aika paljon.

Tiedän kyllä mitä huomion hakemisella tarkoitat. Nykyään ilahdun jo työpaikkaruokalan 50v keittäjän hymystä, kun oma vaimo on kuin minua ei olisikaan. Jotenkin sitä on vaan kestettävä ja yrittävä saada toinen heräämään. Meillä keskustelu auttoi vähän. Vaimolle tuli ihan yllätyksenä, että tunnet itseni hyljeksityksi. Enään ei ole naama norsunvitulla, kun tulen halaamaan. Vielä kun tuo halaisi oma-aloitteisesti, niin voisi puhua edistyksestä.

Voimia!

M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä flirttailla saa, mutta jos on siihen oikein erityinen tarve, niin silloin voi olla suhteessa jotain vikaa.

Vierailija
24/24 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi roikut tuollaisessa suhteessa?