Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla onkin lähes täydellinen mies <3

Vierailija
20.02.2014 |

Kyllä saa olla kiitollinen, että on noin mahtava ihminen mun tielleni osunut. Niin usein saa omassa elämässä ja täällä kuulla, miten miehet ei osallistu kotitöihin, eivät lapsenhoitoon, ovat epäluotettavia, alkoholiin taipuvaisia, peliriippuvaisia jne.

Mulla on mies, joka puhuu ja pussaa. Osallistuu lapsen ja kodin hoitoon täysillä. Näyttää meille, että ollaan hälle tärkeimmät ja että miten paljon rakastaa.

Teki meille oman kodin ja toteutti sillä meidän molempien unelmat. On kova työmies ja kätevä käsistään. Viihtyy kotona meidän kanssa.

On komea ja pitää itsestään huolta, mutta ei ole mikään puleeraava metroseksuaali. On taitava ja hellä rakastaja.

Rakastaa mua tämmöisenä kuin olen <3  Tekee kaikkensa minun ja lapsen eteen. Kyllä kelpaa olla tuollaisen miehen vaimo :) Niin mielelläni minäkin teen hälle pieniä arjen yllätyksiä, leivon vaikka pullaa ja teen hänen lempiruokiaan. Vaikka välillä riidelläänkin, muistetaan aina sopia. Kunnioitetaan toisiamme ja huolehditaan parisuhteesta ottamalla välillä omaa aikaa. Meillä on ihana perhe <3 

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä! :) En ymmärrä miksi niin monet naiset alistuu semmoseen kohteluun... Kiitos rakkaan poikamme ja mieheni, elämä on elämisen arvoista <3 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi