Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä olen menettänyt luottotietoni ja nyt yritin päivittää työttömäksi jäätyäni perheemme puhelinliittymät edullisempiin

Vierailija
03.11.2020 |

Eipäs onnistunut Telialla. Kalliimmaksi saisin päivittää oma Teliassa, mutta edullisemmaksi en. Kun soitin, asiakaspalvelija sanoi että minun täytyy kilpailuttaa liittymät muilla ja sitten he tekevät vastatarjouksen.
Mutta enhän minä saa kilpailutettua mitään kun ei ole luottotietoja.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Elisaan. Sieltä saat liittymän ja edullisemman.

Vierailija
22/60 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia dot on maks 25 euroa kuussa. Itsellä se on yleensä 10-15 euroa, vaikka roikun netissä paljon, mutta pääasiassa kotona ja silloin WiFi päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai luottotiedottomalta otetaan parempi kate. Tällä kompensoidaan suurempaa riskiä. Ja ihan omasta syystäsi et voi kilpailuttaa liittymiä.

Vierailija
24/60 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano kilpailuttaneesi, keksi joku mukavan alhainen summa.

Niille voi myös sanoa, että en todellakaan kerro mitä muut tarjosivat: laita paras tarjous, jonka voit.

Juttelin kerran kodinkoneliikkeen myyjän kanssa aiheesta. Sanoi, ettei nykyiseltä operaattorilta saa suoraan "uuden asiakkaan tarjoushintaa" liittymää päivitettäessä, vaan ensin pitää ostaa liittymä toisesta firmasta ja sitten ennenkuin operaattorin vaihto fyysisesti tapahtuu, vanha operaattori ottaa yhteyttä ja lyö pöytään paremmaan tarjouksen.

Näin se on. Myöskään operaattorin omat myyjät eivät voi antaa parempaa hintaa suoraan vaan kehuvat vain että sinulla on jo hyvä tarjous. Mutta heti kun käy pyytämässä kilpailijalta tarjouksen niin välittömästi löytyy myös alkuperäiseltä operaattorilta mahdollisesti jopa vielä halvempi tarjous.

Vierailija
25/60 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia ei petä

Vierailija
26/60 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niille voi myös sanoa, että en todellakaan kerro mitä muut tarjosivat: laita paras tarjous, jonka voit.

Juttelin kerran kodinkoneliikkeen myyjän kanssa aiheesta. Sanoi, ettei nykyiseltä operaattorilta saa suoraan "uuden asiakkaan tarjoushintaa" liittymää päivitettäessä, vaan ensin pitää ostaa liittymä toisesta firmasta ja sitten ennenkuin operaattorin vaihto fyysisesti tapahtuu, vanha operaattori ottaa yhteyttä ja lyö pöytään paremmaan tarjouksen.

Näin se on. Myöskään operaattorin omat myyjät eivät voi antaa parempaa hintaa suoraan vaan kehuvat vain että sinulla on jo hyvä tarjous. Mutta heti kun käy pyytämässä kilpailijalta tarjouksen niin välittömästi löytyy myös alkuperäiseltä operaattorilta mahdollisesti jopa vielä halvempi tarjous.

Mutta miten luottotiedoton voi kilpailuttaa liittymiään? Ei mitenkään. Eli aapeen täytyy vaan kestää ja maksaa.

Vierailija
27/60 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain vaihdettua, mutta vähän vaikeuksia se otti. Soitin aspaan niin yritti myydä vielä samaa liittymää 9,90 hintaan. Jouduin toistamaan 3 kertaa, että otan tuon liittymän joka on 7,90, eli halvimman.

Kuten sanoin H-A-L-V-I:-M-M-A-N, toistin. 

Ai, mutta eihän siinä ole nettiä sanoi aspa.

Voi vddulan kurvat, olenko mä tilaamassa puhelin vai nettiliittymää kysyin ?

-Sinkkiş

Sitten sai HALVIMMAN laitettua.

Vierailija
28/60 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänskä, että mulla on heiltä nettiliittymä olemassa ja väkisin yritetään tuputtaa kahta nettiä päällekäin.

Mitä ihmettä mä yksinäni kahdella tekisin ?

-Sinkkiş

Vierailija
29/60 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla prepaid koska luottotiedot menneet. Parin kuukauden päästä luottotietoni puhdistuvat, mutta prepaidin aion pitää. Ei soittele puhelinmyyjät eikä muutkaan ei toivotut. Numeron tietävät vain ne joille olen sen antanut.

Vierailija
30/60 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että luottotiedoton voi kyllä saada kalliimman liittymän mutta ei halvempaa? Ok. Hieno meno.

Vierailija
31/60 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia kyllä aika ihmeellinen. Aikoinaan taloyhtiöömme tuli ilmainen talonetti Telialta, mikä kuului vuokraan. Liittymä piti rekisteröidä kuitenkin omalla nimellä. Sehän ei käynyt Telialle, kun oli maksuhäiriömerkintä. Sen ymmärtää, etteivät myy lisäpalveluita tai nopeuksia, mutta kyseessä ilmainen netti! Asumisneuvoja sai heidät tajuamaan asian ja netti aukesi.

Vierailija
32/60 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia on ihan supi surkea liittymä! Aina jotain huoltokatkoksia ja netti ei pelitä kuin kaupungeissa.

Suosittelen DNA:n 4G Rajaton Prepaid liittymää, jossa on päivämaksu (sis. puhelut, viestit ja netin) 0,89€ (x32 = n. 28€) tai jos asuu maalla niin Elisa Saunalahti Prepaid on parempi vaihtoehto (n. 27€/kk)

MOI on toki halvin (n. 18€/kk sis. 4G netti, puhelut ja viestit), mutta epäilen ettei sitä saa, jos on luottotiedot menneet.

Vierailija
33/60 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se näin mene, että sanotaan että joi, naapuri tarjosi ilmaset liittymät ja pullakaffet päälle, entäs sinä, tuleeko kermakakku vai ei.

Tottakai se eri operaattorin myyjä ottaa yhteyttä sinne teliaan ja alkaa siirtämään liittymiä, jolloin telia tekee vasta vastatarjouksen asiakkaalleen.

Vierailija
34/60 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vaihdettua kyllä liittymät kilpailevalle operaattorille halvemmalla, mutta telialta ei ole tullut vieläkään tarjousta. Ehkä ei tulekaan ja myyjä kusetti.

Vierailija
35/60 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet liittymien hinnat Telian sivuilla. Valitse vain paketti.

Vierailija
36/60 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene Elisaan. Sieltä saat liittymän ja edullisemman.

Mulla on Elisalta Saunalahti Huoleton Premium liittymä 19.90€/kk.. Oli 12 määräaikainen tarjoushinta, mutta jatkoivat tarjousta tuon vuoden jälkeenkin..

Vierailija
37/60 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään onnistu ilman luottotietoja. Minulla on prepaid ollut vuosikaudet tämän takia.

Sama. Ihmettelen ap:n viestiä, että miten ylipäätään saa uutta liittymää ilman luottotietoja? Ottaosin heti sellaisen jos vois!

Vierailija
38/60 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottotietojen menetys

Ei osamaksuja

Ei uutta puhelinliittymää kuin ehkä puolison nimellä. Prepaidin saa.

Ei opintolainaa ja lainoja

Ei luottokorttia

Vuokra - asunnon saanti hankalaa kuin ehkä kunnalliselta jossa sielläkin saa jotain määräaikaissopimuksia

Ei kannata menettää luottotietoja

Vierailija
39/60 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prepaidilla saat 29.90e/kk rajattoman netin + lähes rajattomat viestit ja puhelut (5000kpl ja 5000min)

Vierailija
40/60 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telia on ihan supi surkea liittymä! Aina jotain huoltokatkoksia ja netti ei pelitä kuin kaupungeissa.

Suosittelen DNA:n 4G Rajaton Prepaid liittymää, jossa on päivämaksu (sis. puhelut, viestit ja netin) 0,89€ (x32 = n. 28€) tai jos asuu maalla niin Elisa Saunalahti Prepaid on parempi vaihtoehto (n. 27€/kk)

MOI on toki halvin (n. 18€/kk sis. 4G netti, puhelut ja viestit), mutta epäilen ettei sitä saa, jos on luottotiedot menneet.

Just vaihdoin DNA:n Telian prepaidiin jatkuvan pätkimisen ja hitauden takia. Nyt toimii kodin netti, mutta kännyköissä on DNA ja jatkuvasti verkko häviää ja on pätkimistä.