Minä olen menettänyt luottotietoni ja nyt yritin päivittää työttömäksi jäätyäni perheemme puhelinliittymät edullisempiin
Eipäs onnistunut Telialla. Kalliimmaksi saisin päivittää oma Teliassa, mutta edullisemmaksi en. Kun soitin, asiakaspalvelija sanoi että minun täytyy kilpailuttaa liittymät muilla ja sitten he tekevät vastatarjouksen.
Mutta enhän minä saa kilpailutettua mitään kun ei ole luottotietoja.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ne nyt maksaa?
Mulla sama juttu mutta asiakkuus elisalla. Onnistuu vaihto molempiin suuntiin.
Onko siellä siis edes halvempia liittymiä?
Sano kilpailuttaneesi, keksi joku mukavan alhainen summa.
Niille voi myös sanoa, että en todellakaan kerro mitä muut tarjosivat: laita paras tarjous, jonka voit.
Ei tietenkään onnistu ilman luottotietoja. Minulla on prepaid ollut vuosikaudet tämän takia.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ne nyt maksaa?
44.90€/liittymä. Rajaton netti. Liittymiä on 3.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ne nyt maksaa?
Mulla sama juttu mutta asiakkuus elisalla. Onnistuu vaihto molempiin suuntiin.44.90€/liittymä. Rajaton netti. Liittymiä on 3.
Jäätävä summa!
Ota vaikka prepaid. On sekin puolet halvempi kuin nykyiset liittymäsi.
Vierailija kirjoitti:
Niille voi myös sanoa, että en todellakaan kerro mitä muut tarjosivat: laita paras tarjous, jonka voit.
Tee näin. Kato vaan jokun toisen operaattorin kampanjahinta uusille asiakkaille, suurinpiirtein samaan hintaluokkaan pystyt saamaan nykyiseltäkin operaattorilta, kun vaan uhkailet vaihtamisella toiseen operaattoriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ne nyt maksaa?
Mulla sama juttu mutta asiakkuus elisalla. Onnistuu vaihto molempiin suuntiin.44.90€/liittymä. Rajaton netti. Liittymiä on 3.
Jäätävä summa!
Kol-me liit-ty-mää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ne nyt maksaa?
Ihan sikahinta kyllä! Eipä ihmekään, että eivät noin vain ala vaihtamaan halvempaan kun hyvät rahat saavat teiltä nyt.
N. 25e / liittymä on normisumma nykyään. Joskus jotain määräaikaisia tarjouksia, jolloin pääsee 20 euron pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ne nyt maksaa?
Jäätävä summa!
Kol-me liit-ty-mää
44.90€ per liit-ty-mä.
Vierailija kirjoitti:
Ota vaikka prepaid. On sekin puolet halvempi kuin nykyiset liittymäsi.
Eihän niistä liittymistä eroon pääse kun vasn ilmoittaa että ei enää maksa. Eiköhän laskut rullaa normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ne nyt maksaa?
Ihan sikahinta kyllä! Eipä ihmekään, että eivät noin vain ala vaihtamaan halvempaan kun hyvät rahat saavat teiltä nyt.
N. 25e / liittymä on normisumma nykyään. Joskus jotain määräaikaisia tarjouksia, jolloin pääsee 20 euron pintaan.
Ai mistä saa rajattoman 5g liittymän 25€:lla?
Onko sinulla siis laitemaksuja tuossa samassa?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla siis laitemaksuja tuossa samassa?
Siis kytkykauppaa tarkoitat? Ei ole. Ovat ihan itsenäisiä liittymiä.
Jos on noin köyhä, niin ehkä ei kannata ottaa sitä kalleinta liittymää? Jostain joutuu jokainen tinkimään elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Juttelin kerran kodinkoneliikkeen myyjän kanssa aiheesta. Sanoi, ettei nykyiseltä operaattorilta saa suoraan "uuden asiakkaan tarjoushintaa" liittymää päivitettäessä, vaan ensin pitää ostaa liittymä toisesta firmasta ja sitten ennenkuin operaattorin vaihto fyysisesti tapahtuu, vanha operaattori ottaa yhteyttä ja lyö pöytään paremmaan tarjouksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ne nyt maksaa?
Ai mistä saa rajattoman 5g liittymän 25€:lla?
No joo, mulla on vaan 4g, mut se maksaa 18.90€/kk. Rajaton netti ja puhelut&viestit.
Edullinen verrattuna prepaid liityymään jolloin pelkästään rajaton netti yhteen puhelimeen on noin 30e
Paljonko ne nyt maksaa?