Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi v***u, naarmutin autoa!

Vierailija
18.02.2014 |

Argh, olin lähdössä aamulla kiireellä töihin ja lähtiessäni raapaisin autoa autokatoksen vieressä olevaan puuaitaan. Autoon, lähelle valoja, tuli naarmu ja lisäksi pinta meni noin sentin alueelta ryttyiseksi toisesta kohti. Voi prkeleen prkele. Käytin auton pesulassa jotta näin parhaiten mitä vaurioita tulee. Mies saa niin totaalihepulit että mietin kerronko heti asiasta vai vasta myöhemmin. Ei se asiaa oma-aloitteisesti huomaa kun käyttää autoa niin vähän.

Paljonkohan tuollainen naarmun korjaus maksaa??

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 14:48"]

En ole vaarantanut liikennettä, jos omalla omakotitalon pihalla kolautin puuaitaan, joten turha höpistä liikenneturvasta mitään. Kukaan ei ollut vaarassa. Ja aivan sama mitä väität, jos ihminen on ajanut kolaroimatta, kolhimatta, sakoitta jne. autoa yli 20 vuotta niin kyllä se kertoo siitä, että ajotaidot ovat hyvät. Vai väitätkö, että jos ihmisen ajohistoriassa on paljon mokia ja kolareita, ja yhtenä päivänä ajaa moitteettomasti, on hänen ajotaitonsa hyvät? ;) Jos kerta jokainen ajokerta kertoo sen miten hyvä kuski on? 

ap

[/quote]

Minulla on aivan sama tilanne kuin sinulla, ap. Toukokuussa tulee 30 vuotta siitä, kun ajokortin sain, ja siitä saakka olen autoa ajanut. Ei yhtään kolaria, ei yhtään ylinopeussakkoa. Pari parkkisakkoa olen saanut, mutta viimeisestäkin on jo aikaa reilut 20 vuotta. Olen huolellinen kuski, mutta ei se tietenkään tarkoita sitä, että olisin mitenkään erityisen loistava tapaus ajamaan autoa. Olen vain huolellinen.

Tänään muuten tuli juuri kaskon vakuutuskirja seuraavalle vuodelle. Vakuutusmaksut ikävä kyllä nousevat (no totta kai), mutta erityisen mielissäni olen siitä, että LähiTapiola nostaa mopoautojen vakuutusmaksuja 15 prossaa. Olisi minun puolestani voinut olla vielä tuplatenkin enemmän. :D

Vierailija
42/50 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa menee useilla ihmisillä ihan älyttömyyksiin tuo autojen hyysäys. Viehän ne edelleen paikasta toiseen, vaikka joku naarmu olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 15:46"]

Suomessa menee useilla ihmisillä ihan älyttömyyksiin tuo autojen hyysäys. Viehän ne edelleen paikasta toiseen, vaikka joku naarmu olisi.

[/quote]

Jotkut ihmiset haluaa pitää omistamansa tavarat siistinä oli se auto tai vene tai moottoripyörä tai joku muu. Autojakaan pidä yleistää, ei se nyt ihan sama ole tuleeko se naarmu 2000€ tai 100000€ autoon.

Vierailija
44/50 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 16:07"]

[/quote]

Jotkut ihmiset haluaa pitää omistamansa tavarat siistinä oli se auto tai vene tai moottoripyörä tai joku muu. Autojakaan pidä yleistää, ei se nyt ihan sama ole tuleeko se naarmu 2000€ tai 100000€ autoon.

[/quote]

Samaa mieltä siitä, että kyllä auto on kiva pitää siistinä aivan kuin itsensä. Sillä ei mielestäni ole väliä onko auto parin tonnin arvoinen vai onko hinta satakertainen. Ihan samalla tavalla kuin edulliset vaatteetkin voi pitää siistinä, jolloin se antaa kantajastaan fiksun vaikutelman.

Voihan vaikka miehen päästää ryppyisessä paidassa palavereihin. Minusta se silittäminen on kuitenkin niin pieni vaiva tyylikkyyteen, että jos on jäänyt vastapesty paita silittämättä, kyllä odotan, että sitten vaikka jättää aamukahvit juomatta ja silittää paidan. Ihan sama autossa, vaikka kyllähän se korjaaminen maksaa.

Vierailija
45/50 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 16:07"]

[/quote]

[/quote]

Samaa mieltä siitä, että kyllä auto on kiva pitää siistinä aivan kuin itsensä. Sillä ei mielestäni ole väliä onko auto parin tonnin arvoinen vai onko hinta satakertainen. Ihan samalla tavalla kuin edulliset vaatteetkin voi pitää siistinä, jolloin se antaa kantajastaan fiksun vaikutelman.

Voihan vaikka miehen päästää ryppyisessä paidassa palavereihin. Minusta se silittäminen on kuitenkin niin pieni vaiva tyylikkyyteen, että jos on jäänyt vastapesty paita silittämättä, kyllä odotan, että sitten vaikka jättää aamukahvit juomatta ja silittää paidan. Ihan sama autossa, vaikka kyllähän se korjaaminen maksaa.

[/quote]Siistit vaatteet näkyykin erilailla kuin joku millin ruttu peltilehmässä. Ei kukaan niitä teidän pyhiä kulkuneuvojanne kyylää niin tarkkaan.

Vierailija
46/50 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset autojen hinkuttajat saisivat sydänkohtauksen esim. Italiassa. Siellä puskuritkin ovat puskemista varten!

Vierailija
47/50 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 17:52"]

Siistit vaatteet näkyykin erilailla kuin joku millin ruttu peltilehmässä. Ei kukaan niitä teidän pyhiä kulkuneuvojanne kyylää niin tarkkaan.

[/quote]

Juuri kävin oikaisuttamassa näitä "millin ruttuja" 2kpl. ja 180€ muuten maksoi. Eli parkkipaikkalommoja kun pitää se ovi vetää viereisen auton kylkeen siinä parkkipaikalla. Ne onneksi saa korjattua ilman pakkelia/maalia jos vaan maalipinta ei ole vahingoittunut. Mustassa autossa semmoinen vekki peilaa yhtä paljon mun silmään kun reikä naapurin farkkujen perseessä...niiih.

Vierailija
48/50 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 18:02"]

Suomalaiset autojen hinkuttajat saisivat sydänkohtauksen esim. Italiassa. Siellä puskuritkin ovat puskemista varten!

[/quote]

No Fiatin romuillaan tekevät ehkä noin, mutta ei ne sielläkään kalliilla autolla mitään "romurallia" aja se on ihan varma.

Vierailija
49/50 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa onkin paljon köyhiä, joilla on lainarahalla ostettu auto. Silloin sitä pidetään suurena omaisuutena, jota suojellaan kuin omaa lasta.

Vierailija
50/50 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 18:20"]

Suomessa onkin paljon köyhiä, joilla on lainarahalla ostettu auto. Silloin sitä pidetään suurena omaisuutena, jota suojellaan kuin omaa lasta.

[/quote]

Suomessa moni ostaa vaatteensa kirpputorilta ja silti pesee ja silittää niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän