Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Stockmannilla on edessään tavaratalojen sulkeminen"

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 12:17"]

Suomi on matkalla kohti konkurssia, kiitos hallitus ja hallituspuolueita äänestäneet, katsokaa peiliin, vittuako täällä valitatte.

[/quote]Ja miten ne Persut olisivat talouden taantuman estäneet? Vai kommareihinko tässä viittasit?

[/quote]

persuilla on se näkymätön taikasauva, jolla kaikki asiat saadan pelastettua ;)

Vierailija
122/138 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 10:17"]

Stockan vaatteet ainakin ovat huonoja. Netin kautta olen viime aikoina tilannut mutta luokatonta rääsyä vaan saa. Viimeksi lähetin koko tilauksen takaisin. Eikä niillä siellä edes ole mitään sellaisia vaatteita mitä minä haluaisin. Ei halpaa eikä kallista. Mieluiten ostaisin keskihintaista kuitenkin mutta kun ei ole niin ei ole mitään ostettavaa.

[/quote]Samaa mieltä myös. Tilaan nykyään ulkomailta paremmat vaatteeni.

[/quote]

aika ympäripyöreää yleistää "Stokkan vaatteet". Siellä myydään aika montaa eri merkkiä. Onko Stokkan Burberry/Boss jne jotenkin huonompi laatuista kuin vastaavat vaatteet vaikka Lontoossa ostettuna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt, että Stockan myyjillä ei ole sen parempi palkka kuin vaikka Tarjoustalon kassalla. Ainoa mitä heillä on niin ovat ne kielilisät. Mutta nekään ei ole paljon. Ei varmasti paljoa motivoi se palkka sitten palvella jokaista asiakasta kympillä.

Se itiksen stocka oli hieman pettymys itsellenikin. Näyttää kuin sitä olisi vaan ängetty sinne reunaan ja se järkyttävän kirkas valo beauty osastolla saa minut melkein sokeaksi. Mutta kuka tietää? Jospa se on vain väliaikaisesti siinä ja siirtyy takaisin keskelle missä oli aikaisemminkin. Se oli nimittäin hyvä paikka!

Verkkokauppaan täytyisi saada paljon enemmän tavaraa myyntiin. Erittäin suppea valikoima. En tiedä kuka siellä hankkii ne tavarat mutta se kaipaisi todella suuren muutoksen. MAC kosmetiikka taitaa olla ainoa järkevä juttu pitkään aikaan mitä he ovat sinne hankkineet myyntiin.

Ostajia löytyisi kyllä mutta ongelma on juurikin siinä, että nämä ihmiset eivät taida seurata ollenkaan mitä ostajat haluavat. Myyvät esimerkiksi edelleenkin Guessin tuotteita vaikka sen aika meni jo. Tilalle Victoria's Secret ja voila! Alusvaateosasto on kuin 80-luvulta. Sinne kasapäin Wonderbra tuotteita ja hyvä kamppis niin voila! Stocka on niin jämähtänyt!

Vierailija
124/138 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan kilpailuvaltti on ollut erinomainen asiakaspalvelu, myyjiä on koulutettu ahkerasti ja painotettu joka kohdassa, että asiakas on tärkein.

Nyt kun konsernilla menee huonosti, mistä tingitään ensimmäisenä? Ei todellakaan esim. osingoista, vaan henkilökunnasta. Aivan järjetöntä! Työntekijöiltä odotetaan koko ajan lisää tehokkuutta, ahkeruutta, joustavuutta ja mahtavaa asiakaspalveluasennetta samalla kun heitä lomautetaan, hiillostetaan, vahdataan ja etuja karsitaan. Ei ole ihmekään, että niin moni kokee Stockmannin palvelun huonontuneen! Henkilökunnan hyvinvointiin tulisi tällaisena aikana nimenomaan panostaa, eikä toisinpäin.

Mihin Stockmannista on ilman asiantuntevaa ja loistavaa henkilökuntaa? Ei mihinkään.

Monet vuosia talossa työskennelleet jättävät uppoavan laivan ja mielestäni se on ihan hyvä näpäytys johdolle.

Vierailija
125/138 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuu Stockaa ikävä.

Ne ovat myyneet jo pitkään ylihinnoiteltua sekundaa. Ja lisäksi niiden naisten vaatteet on todella rumia! Nytkin olen selannut nettimyyntiä aikeena ostaa mekko ja kiva neule mutta en ole löytänyt kumpaakaan. Vaikka olisi valmis maksamaan vähän enemmänkin niin edes rahalla ei saa heiltä.

Vierailija
126/138 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Stocmann on kuitenkin tavaratalo, jota Cittari ja Prisma ei ikinä ole. Ne on marketteja ja sieltä en vaatteitani osta. Itse olen saanut aina erinomaista palvelua ja herkusta kaikkea mitä olen halunnut, Prismasta en saa karrikoidusti kuin lohta kalatiskistä =)

Vierailija
127/138 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Stocmann on kuitenkin tavaratalo, jota Cittari ja Prisma ei ikinä ole. Ne on marketteja ja sieltä en vaatteitani osta. Itse olen saanut aina erinomaista palvelua ja herkusta kaikkea mitä olen halunnut, Prismasta en saa karrikoidusti kuin lohta kalatiskistä =)

Vierailija
128/138 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 20:05"]

Stockan nettisivut ovat surkeat ja mitä hulluinta on se, ettei iPadin käyttäjä voi asioida nettikaupassa. Senpä vuoksi käytänkin niitä kauppoja, joissa voin asioida iPadilla. En todellakaan ala käymään pöytäkoneella työaikana!

[/quote]

toi on kyllä tosi iso floppi, jos vuonna 2014 ei nettikaupassa voi shoppailla ipadilla tai älypuhelimella. Päivittäin menettävät maksavia asiakkaita verkossa. Sääli.

Ja olen samaa mieltä siitä että stokkan pitäisi nyt tosiaan miettiä imagoaan, miten siitä saisi vähän nuorekkaamman ja trendikkäämmän. Ne aiemmat kanta-asiakkaat (Eiran mummot) ovat vaihtumassa nuorempaan väkeen. Keskustan stokkan herkku ja se laatukosmetiikkaosasto ovat minusta ihan ok, mutta vaate-, ja sisustustarjonta on tosi valjua. 

Vierailija
129/138 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko että jonkun Victoria's secretin saa Stockalle tuosta noin vain, voila? guessia ei siellä varmaan myytäisi jos se ei olisi kannattavaa. Mielestäni Stocka on uudistanut brändivalikoimaansa ainakin naisten muodissa aika usein. Nyt oli viime käynnillä taas uusia brändejä. 

Eiköhän Stockalla seurata aikaa ja muotia. Kuluttajan näkökulmasta ei vaan aina ymmärrä etteivät nämä ole mitään yksinkertaisia asioita. Hei Vuitton on kova sana, otetaan se Stockalle! Kyllä brändeillä on melkoisia vaatimuksia eikä niihin tavaratalot todellakaan pysty aina vastaamaan. 

satun vain tietämään kun olen alalla ollut itsekin. En tosin Stockalla.

Vierailija
130/138 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 22:20"]

Yksi asia Stockalla on mallillaan: palutusoikeus. Ei viitsi ostaa putiikeists, kun niihin on katumapäälle tultuaan niin vaikeaa saada tavaraa palautetuksi. Mutta Stockmannilla se ei ole mikään ongelma ja sitä kyllä arvostan. Myyjät saisivat olla vähän iloisempia!

[/quote]

Olepa siinä iloinen kun aamu"tsempissä" työntekijöitä uhkaillaan, pelotellaan ja syyllistetään. Itse irtisanouduin ja niin lähti moni muukin. Stokan maine on pelkkä kulissi. Helposti paskin työpaikka missä olen koskaan ollut. Pikkupomoa kyllä riittää, mutta ne ei tiedä siitä hommasta mitä myymälän puolella tapahtuu, yhtään mitään.

Vierailija
131/138 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 13:30"]

Mä oon saanut Stockalla aina hyvää plavelua, oli ikä tai ulkonäkö mikä tahansa. Oon käynyt esim. Hgin keskustan Stockalla 19-vuotiaana maastovaatteissa ja rapaisissa kumisaappaissa, ihan hyvin silloinkin ovat palvelleet.

Tää ei sitten tarkoita etteikö muut olisi voinut saada huonoa palvelua, mutta mun kohdalla näin.

-ohis

[/quote]

Satunpa tietämään että ainakin tampereella hyvän palvelun osuus on 25% asiakaspalautteista :D Mutta minkäs tekee jos ei ole resursseja, porukkaa pannaan ulos ja uutta ei saa palkata kun ei tuoteta tarpeeksi voittoa. Osinkoa kyllä on varaa maksaa.

http://1i.fi/pikkupeba

Vierailija
133/138 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas aika yllätys kun eräässä länsisuomalaisessa kaupungissa törmäsin muotitavarataloon jonka repertuaari oli huomattavasti parempi kuin Stockan. Olin melko äimistynyt mutta iloinen tietysti että sain kerrankin tehtyä kunnon ostokset. Kaiken kaikkiaan on sellainen tunne että Helsinki on jäänyt menosta jossain vaiheessa. Jäänyt siihen kuvitteelliseen kuvaan mikä on luksusta ja haluttua. Pääkaupunki on ilmeisen keskittynyt ylihintaisiin brunsseihin ja ravintoloihin sekä "luksuslaukkujen"myyntiin. Oikeastaan voi siitä huomata kun jotakin "uutta"tulee Helsinkiin myyntiin ettei sillä kamalla ole enää markkinoita muualla. Aivan kuten elahtaneet starat joita ei huolita enää muualle tulevat konsertoimaan Suomeen:)

Vierailija
134/138 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 17:54"]

Mulla on vakavaa asiaa Stockmannin johdolle. Stockan pitäisi olla eliittitavaratalo ja se näyttää ränsistyneeltä pikkusokokselta, varsinkin keskustan Stocka. Itiksenkin uusi tavaratalo on erittäin pliisu. Myyjät ovat mielestäni ystävällisiä, varsinkin Stockan Herkussa, mutta minä haluan ostoselämykseltäni myös ulkoista laadukkuutta. Menkääpä mihin tahansa laatutavarataloon ulkomailla, ne ovat myös ulkoisilta puitteiltaan ainutlaatuisia.

Itse en juurikaan tee ostoksia netissä, mutta enpä ole niitä viime aikoina tehnyt Stockmannillakaan.

[/quote]

Jos Stockmann olisi eliittikauppa niin sinulla ei olisi rahaa sinne mennä.

Vierailija
135/138 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 20:02"]

Stockan taso on tosiaan mennyt alaspäin. Saisi olla reilusti eliittipaikka, niin ei jokainen ohikulkeva eksyisi sisään ja edusta olisi täynnä romanikerjäläisiä...Herkku on muuten hyvä, mutta siellä henkilökunnan taso on mielestäni mennyt selvästi alaspäin. Liian nuoria, kokemattomia aspoja usein töissä. Paljon hyvääkin henkilökuntaa, mutta myös turhan paljon välinpitämättömyyttä ja juoruilua. Mielestäni Herkun (keskusta) tasoiseen paikkaan ei minkäänlainen juoruilu kuulu työajalla.

Lopettakaa Hullarit, ottakaa tilalle Exclusive/kantis-päivät vaan ja palkatkaa asiallista henkilökuntaa, panostakaa luksustuotteisiin ja vielä yksilöllisempään palveluun. Stocka ei ole enää sellainen näyttäytymispaikka, joka se joskus oli, ja asialle pitäisi tehdä jotain. Kyllä Helsinkiin yksi eliittitavaratalo mahtuu!

[/quote]

Suomessa ei ole rikkaita niin paljoa että tuollainen pysyisi hetkeäkään pystyssä. Hintoja pitäisi ainakin 10 kertaistaa.

Vierailija
136/138 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 20:05"]

Stockan nettisivut ovat surkeat ja mitä hulluinta on se, ettei iPadin käyttäjä voi asioida nettikaupassa. Senpä vuoksi käytänkin niitä kauppoja, joissa voin asioida iPadilla. En todellakaan ala käymään pöytäkoneella työaikana!

[/quote]

Miksi käyt työajalla ollenkaan? Eikö sinun pitäisi töitä tehdä?

Vierailija
137/138 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 22:57"]

Keskustan Stockan sisäänostajat ovat ostaneet tuotteet venäläistä makua ajatellen ja kun venäläiset matkailijat ovat tänä vuonna täysin skipanneet Suomen, on katatstrofi valmis. Ei kukaan täyskjärkinen aikuinen nainen, siis Suomalainen, osta niitä ylihintaisia, mauttomia, pissis-killuttimilla varustettuja laukkuja mitä keskustan laukkuosasto meille tarjoaisi. Siellähän ne makaavat hyllyissä. Liikaa bling-blingiä, liikaa räikeitä kuoseja, liikaa logoja, liikaa hintaa, niin typical venakko-meininkiä, kuin olla vain voi. Miettikääs vain.

[/quote]

Mutta se on elittiä. Sitähän sieltä halutaan. Alta 1000 euron laukkuja siellä ei edes pitäisi olla.

Vierailija
138/138 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas nyt lähti YT-neuvottelut Seppälä-liikkeissä käyntiin. 25 miljoonaa tappiota kuluvan vuoden aikana tehnyt tuo ketju ja tässä asiantuntija-arviota tilanteeseen:

http://www.iltalehti.fi/talous/2014102918790277_ta.shtml

Synkältä näyttää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme