Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako eskarilaisen pojan viedä naisten puolelle uimahallissa?

Vierailija
16.02.2014 |

Täytti juuri 7, mutta aloittaa koulun siis syksyllä. Isä on koko talviloman sairaana ja kelit nyt on mitä on eli ulkonakaan ei ole oikein tekemistä. Tekisi mieli edes uimaan viedä. Yksinään miesten puolella ei pärjää.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/29 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Jonkin verran ikäsuositukset vaihtelevat mutta kyllä alle kouluikäisen aina saa viedä.

Vierailija
4/29 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 eikä pärjää? kasvanut umpiossa, yliholhoavan äidin kanssa? no,ui sitten aiuisena.

Vierailija
5/29 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 20:12"]

7 eikä pärjää? kasvanut umpiossa, yliholhoavan äidin kanssa? no,ui sitten aiuisena.

[/quote]

On lievästi autistinen. Kivaa iltaa vaan sullekin. ap

Vierailija
6/29 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Helsingissä oletetaan, että koululainen pärjää omalla puolellaan.

Vierailija
7/29 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa viedä.

Minun poika on eskarissa ja ihan naisten puolelle ovat hoitajat pojatkin vieneet vaatteita vaihtamaan. Ei 6-7v vielä yksin pärjää.

Vierailija
8/29 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa viedä. Siellä näkyy kyllä isompiakin. Mua kieltämättä kyllä häiritsee jos siellä pyörii kymmenvuotiaitakin poikia, varsinkin omien tyttärien takia, joita nolottaa kovasti. 

Vierailija
9/29 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 20:12"]

[/quote]

On lievästi autistinen. Kivaa iltaa vaan sullekin. ap

[/quote]

Älä välitä ap, se on tällä palstalla vissiin pakko-ilmiö tuo yhden idiootin minimi joka ketjussa :)

Vierailija
10/29 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se niin ole että ei enää 7 vuotiasta. /7vuotias käy koulua ja pitäisi osata uimahallissa riisuutua ja käydä suihkussa ja saunassa. Laittaa uimahousut päälle. Sitten kun tulee altaasta niin suihku, sauna ja pesu. Täytyy lapselle kertoa mitä pitää tehdä.

Vierailija
11/29 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa viedä

Vierailija
12/29 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 20:29"]

Eikö se niin ole että ei enää 7 vuotiasta. /7vuotias käy koulua ja pitäisi osata uimahallissa riisuutua ja käydä suihkussa ja saunassa. Laittaa uimahousut päälle. Sitten kun tulee altaasta niin suihku, sauna ja pesu. Täytyy lapselle kertoa mitä pitää tehdä.

[/quote]Eli ellei osaa pukeutua niin kotona opetellaan, tosin eskarilaisenki pitää jo osata pukeutua. Ellei osaa niin opetellaan kotona ja jos ei onnistu uimahallissa niin tulkoot aluspöksyineen mamman luo. Tämä niinku yleisesti ottaen. En puutu siihen jos 7 vee ja autistinen.

Vierailija
13/29 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 20:29"]

[/quote]

Ei oma 7-vuotias kyllä ole päässyt kouluun. Koulu alkaa vasta syksyllä. Näin ainakin Suomessa.

Vierailija
14/29 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 20:17"]

Saa viedä. Siellä näkyy kyllä isompiakin. Mua kieltämättä kyllä häiritsee jos siellä pyörii kymmenvuotiaitakin poikia, varsinkin omien tyttärien takia, joita nolottaa kovasti. 

[/quote]ei saa 10 vuotiaat enää olla.

Vierailija
15/29 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun mutsi otti mut yläasteikäisenäkin naisten puolelle.

Vierailija
16/29 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun mutsi otti mut yläasteikäisenäkin naisten puolelle.

Vierailija
17/29 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vienyt vielä ekaluokkalaistakin, koska on vielä niin lapsellinen, että ei sukupuoliasiat ole kiinnostanut tuon taivaallista. On ollut välillä mukana luokkakavereitakin (tyttöjä) jota on tulleet minun ja pojan kanssa siis uimaan. Eikä heistä kukaan ole millään tavalla nolostuneet tai kiinnittäneet toisiinsa huomiota. Mä veikkaan, että nää lähtee vanhemmista miten lapset suhtautuu alastomuuteen. Tuossa vaiheessa kaikki on kuitenkin vielä ihan lapsia ja kehittymättömiä.

Vierailija
18/29 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vienyt vielä ekaluokkalaistakin, koska on vielä niin lapsellinen, että ei sukupuoliasiat ole kiinnostanut tuon taivaallista. On ollut välillä mukana luokkakavereitakin (tyttöjä) jota on tulleet minun ja pojan kanssa siis uimaan. Eikä heistä kukaan ole millään tavalla nolostuneet tai kiinnittäneet toisiinsa huomiota. Mä veikkaan, että nää lähtee vanhemmista miten lapset suhtautuu alastomuuteen. Tuossa vaiheessa kaikki on kuitenkin vielä ihan lapsia ja kehittymättömiä.

Vierailija
19/29 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI TODELLAKAAN!

Vierailija
20/29 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin on pidetty rajana koulun alkamista, joten eskarilaisen voi ihan hyvin viedä naisten puolelle. Eikä se niin tipotarkkaa ole, jos ekaluokkalainen kokee ettei halua yksin mennä toiselle puolelle, niin silloin hänet otetaan mukaan. Ihme mielensäpahoittajia taas tästäkin asiasta. Tärkeintä pitäisi olla että lapset oppivat uimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä