Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soveltuvuuskoe maksaa 60€. Tilillä 56€.

Vierailija
17.11.2013 |

Näin. En voi oikein kuvailla tunteita, tai sitä kuinka pettynyt olen elämääni. Todella paha mieli. :( Vaikka saisin lainattua tuon 60e, ei se taloudellista ahdinkoani auttaisi.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä pankkisiirto tai lasku. Tai tilinumero? Maksat ku saat rahaa.

Vierailija
2/26 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 21:55"]

[/quote]

Ohjeissa luki että maksu maksetaan käteisenä soveltuvuuskokeiden yhteydessä. :( -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pankki sulla on? Milloin tarvitset rahan?

Vierailija
4/26 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kannattanut hieman ennakoida... Kai tuohon voi saada sossustakin avustusta, jos on oikeasti noin köyhä.

Vierailija
5/26 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä soveltuvuuskoe toi on? Opiskeluun vai jtain muuta? Jos se on jotain tärkeetä, niin voi olla, että sossusta saa rahaa tai sitten tarttee vaan koittaa lainata joltakulta tutulta. 

Vierailija
6/26 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 21:55"]

[/quote]

Ohjeissa luki että maksu maksetaan käteisenä soveltuvuuskokeiden yhteydessä. :( -ap

[/quote]

No eiköhän ne voisi tehdä poikkeuksen, kun kauniisti selität. Mäki oon p-aukisena saanut vaikka mitä laskulla. Tai sit annant sen 56 euroa ja pyydät, että voit maksaa myöhemmin 4 euroa. Tai pyydät joltakin kokeeseen osallistuvalta 4 euroa. Nöyryyttävää, mutta oikeesti ihmiset on tosi auttavaisia. Mä oon näillä jutuilla selvinnyt p-aukisena monista maksuista.

Tai vie kauppaan pulloja. Lainaa naapurilta 4 euroa. Pyydä joltakin kaverilta. Pummaa jossain asemalla, sitäkin on tehty hätätilanteessa. Terv 2

Vierailija
7/26 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pyydä koemaksusta alennusta. Terv 2

Vierailija
8/26 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 22:03"]

Mikä soveltuvuuskoe toi on? Opiskeluun vai jtain muuta? Jos se on jotain tärkeetä, niin voi olla, että sossusta saa rahaa tai sitten tarttee vaan koittaa lainata joltakulta tutulta. 

[/quote]

Opiskeluun, alaa olisin vaihtamassa kun en pysty tekemään nykyistä työtä niin paljon, että saisin siitä kunnon palkan. Saisin tehdä todella paljon, että netto olisi edes 1500/kk.

Kauhean paljon ei ole pystyny enempää ennakoimaan. Auton olisi tietenkin voinut jättää tankkaamatta ja kävellä töihin ja takaisin illalla myöhään, 7km suunta.
Tarvin rahan tiistaina. 
-lannistunut ap.

Vierailija
9/26 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 22:03"]

[/quote]

Opiskeluun, alaa olisin vaihtamassa kun en pysty tekemään nykyistä työtä niin paljon, että saisin siitä kunnon palkan. Saisin tehdä todella paljon, että netto olisi edes 1500/kk.

Kauhean paljon ei ole pystyny enempää ennakoimaan. Auton olisi tietenkin voinut jättää tankkaamatta ja kävellä töihin ja takaisin illalla myöhään, 7km suunta.
Tarvin rahan tiistaina. 
-lannistunut ap.

[/quote]Mikä pankki?

Vierailija
10/26 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti lähihoitajan opintoihin testi, MInä aloitin 2010, maksoi silloin 50 e. Tässä on hyvin ikävää se, että nekin joutuvat maksamaan, jotka eivät pääse. Mene sinne koululle ja lyö se 56 kouraan. Loput selviää siinä tilanteessa. Ei tuon takia kannata hakematta jättää. Suurempia ongellmia tule sitten, kun alat tehdä näyttöjä kentällä. Mutta työllisyystilane hyvä.  Martti Salomaa

Vierailija
11/26 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi just sunnuntai-iltana päätit tehdä avauksen av:lle? Ajattelitko, että täältä heltiää?

Vierailija
12/26 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on lähihoitajan soveltuvuuskokeesta, niin saat kyllä sen laskulle vaikka ohjeissa lukeekin muuta.

terv. lähihoitajan soveltuvuuskokeita työkseen vetävä.

Vierailija
13/26 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit tosiaan kipi kapi kokeisiin. Ehdottomasti kannattaa hakea. Minä valmistun kahden viikon päästä ja kela-korvaukset muuttuvat 2000 e bruttopalkaksi.

Martti S

Vierailija
14/26 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 22:25"]

Miksi just sunnuntai-iltana päätit tehdä avauksen av:lle? Ajattelitko, että täältä heltiää?

[/quote]

Vähä epäkohteliasta, kun toisella on hätä.

Vierailija
15/26 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 22:28"]

Jos kyse on lähihoitajan soveltuvuuskokeesta, niin saat kyllä sen laskulle vaikka ohjeissa lukeekin muuta.

terv. lähihoitajan soveltuvuuskokeita työkseen vetävä.

[/quote]

Todellako?? 
Pyydän joltain kaverilta sen 4 euroa kumminkin varalta, vaikka hävettää. Pitää olla vain sama pankki. Tai sitte kaveri antaa käteisenä ja minä siirrän hänen tilille omalta tililtä, tuskin näin köyhää on monella, voivat varmaan pari päivää odottaa rahojen siirtymistä.
Ehkä se tästä. Toivottavasti pääsen kouluun, jännittää jo nyt ne haastattelut.
ap.

Vierailija
16/26 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan! :)

Vierailija
17/26 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo kahteen otteeseen kysyin että mikä pankki sulla on mutta kun ei kelpaa apu niin en väkisin tyrkytä.

Vierailija
18/26 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 23:00"]

Mä jo kahteen otteeseen kysyin että mikä pankki sulla on mutta kun ei kelpaa apu niin en väkisin tyrkytä.

[/quote]
No kiitos, mutta en kyllä uskaltaisi kertoa tilinumeroani täällä :) Kiitos kumminkin. ap.

Vierailija
19/26 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna mä pyytäisin vähän enemmänkin. Kai sun nyt pitää syödäkin tms? Mutta jos rahat on noin tiukalla, niin kannattaisi varmaan miettiä sitä autoa vielä ja sen järkevyyttä. Jos sä tarttet sitä vain työmatkoihin, niin 7 km menee polkupyörällä ihan helposti. Tai vaikka kävellen jos pakko on. 

Vierailija
20/26 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 23:00"]

[/quote]
No kiitos, mutta en kyllä uskaltaisi kertoa tilinumeroani täällä :) Kiitos kumminkin. ap.

[/quote]Sähköpostikin on keksitty. Ja mitäs tilinumerossa niin pelottavaa on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan