Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituinen ongelma: olen kumppanille liian tärkeä

Vierailija
02.11.2020 |

Kuulostaa omituiselta, koska periaatteessa ajattelen, ettei toista voi pitää liian tärkeänä, vaan suhteeseen pitääkin panostaa. Mutta ehkä kyse onkin siitä, millä tavalla toinen pitää tärkeänä. Minulla on siis tosi ihana kumppani ja tosi ihana suhde, mutta on alkanut ahdistaa, kun olen hänelle suunnilleen ainoa tärkeä ja läheinen ihminen, ja hän tarvitsee suhdetta minuun tunteakseen, että elämä on mielekästä. Esimerkiksi yhteenmuutto on alkanut tuntua ahdistavalta ajatukselta siksi, että se merkitsee hänelle jotenkin "liikaa". Minulle alkaa tulla paineita tästä. Onko kenelläkään ollut tämäntyyppistä tilannetta?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:ta. Minulle on aina ollut tärkeää, että seurustelukumppanilla on ystäviä, harrastuksia ja muutakin elämänsisältöä. Olen itse tällainen ja minua ahdistaisi, jos toisella ei koskaan olisi omia menoja ja suunnitelmia.

Minusta vaikuttaa kummalliselta sellanen parisuhde, jossa kummatkin on jatkuvasti viilettämässä jossain ja sitten ehkä illalla vähänaikaa yhdessä katsotaan telkkua ja pannaan. Tulee sellanen vaikutelma, että vältellään viettämästä aikaa sen toisen kanssa.

Heh. Minun mielestäni sellainen suhde, jossa ei nähdä edes joka päivä, on juuri täydellinen. Sen vuoksi asunkin erillään kumppanistani. Näin on menty jo monta vuotta.

Vierailija
62/65 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:ta. Minulle on aina ollut tärkeää, että seurustelukumppanilla on ystäviä, harrastuksia ja muutakin elämänsisältöä. Olen itse tällainen ja minua ahdistaisi, jos toisella ei koskaan olisi omia menoja ja suunnitelmia.

Minusta vaikuttaa kummalliselta sellanen parisuhde, jossa kummatkin on jatkuvasti viilettämässä jossain ja sitten ehkä illalla vähänaikaa yhdessä katsotaan telkkua ja pannaan. Tulee sellanen vaikutelma, että vältellään viettämästä aikaa sen toisen kanssa.

Heh. Minun mielestäni sellainen suhde, jossa ei nähdä edes joka päivä, on juuri täydellinen. Sen vuoksi asunkin erillään kumppanistani. Näin on menty jo monta vuotta.

Niin, kaipa se on tätä nykyaikaa kun epäsosiaalistutaan ja vietetään aikaa vaan netissä. Toisen ihmisen kanssa pidemmän ajan viettäminen tuntuu vastenmieliseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen  miehen mielestä tuo huolehtivuus on rakkautta. jos et sitä hyväksy sano hänelle. hän varmaan pakkaa tavaransa ja häipyy ja perään on turha soitella. tuskin on mustasukkaisuus kyseessä entäs sitten jos kolarin jälkeen olisit sairaalassa ja kukaan ei olisi vuorokausiin kysellyt

Vierailija
64/65 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan edelleen tätä ketjua, koska olla tilanteeni on vaan niin tuskastuttava. Mullakin on lapsi, ja haluan hänen kanssa lomailla välillä kaksin. Siitä mies valittamaan, että hänkin on ajatellut että siellä olisi kiva käydä, tai voisiko hän tulla tuonne mukaan. Sitten kuitenkin siellä reissussa haluaisi minun kaiken huomion, eikä osaa ottaa lasta huomioon. Haluaa paikkoihin, joissa lapsella on tylsää, ja hänen mielestä lapsen haluamat paikat on tylsiä. Ihan kuin olisi yksi teini lisää?

Minä haluan luoda yhteyttä lapseeni, viedä häntä kivoihin paikkoihin, ja opettavaisiin kohteisiin, näyttää hänelle maailmaa, ja kokea maailmaa hänen silmin.

Vierailija
65/65 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zup

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi