Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies syö lapsen vanukkaat !!

Vierailija
16.02.2014 |

Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..

Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.

Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.

Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.

Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!

Kommentit (1212)

Vierailija
141/1212 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 08:38"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 13:50"]

Tee kerran kokonainen litra suklaakiisseliä. Seuraavana päivänä teet litran maitokiisseliä, ja varaat reilusti päälle hilloa. Seuraavana jälleen litra vaikkapa paahtokiisseliä. Ja jatka sitä edelleen niin pitkään että mies saa kerrankin napansa täyteen herkkuja. Eikä maksa paljon enempää kuin maitolitran hinnan, ja jos ei litra riitä niin tee sitten samalla vaivalla isommassa kattilassa.

Itse asiassa voit jakaa sen annoksen kahteen (tai kolmeen jos syöt itsekin) astiaan: lapselle 2 dl, ja kannelliseen rasiaan johon nimi "Maijalle", ja miehelle jätät suuren kulhollisen. Lisäksi ilmoita sille, että nyt et koske tuohon "Maijan" annokseen vaan saat syödä tuon toisen.

Jotenkin tämäkin tarina nyt vaikuttaa siltä, että aloittaja ei millään halua kokeilla mitään tähän mennessä ehdotettua, vaan haluaa kovasti olla se parempi puolisko.

[/quote]

Jos mies haluaa mussuttaa litroittain kiisseliä niin eikö se voi valmistaakin silloin sitä ihan itse? Käsittääkseni ap ei ole piikasuhteessa syömishäiriöiseen mieheensä.

[/quote]

Juuri näin, parisuhteessa molemmat tekevät omat ruokansa ja hoitavat muutenkin omat asiansa...eiku mitenkäs se nyt meni?

Jos ei halua tehdä mitään toisen hyväksi, on parempi olla sinkkuna.

[/quote]

Oli siis kyse siitä, miten miehen/kiisselinnälkä saadaan tyydytettyä, ja joku avuliaasti ehdotti, että vaimo joutessaan laittelisi erilaisia kotitekoisia kiisseleitä, vaikka ei itse niitä söisikään.

Vierailija
142/1212 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on täys luuseri, itsekäs idiootti, suorastaan p****kasa. Tuutte niiiin eroamaan. Ei tuo tuosta kasva, ei toivoa. Tiedän mistä puhun. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1212 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi ostaa äijälle sellaista 1kg vanukasämpäriä? Kirjoitat päälle vielä sen nimen ja laitat lasten jutut johonin kippoon mihin kirjoitat päälle isolla lapsille, ja säilytät jääkaapissa vihannesten kanssa samassa laatikossa.

Vierailija
144/1212 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioeron paikka. Parempi isätön lapsi kuin nälkäinen lapsi.

Vierailija
145/1212 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta "piirakan" antaminen sille kunnes tajuaa, että se on joko "piirakkaa" tai lapsen vanukasta jääkaapista ja että molempia ei voi saada! Ja jos syö vahingossa vanukasta niin saa olla ilman "piirakkaa" ainakin viikon!

Vierailija
146/1212 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää se Jethro sielt Turuust?

Vierailija
147/1212 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka hullu syöttää jotain vanukkaita ja sokerimössö jogurtteja omille lapsilleen? Tiedätkö paljon niissä on sokeria plus muita myrkkyjä?

Vierailija
148/1212 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletkos koskaan sanonut miehellesi että ne on varattu lapselle? ta i toinen vaihtoehto että ostat niit vanukkaita pari purkkia myös sun miehelle ja maitoa ostat pari purkkia enemmän yleensä mä ostaan 6x1,5l maitoa, kun mun mies voi juoda jopa litran maitoa yhdellä ruokailulla.

Vierailija
149/1212 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se mies vois korvata niit vanukkaita esim. Kaljal tai kossul? Säästyisi vanukkaat ja fondit.

Vierailija
150/1212 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
151/1212 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
152/1212 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastikko teidän mielestä ratkaisu on se, että ap ostaa lisää ja lisää ruokaa niin, ettei miehen tarvitse ottaa muita ihmisiä huomioon? Tuo ei ole mitään muuta kun ahneutta ja itsekkyyttä.
Mulle on itsestäänselvää että jos otan jotain jääkaapista niin jätän herkkuja muillekin, ja kysyn että hei olitko ajatellut tehdä tästä makkarasta jotain ruokaa vai voinko ottaa välipalaksi. Mut onkin kasvatettu ottamaan huomioon muutkin ja jakamaan.

Vierailija
153/1212 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herrantähren, sittehän sulla on kaksi lasta huushollissasi, onko noin yli lapsellinen että pitää syödä muksunsa eväät, ja vieläpä ne aamumaidot,. eikä äijälläs oo minkäänmoista kunnioitusta edes omaan lapseensa, kuinka kehtaat edes kirjoittaa täällä tuollaista, taitaa olla vain pelkkä vitsi.Meillä lentäs kun leppäkeihäs vaikka sitten siin' yöpyjamassaan hakeen itselleen ne  syödyt jugurtit sun muut  lapselle  tsm.sapuskat ! en näe mitään sääliä tossa asiassa, kohta se sun äijäs alkaa käyttään lapsen hammasharjaa ja tahnaa. kaikkee te naiset viitsittekin nurkisanne katsella ! valinta on toki omanne, mutta meillä menee lapsi kaiken edelle , ja vieraatkin tietää ettei muksun ruokiin kosketa! 

Vierailija
154/1212 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:10"]Mut onkin kasvatettu jakamaan.
[/quote] no sen kyllä huomaa.

Vierailija
155/1212 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 15:15"]Lopeta "piirakan" antaminen sille kunnes tajuaa, että se on joko "piirakkaa" tai lapsen vanukasta jääkaapista ja että molempia ei voi saada! Ja jos syö vahingossa vanukasta niin saa olla ilman "piirakkaa" ainakin viikon!
[/quote] ei vittu että sä olet tyhmä! Kyllä taas huomaa että ämmät tällä palstalla kirjottaa ihan onnessaan että pihtaamisella kaikki hoituu.

Vierailija
156/1212 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies teki tota, mutta se olikin huumeiden käyttäjä. Nykyinen ei tee tuommoisia vaan päinvastoin, hän ei olekaan huumeiden käyttäjä.

Vierailija
157/1212 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko laittaa mies vaihtoon. Ei taida syöminen olla ainoa ongelma...

Vierailija
158/1212 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla läski ukko sulla.

Vierailija
159/1212 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanukkaista on vain askel kovempiin aineisiin.

Jos vielä puuttuu itsekuri eikä voi olla samantien vetämättä kaikkea piriä/viinaa/vanukasta mitä vaimo kotiin kantaa, on vain ajan kysymys milloin homma menee yli.

Vaikka vanukkaansyönti on jokaisen yksityisasia, miettikää vähän millaisen esimerkin annatte lapsille.

Vierailija
160/1212 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä jostakin vanukkaasta vouhkataan?

Kyse on siitä, että vaikka ap. ostaisi syötäväksi ja juotavaksi ihan mitä tahansa, niin

mies kuitenkin vetäisisi ne naamariinsa itsekkäästi jättäen

muille pelkät murut ja tilkkaset, jos niitäkään. Minulla on samanlainen mies,

aamuksi tarkoitetut maidot on litkitty illan aikana pikkutilkkasta lukuun ottamatta, leikkelepaketti syödään samoin, ehkä jättää pari siivua pakettiin näön vuoksi,

mutta juustoon ei koske, koska se on kevyenäkin versiona rasvaista,

hedelmät menevät vaikka kilon pussi klementiinejä kerralla. Mies on himoliikkuja (hiihto, juoksu, pyöräily JNE)

ja vuorotyöntekijä ja saa syödäkseen oikeaa ruokaa, tosin itse olen töissä ma-pe klo 8-16,

jolloin joutuu itse hankkimaan lounaan, jos on mennyt syömään illalla seuraavaksi päiväksi

tarkoitetut ruoat. Ruokakaupassa käy pakotettuna, jos en ole jättänyt jääkaappiin muuta kuin

suolakurkkuja ja muita säilykkeitä (niihin ei koske, koska ovat suolaisia ja epäterveellisiä).

Äitinsä on samanlainen suola- ja rasvakammoinen luuviulu, joka juurikin on kieltänyt itseltään syömisen,

jotta omat pojat ja puoliso saisivat syödä napansa täyteen ja ottaa sen viimeisenkin tilkkasen tai murusen. Pojat naureskelevatkin sillä, että äiti kantoi aina kaupasta leikkeleitä, jäätelöitä ym., kun olivat lapsia, ja pojat saman tien putsasivat ne suihinsa ja äiti vaan kantoi lisää...