Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies syö lapsen vanukkaat !!

Vierailija
16.02.2014 |

Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..

Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.

Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.

Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.

Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!

Kommentit (1209)

Vierailija
1121/1209 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

moi

Vierailija kirjoitti:

Oletko ohjeistanut miestä? Tyyliin hitaasti ja selvästi: Tä-mä va-nu-kas on Kal-lel-le tar-koi-tet-tu. Ä-lä siis si-nä syö si-tä.

Jos tuollaisesta huolimatta syö, ei mies ole kykeneväinen yhteiseloon muiden kanssa, kun konkreeettisestioma napa menee jopa lapsen edelle.

Vaimo teki aikoinaan makaronilaatikkoa. Söin siitä kun lähdin töihin. Vaimo oli laskenut, että riittää pariksi päiväksi meille ja pojalle. No, söin töissäkin lounaan ja kotiin tullessa iltapalana loput makarooni laatikot vuoasta. Aamulla kysyi, missä se eilen tehty makarooni laatikko on? Sanoin, et loppu eilen illalla. Vaimo kiroili ja haukkui. Vastasin, että tekee sitten seuraavalla kerralla enemmän, koska pojat syö eli ei kannata tehdä vähää määrää, me ollaan nälkäisiä vielä aina 60 vuotiaaksi asti :D

Tee itse seuraavalla kerralla makaronilaatikkoa, niin tiedät paljonko sitä pitää tehdä.

1122/1209 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsikaan ei oikeasti tarvitse mitään lisäainepitoisia vanukkaita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1209 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla suuret murheet! Osta uusi kaupasta.

Uusi mies? Samaa ehdotan!

Vierailija
1124/1209 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina suoda kaiki vanukas okei?

Mina ole perhe johtaja okei?

Naine hilja ja anta vanukas okei?

Vierailija
1125/1209 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoo kun otat asian puheeksi?

Mä jouduin laputtamaan lapsen ruuat ja maidot (siis ne viimeiset).

Auttaako se, on sulla kelju mies, onko ylipainoinen ?

Vierailija
1126/1209 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outo perhe, epäilen että tuo on vain jäävuoren huippu. Vanhemmat ei pelaa yhteen. Varasta miehesi makkarat ja oluet !

Vierailija
1127/1209 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sille, että jos mies käy yöllä jääkaapilla, että ei syö kunnolla päivän aikana/säännöllisesti. Sitten iskee herkkuhimo illalla/yöllä. Voi tehdä tuo huonoa kyllä sokeriarvoille..

Vierailija
1128/1209 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole Mies.

Vierailija
1129/1209 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sano miehellesi ettei se voi jatkau näin. Puhu sen kanssa. Sitäpaitsi noi Paula vanukkaat ja angry birds jogurtit ovat täynnä hiilihydraatteja , lisättyä soekria vaika kuinka. ei oel terveellsitä lapsellesikaan. Miten voi ihmsiet syöttää sokeria lapsille mielin määrin? Vaikkaitse eivöt söisi. Yhtä epäterveellistä se on lapsellekin, oikeastaan enemmän ksoka ovat pienempiä.

Vierailija
1130/1209 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se ruoan laitaminen ja sano ettei tule mitään tuollaisesta käytöksestä. Minkä hiivattien kanssa olette menneet naimisiin? Kysy paljonko tarvitsee trokaa. äärä riittää ja opeta se laittamaan ruoat ja käymään kaupassa. Tottakai miehen on maksetavat ruoat.

Jos ei muutu ota avioero.  Tuollaista ei kannata sietää. Se joka syö eniten  maksaa eniten.

Vierailija
1131/1209 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei suomalaisista miehistä ole mihinkän. Ruotsalaiset parempia.

Vierailija
1132/1209 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä olet naimisissa tuon kanssa????

Vierailija
1133/1209 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo klassikoksi muodostunut ketju. Vielä vaan pomppaa otsikoihin!

Ap ansaitseisi mitallin.

Vierailija
1134/1209 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidin meitä tähän asti outoina ja hieman jäpesin sitä, että meillä on 2 jääkaappia: toinen miehelle, toinen minulle ja lapsille. Mies ei saa ottaa mitään minun ja lasten jääkaapista, minä taas en ole kiinnostunut hänen kaappinsa sisällöstä. Meidän kaappi on lukossa, jotta mies ei veisi sieltä vanukkaita, viimeistä maitotölkkiä, juustoa jne.

Aikanaan oli vain yksi jääkaappi, josta mies takuuvarmasti söi 150 g kalkkunaleikettä hetkessä, koska en huomannut sanoa, että laitan sitä seuraavana päivänä omien ja lasten voileipien väliin ja osan käytän salaatissa. Uunissa muhi samaan aikaan makaronilaatikko, joten ruokaa oli tulossa 10 min kuluttua, nälässä ei miestä pidetty. Samoin kävi mehuille - jos ostin kaupasta mitä tahansa, joi mies sen seuraavana yönä, mutta kotitekoiseen "lastenmehuun" hän ei koskenut. Hän ei kyennyt lämmittämään itselleen edellisenä päivänä tehtyä ruokaa, mutta saattoi syödä 200 g juustoa ja talon kaiken tuoreen leivän siksi, että "jääkaapissa ei ollut mitään syötävää". Ei, jääkaapissa odottava lohikiusaushan ei ole ruoka etenkään silloin, kun sen päällä oli lappu, että "Kalle, syö tämä päivällä".

Nyt on jääkaappeja kaksi ja mies vihainen, kun hänellä ei ole herkkuja. Olen ehdottanut, että ostaisi kaupasta, mutta kuulemma "miehet ei vanukkaita osta" - mutta syö kyllä, kun lasten silmä välttää.

Ei helvetti, erilliset jääkaapit ja lukko toisessa. Syö kaiken kielloista huolimatta. Miten itsekäs voi mies olla?!

ja vielä olet naimisissa tuollaisen kanssa????

Vierailija
1135/1209 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on hyydekakkukin rääpitty yöllä

Vierailija
1136/1209 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ansaitseisi mitallin.

Miesvihaa vuodesta 2014 ja tuhannet ovat tykänneet aloituksesta ja miehiä haukkuvista viesteistä.

Kertoo kaiken tarvittavan suomalaisista naisista.

Vierailija
1137/1209 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanukas syö miehen ja lapsen!!

Vierailija
1138/1209 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ansaitseisi mitallin.

Aloitussivun kommenteista on tehty laulu.

Vierailija
1139/1209 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1140/1209 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Eikös melkein kaikki miehet tee tuota tavalla tai toisella? Hyvä esimerkki tuo metsästäjä-keräilijä. Kohta alkaakin marjastuskausi, nam nam!

ei tee, ehkä suomalsiet mutta eivät muut. kuten esim ruotsalaiset, ei tätä ilmiötä muualla ole.

Kertoo suomalaisista kaiken. Aivan käsittämätöntä käytöstä.

Yleensä perheelläon ruoka-aika jolloin syödään yhdessä ja jälkiruoat syödään lopuksi yhdessä. 

Mikä toi on että on omat ruoat kaikilla ja kukin syö milloin huvittaa.

Ruotsalaiset t miehet käyvät kaupassa ja laittavat mielellään ruokaa jopa vanhatkin, ainakin vuodesta 1975 lähtien.