Mies syö lapsen vanukkaat !!
Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.
Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.
Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!
Kommentit (1209)
Lapsikaan ei oikeasti tarvitse mitään lisäainepitoisia vanukkaita
Vierailija kirjoitti:
On sulla suuret murheet! Osta uusi kaupasta.
Uusi mies? Samaa ehdotan!
Mina suoda kaiki vanukas okei?
Mina ole perhe johtaja okei?
Naine hilja ja anta vanukas okei?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoo kun otat asian puheeksi?
Mä jouduin laputtamaan lapsen ruuat ja maidot (siis ne viimeiset).
Auttaako se, on sulla kelju mies, onko ylipainoinen ?
On outo perhe, epäilen että tuo on vain jäävuoren huippu. Vanhemmat ei pelaa yhteen. Varasta miehesi makkarat ja oluet !
Kuulostaa sille, että jos mies käy yöllä jääkaapilla, että ei syö kunnolla päivän aikana/säännöllisesti. Sitten iskee herkkuhimo illalla/yöllä. Voi tehdä tuo huonoa kyllä sokeriarvoille..
Miksi et sano miehellesi ettei se voi jatkau näin. Puhu sen kanssa. Sitäpaitsi noi Paula vanukkaat ja angry birds jogurtit ovat täynnä hiilihydraatteja , lisättyä soekria vaika kuinka. ei oel terveellsitä lapsellesikaan. Miten voi ihmsiet syöttää sokeria lapsille mielin määrin? Vaikkaitse eivöt söisi. Yhtä epäterveellistä se on lapsellekin, oikeastaan enemmän ksoka ovat pienempiä.
Lopeta se ruoan laitaminen ja sano ettei tule mitään tuollaisesta käytöksestä. Minkä hiivattien kanssa olette menneet naimisiin? Kysy paljonko tarvitsee trokaa. äärä riittää ja opeta se laittamaan ruoat ja käymään kaupassa. Tottakai miehen on maksetavat ruoat.
Jos ei muutu ota avioero. Tuollaista ei kannata sietää. Se joka syö eniten maksaa eniten.
Niin ei suomalaisista miehistä ole mihinkän. Ruotsalaiset parempia.
Vielä olet naimisissa tuon kanssa????
Tämä on jo klassikoksi muodostunut ketju. Vielä vaan pomppaa otsikoihin!
Ap ansaitseisi mitallin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidin meitä tähän asti outoina ja hieman jäpesin sitä, että meillä on 2 jääkaappia: toinen miehelle, toinen minulle ja lapsille. Mies ei saa ottaa mitään minun ja lasten jääkaapista, minä taas en ole kiinnostunut hänen kaappinsa sisällöstä. Meidän kaappi on lukossa, jotta mies ei veisi sieltä vanukkaita, viimeistä maitotölkkiä, juustoa jne.
Aikanaan oli vain yksi jääkaappi, josta mies takuuvarmasti söi 150 g kalkkunaleikettä hetkessä, koska en huomannut sanoa, että laitan sitä seuraavana päivänä omien ja lasten voileipien väliin ja osan käytän salaatissa. Uunissa muhi samaan aikaan makaronilaatikko, joten ruokaa oli tulossa 10 min kuluttua, nälässä ei miestä pidetty. Samoin kävi mehuille - jos ostin kaupasta mitä tahansa, joi mies sen seuraavana yönä, mutta kotitekoiseen "lastenmehuun" hän ei koskenut. Hän ei kyennyt lämmittämään itselleen edellisenä päivänä tehtyä ruokaa, mutta saattoi syödä 200 g juustoa ja talon kaiken tuoreen leivän siksi, että "jääkaapissa ei ollut mitään syötävää". Ei, jääkaapissa odottava lohikiusaushan ei ole ruoka etenkään silloin, kun sen päällä oli lappu, että "Kalle, syö tämä päivällä".
Nyt on jääkaappeja kaksi ja mies vihainen, kun hänellä ei ole herkkuja. Olen ehdottanut, että ostaisi kaupasta, mutta kuulemma "miehet ei vanukkaita osta" - mutta syö kyllä, kun lasten silmä välttää.
Ei helvetti, erilliset jääkaapit ja lukko toisessa. Syö kaiken kielloista huolimatta. Miten itsekäs voi mies olla?!
ja vielä olet naimisissa tuollaisen kanssa????
Taas on hyydekakkukin rääpitty yöllä
Vierailija kirjoitti:
Ap ansaitseisi mitallin.
Miesvihaa vuodesta 2014 ja tuhannet ovat tykänneet aloituksesta ja miehiä haukkuvista viesteistä.
Kertoo kaiken tarvittavan suomalaisista naisista.
Vanukas syö miehen ja lapsen!!
Vierailija kirjoitti:
Ap ansaitseisi mitallin.
Aloitussivun kommenteista on tehty laulu.
Vierailija kirjoitti:
^ Eikös melkein kaikki miehet tee tuota tavalla tai toisella? Hyvä esimerkki tuo metsästäjä-keräilijä. Kohta alkaakin marjastuskausi, nam nam!
ei tee, ehkä suomalsiet mutta eivät muut. kuten esim ruotsalaiset, ei tätä ilmiötä muualla ole.
Kertoo suomalaisista kaiken. Aivan käsittämätöntä käytöstä.
Yleensä perheelläon ruoka-aika jolloin syödään yhdessä ja jälkiruoat syödään lopuksi yhdessä.
Mikä toi on että on omat ruoat kaikilla ja kukin syö milloin huvittaa.
Ruotsalaiset t miehet käyvät kaupassa ja laittavat mielellään ruokaa jopa vanhatkin, ainakin vuodesta 1975 lähtien.
Tee itse seuraavalla kerralla makaronilaatikkoa, niin tiedät paljonko sitä pitää tehdä.