Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syö lapsen vanukkaat !!

Vierailija
16.02.2014 |

Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..

Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.

Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.

Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.

Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!

Kommentit (1209)

Vierailija
1081/1209 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin ei syönyt lasten vanukasta, mutta Annikalle ja Kristalle kyllä maistuivat.

Vierailija
1082/1209 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, legendaarinen vanukasmiesketju! 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1209 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla suuret murheet! Osta uusi kaupasta.

Vierailija
1084/1209 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun perheen rahat eivät sekä lasten että iskän vanukkaisiin.

Vierailija
1085/1209 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun perheen rahat eivät sekä lasten että iskän vanukkaisiin.

Siis kun rahat eivät riitä sekä lasten että iskän vanukkaisiin.

(perkele)

Vierailija
1086/1209 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoo kun otat asian puheeksi?

Mä jouduin laputtamaan lapsen ruuat ja maidot (siis ne viimeiset).

Kaverini aikoinaan numeroi viinapullot, jottei nuoriso pöllisi. Pölli ne kuitenkin ja silloin kysymys kuului:"missä on numero kahdeksan?"

Vierailija
1087/1209 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ohjeistanut miestä? Tyyliin hitaasti ja selvästi: Tä-mä va-nu-kas on Kal-lel-le tar-koi-tet-tu. Ä-lä siis si-nä syö si-tä.

Jos tuollaisesta huolimatta syö, ei mies ole kykeneväinen yhteiseloon muiden kanssa, kun konkreeettisestioma napa menee jopa lapsen edelle.

Vaimo teki aikoinaan makaronilaatikkoa. Söin siitä kun lähdin töihin. Vaimo oli laskenut, että riittää pariksi päiväksi meille ja pojalle. No, söin töissäkin lounaan ja kotiin tullessa iltapalana loput makarooni laatikot vuoasta. Aamulla kysyi, missä se eilen tehty makarooni laatikko on? Sanoin, et loppu eilen illalla. Vaimo kiroili ja haukkui. Vastasin, että tekee sitten seuraavalla kerralla enemmän, koska pojat syö eli ei kannata tehdä vähää määrää, me ollaan nälkäisiä vielä aina 60 vuotiaaksi asti :D

Vierailija
1088/1209 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että sinua ärsyttää ja harmittaa, mutta jospa sopisitte vaikkapa puolisosi kanssa jonkinlaiset säännöt. Tai sitten ostaisitte lapsellesi omat ja puolisollesi omat. Mutta muista ne ovat vaan vanukkaat eivät mitkään 100 000€ Fordit.

Vierailija
1089/1209 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan apn avausviestistö lainattu lause.

"Voi vit un vit tu!!! Miten voi olla noin itse käs ja ty perä!!"

Ei poistu millään.

Julkastaan tarkastuksen jälkeen...elinei milloinkaan

Vierailija
1090/1209 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee miehellesi vanukasta? Se ei ole vaikeaa ja kun teet 3 litraa sitä riittää pitkäksi aikaa ja säästä about 45 €.

Vierailija
1091/1209 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin meitä tähän asti outoina ja hieman jäpesin sitä, että meillä on 2 jääkaappia: toinen miehelle, toinen minulle ja lapsille. Mies ei saa ottaa mitään minun ja lasten jääkaapista, minä taas en ole kiinnostunut hänen kaappinsa sisällöstä. Meidän kaappi on lukossa, jotta mies ei veisi sieltä vanukkaita, viimeistä maitotölkkiä, juustoa jne.

Aikanaan oli vain yksi jääkaappi, josta mies takuuvarmasti söi 150 g kalkkunaleikettä hetkessä, koska en huomannut sanoa, että laitan sitä seuraavana päivänä omien ja lasten voileipien väliin ja osan käytän salaatissa. Uunissa muhi samaan aikaan makaronilaatikko, joten ruokaa oli tulossa 10 min kuluttua, nälässä ei miestä pidetty. Samoin kävi mehuille - jos ostin kaupasta mitä tahansa, joi mies sen seuraavana yönä, mutta kotitekoiseen "lastenmehuun" hän ei koskenut. Hän ei kyennyt lämmittämään itselleen edellisenä päivänä tehtyä ruokaa, mutta saattoi syödä 200 g juustoa ja talon kaiken tuoreen leivän siksi, että "jääkaapissa ei ollut mitään syötävää". Ei, jääkaapissa odottava lohikiusaushan ei ole ruoka etenkään silloin, kun sen päällä oli lappu, että "Kalle, syö tämä päivällä".

Nyt on jääkaappeja kaksi ja mies vihainen, kun hänellä ei ole herkkuja. Olen ehdottanut, että ostaisi kaupasta, mutta kuulemma "miehet ei vanukkaita osta" - mutta syö kyllä, kun lasten silmä välttää.

Ei helvetti, erilliset jääkaapit ja lukko toisessa. Syö kaiken kielloista huolimatta. Miten itsekäs voi mies olla?!

Vierailija
1092/1209 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ohjeistanut miestä? Tyyliin hitaasti ja selvästi: Tä-mä va-nu-kas on Kal-lel-le tar-koi-tet-tu. Ä-lä siis si-nä syö si-tä.

Jos tuollaisesta huolimatta syö, ei mies ole kykeneväinen yhteiseloon muiden kanssa, kun konkreeettisestioma napa menee jopa lapsen edelle.

Vaimo teki aikoinaan makaronilaatikkoa. Söin siitä kun lähdin töihin. Vaimo oli laskenut, että riittää pariksi päiväksi meille ja pojalle. No, söin töissäkin lounaan ja kotiin tullessa iltapalana loput makarooni laatikot vuoasta. Aamulla kysyi, missä se eilen tehty makarooni laatikko on? Sanoin, et loppu eilen illalla. Vaimo kiroili ja haukkui. Vastasin, että tekee sitten seuraavalla kerralla enemmän, koska pojat syö eli ei kannata tehdä vähää määrää, me ollaan nälkäisiä vielä aina 60 vuotiaaksi asti :D

Tee itse ruokasi.

Vierailija
1093/1209 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, vanukaslanka on vieläkin olemassa!

Mitähän juhannuksen kunniaksi tapahtuu? Ehkä mies syö siskon lasten sillivanukkaat!

Vierailija
1094/1209 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän juhannuksen kunniaksi tapahtuu? Ehkä mies syö siskon lasten sillivanukkaat!

Sie syöt lasten vanukkaita noin niinkun omasta halusta?

- no pe88kele oisit vienyt pois nuo tuosta houkuttelemasta! Minä en oo kuule huviukko!!

Vierailija
1095/1209 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sie syöt lasten vanukkaita noin niinkun omasta halusta?

- no pe88kele oisit vienyt pois nuo tuosta houkuttelemasta! Minä en oo kuule huviukko!!

Etkö sä oo saanu tarpeekses lasten vanukkaista? Sää täällä vielä yölläkin niitä syöt!!

Vierailija
1096/1209 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on nälkä koska ei ole saanut tarpeeksi lohea.

Vierailija
1097/1209 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku mies(?) vei lasten rahat:

https://yle.fi/a/74-20043400

Vierailija
1098/1209 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehelle voisi ostaa omia vanukkaita kaupassa käydessä?

Vierailija
1099/1209 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku mies(?) vei lasten rahat:

https://yle.fi/a/74-20043400

Yleensä nämä kavaltajat ovat naisia.

Vierailija
1100/1209 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin syö vain kaviaaria hopealautaselta. Riikka Purra syö myös vanukkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän