Mies syö lapsen vanukkaat !!
Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.
Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.
Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!
Kommentit (1209)
Osta 20 purkkia niitä hiton vanukkaita ja istutaan ukkos syömään ne kerralla napaansa. Päälle vielä pari puolen litran kulhoa sokerimuroja parin maitolitran kanssa. Eikä mitään suolaista sen jälkeen, vaikka kuinka rukoilis. Oppiskohan jotain?
Meilläkin mies syö vanukkaita ja jäätelöitä, jotka lapsille, ja jos piilottaa jotain leikkeleitä, jotka vähissä, löytää piilon ja syö kaikki, itse vielä maksan kaikki ruoat 800 eur kuussa menee 5 henk perheessä, harvoin antaa 100 eur ruokaan, jos erikseen pyytää, ja itse olen pienempi tuloinen, eikä osta teinien vaatteitakaan, ei tietoa mihin sen rahat menee
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehelle voisi ostaa omia vanukkaita kaupassa käydessä?
Miksei miespossu voisi ostaa vanukkaansa ihan itse?
Ja lohta tosiaan, jos ostaa, niin sitä ahmii kaksin käsin, muiden pitää ottaa ensin, että riittää, edellinen 5 henk perhe kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Possu? Se voi ostaa kuka kaupassa käynnin hoitaa. Yksinkertaista, mutta useimmille näköjään vaikeaa.
Onneks ei oo miestä huushollissa😄Teinillä ja mulla eri ruokamaut niin saa olla ruuat jääkaapissa rauhassa. Taas yksi asia jonka takia en halua miestä elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Possu? Se voi ostaa kuka kaupassa käynnin hoitaa. Yksinkertaista, mutta useimmille näköjään vaikeaa.
Haloo! Kun se miespossu EI käy kaupassa. Miten se on niin vaikeaa?
Sitä saa mitä tila-a-a-a-a-a-a-a-
Näitä on kamala lukea. Pitäisin muuten liioitteluna, mutta kun oma isä on aivan samanlainen. Onneksi en ole joutunut parisuhteessa vastaavaa kokemaan.
Tyhmä provo tuo aloitus ja kommentit järkyttäviä. Lopettakaa ja menkää tekemään jotain järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin syö vain kaviaaria hopealautaselta. Riikka Purra syö myös vanukkaita.
Onkohan poliitikoissa yhtään ruisleivän ja kaurapuuron syöjää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin syö vain kaviaaria hopealautaselta. Riikka Purra syö myös vanukkaita.
Onkohan poliitikoissa yhtään ruisleivän ja kaurapuuron syöjää...
Jos molempia niin melkoiset ilmavaivat tulossa...
Meillä mies myös herkkupeppu niin kuin esikoinenkin. Toisten herkkujen syönti loppu, kun ostan karkit ja sitten jaetaan kolmeen karkkikippoon karkit kaikkien läsnäollessa. Yksi kippo äidille, isille ja lapselle. Toisten kipoille ei saa mennä ilman lupaa. Toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ikuisia lapsia,joten osta vanukkaita niin,että hänellekkin riittää.
tai heitä itsekäs mies pihalle, jos on täysin hyödytön
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:12"]
Onko mies lapsen isä? Jos ei ole, niin tee siitä omat päätelmäsi: oma napa on tärkeämpi kuin sinun lapsesi. Jos on, niin osta sitten enemmän niitä vanukkaita ja mehuja, että miehellekin riittää. Toinen vaihtoehto on ostaa enemmän maitoa ja valmistaa itse 'vanukkaita', onnistuu hyvin maitokiisselin ohjeella. Tee kerralla vaikka litra, niin riittää miehellekin.
AP:n kertomuksen mukaan arvelen, että kyseiselle miehelle ei riitä mikään, joten söisi varmaan ne litran vanukkaatkin. Ongelma on siinä, ett mies ei aseta lapsen etua omansa edelle. On ilmeisesti joku makeariippuvainen. Miksi hän öisin syö? Herääkö makeahampaan kolotukseen vai valvooko pelaamisen /netin kanssa yökaupalla.
Mies saattaa valvoa johonkin kahteen viikolla, on koneella ja samalla mässää. Sitten kun tulee nukkumaan, herää ainakin kaksi kertaa ennen aamua syömään..
Viikonloppuisin saattaa valvoa klo 4-5 jos on kotona ja nukkuu seuraavaan päivään, herää joskus klo 14-15
Ihan älyttömät vuorokausi-rytmit!? Onko tää tottakaan, aikuinen ihminen? Vai onko tää jokin teinix pelihullu, josta joku on nyt paremman puutteessa yrittänyt saada miehen ja perheenisän heille. Ei kiessus.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin mies syö vanukkaita ja jäätelöitä, jotka lapsille, ja jos piilottaa jotain leikkeleitä, jotka vähissä, löytää piilon ja syö kaikki, itse vielä maksan kaikki ruoat 800 eur kuussa menee 5 henk perheessä, harvoin antaa 100 eur ruokaan, jos erikseen pyytää, ja itse olen pienempi tuloinen, eikä osta teinien vaatteitakaan, ei tietoa mihin sen rahat menee
Mitä se mies sitten maksaa? Asumisen, sähköt, auton? Jos ei mitään, niin ei voi kuin kysyä, miksi ihmeessä suostut kustantamaan ruoat yksin?
Mitä?Törkeä mies.Se on kyllä nyt moro ja näkemiin.
Joo-o. Itse olen vielä lomalla ja heräilin juuri. Tyttöystävä oli juonut viimeiset kahvin ja vikan leivän ja jogurtin. Pöydällä oli syyllistävään sävyyn ostoslista ja muistilappu. Ajattelin soittaa frendille, että lähdetään puistoon juomaan kaljaa, soittelemaan kitaraa tai jotain hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Onneks ei oo miestä huushollissa😄Teinillä ja mulla eri ruokamaut niin saa olla ruuat jääkaapissa rauhassa. Taas yksi asia jonka takia en halua miestä elämääni.
Tämä! Niin totta.
Lapsen vanukkaat on kuolemantuomio :(