Mies syö lapsen vanukkaat !!
Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.
Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.
Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!
Kommentit (1212)
Kohta isä ei syö vanukkaita kun monessa perheessä ne tulee olemaan ylellisyystuotteita kuten limsat ennenmuinoin.
Penskat saa olla tyytyväisiä kun välillä saavat kaurapuuron sijaan mannapuuroa.
Rahat menee sähkölaskuihin ja saksalaisten kaasun sponsorointiin.
Tämän ketjun takia aina kun menen kaupassa jogurtti- / vanukasosastolle, ja varsinkin jos siellä on lapsia, tunnen itseni miehenä roistoksi joka ostaa ja syö jogurtit tai vanukkaat ja lapset jää ilman :P
Itsellä ei ole edes lapsia.
Meillä on monesti käynyt niin, että kaapissa on 1 maitotölkki, jolla taapero pärjäisi pari päivää. Mies on sitten illalla käyttänyt koko tölkin muroihin ja lähtee aamulla töihin.
Minulle jää pitkä kauppareissu taaperon kanssa, että saadaan uusi maito.
Vttu!
Olen aikuinen nainen, mutta useista syistä johtuen joudun asumaan vanhan ja sairaan isäni kanssa, joka syö aina omilla rahoillani itselleni ostamiani ruokia. Nyt oli syönyt jääkaapissa olleen ison palan HK: n sinistä, jonka olin ajatellut syöväni itse. Myös jogurtteja syö. Pitää erityisesti kalliista Valion kreikkalaisista jogurteista, joissa on mukana hilloa.
Valtiovarainministeri on jo pitkään syönyt pääministerin vanukkaat muiden ruokien ohessa tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Annika söi Sannan vanukkaat.
Koska Sanna olisi oksentanut ne Annikan päälle.
Kannattaako tästä nyt suuttua. Meillä se syö, kuka ehtii ja tarvittaessa voi sopia muuta. Kaupasta saa sitten lisää. Osta enemmän, että riittää kaikille haluaville. Jos tekee rahallisesti tiukkaa, sovi miehen kanssa, miten olisi paras tapa toimia. Kai mieskin käy välillä kaupassa? Tai tilatkaa kauppakassit kotiin.
Jostain syystä tämän ketjun otsikko sai minut repeämään nauruun.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on monesti käynyt niin, että kaapissa on 1 maitotölkki, jolla taapero pärjäisi pari päivää. Mies on sitten illalla käyttänyt koko tölkin muroihin ja lähtee aamulla töihin.
Minulle jää pitkä kauppareissu taaperon kanssa, että saadaan uusi maito.
Vttu!
Heräisit aamulla kuten miehesi etkä nukkuisi puolille päiville niin voisit vahtia sitä maitopurkkia.
Meillä vanukkaat söi miehen ja lapsen
Useampi vuosi tuosta aloituksesta. Onkohan tuo ap:n mies enää elossa? Tietääkö joku?
Kyllä saa tämä sun ukkos alkaa itse käymään kaupassa tästä lähtien. Meillä oli sama ongelma kunnes tajusin erota.
Meinasi myös tukehtua makkaranpalaan minkä oli jääkaapista ryövännyt. Makkara oli vieraille ostettu. Oli myös lappu muistutuksena paketin päällä, että vieraille.
Jos jääkaapissa on valittavana A=vanukaspurkki, B=purkki maukasta keskiolutta, kumman valitset ;)
Eli, alunperinkin jääkaapin sisältö on ihan väärin mietitty ;)
Saattaa olla kyse siitä että jääkaapissa ei ole mitään valmista iltapalaa, illalla kun tulee nälkä sitä harvoin jaksaa mitään ruokaa tehdä vaan pitäisi olla jotain pientä ja vähävaivaista murkinaa. kotona vielä asuessa ja muutaman ihmisen kanssa yhdessä olleena voin kuvitella että vika on saattaa olla myös tässä valittajassa, omalla kohdalla kun kävi niin että hyvin harvoin minulle mitään ostettiin kaupasta tai huomioitiin millään tavalla perus luonaan lisäksi, kaikki mehut ja makeat oli ostettu muille ja kun sinne itse omia herkkuja kävi ostamassa niin sitten joku muu ne söi. vai että vanukkaat on vain lasten ruokaa? jäätelöt ja mehut varmaan myös? huvittaa kyllä tämmöinen putki-aivoilu.
Tee sille miehelle yllätykseksi hanuvanukas.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan parin muunkin
Just ennen ku Suomi kukisti Montenegron jalkapallossa mies hajotti television ja jätti mut.. Ei pyytämällä ja puhumalla oppinut pysyttelemään vain omien ruokiensa syömisessä, vaan tyhjennettyään jääkaapin yhteisistä ruoista ja syötyään omat herkkunsa söi vielä sit munki herkut.. käymättä kuitenkaan koskaan itse kaupassa hakemassa korvaavia tuotteita. No join opetukseks sen kaljat mitkä oli varannu peliä varten ja kun tämä selvisi miehelle se paskoi meiän telkkarin ja ilmotti tämän olleen tässä. Muutti kuitenki mielensä jo seuraavana päivänä ja oltuaan "koeajalla" vuorokauden millon katoin muuttuuko syömistottumukset/toisen kunnioittaminen ja kun huomasin, että siinä oli perustavanlaatusta parannusta, nii suostuin jäämään. Toivottavasti tämä järjestely nyt säilyy. Nuorena naureskelin tälle alotukselle, en tosiaan uskonu löytäväni omilta kaapeiltani vielä ns. vanukkia.
Aloitus on vuodelta 2014 ja siitä on tehty jo laulukin Kalevauvan toimesta. Eiköhän ongelma ole jo ratkennut.