Mies syö lapsen vanukkaat !!
Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.
Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.
Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!
Kommentit (1212)
Mitä jos antaisit miehellesi yöllä jotain muuta kuin kiellettyä ruokaa...?
Eikö mies syö päivällä? Tuleeko hän illalla nälkäisenä?
Mitä teillä muut syövät, sinä ja muut lapset?
Ihme jakoa jääkaapissa teillä.
Hei, Lapsien ruuat, ei ole mikään uusi asia , että mies syö ,lasten herkut, Olen itse törmännyt samaan.
Vierailija kirjoitti:
Mut onko se nyt varmaa, että mies nimenomaan just syö ne vanukkaat?
Ei ole. Jääkaapilla käyvät myös komerossa asuva mörkö, naapuri ja naapurin koira.
Vanha kunnon pullavanukas säilyy jääkaapissa, ei syö mies, ei lapset, ei kukaan...
Miehet ei kai kehtaa ostaa itselleen mitään hyvää,vanukkaita yms. Mieli tekee kumminkin. Asuin aikoinaan 2 veljeni kanssa ja minä ostin omat ruokani ja he sopivat että ostavat kimppaan ruokansa. No ei siitä mitään tullut kun eivät osanneet ostaa ruokaa tarpeeksi ja sellaista josta molemmat olisivat pitäneet. Minun ostokset olisivat kelvanneet. Sitten kiukkuisena paiskoivat jääk.ovea ja haukkuivat toisensa. Niiden yhteistalous loppui lyhyeen.
No parempi sentään, että syö vain ne lasten vanukkaat. Kunhan ei sentään nyt niitä lapsia syö.
Miksi mies ei osaa ostaa kaupasta ruokaa. Eihän siinä ole mitään vaikeata. Pistääkö ne myynnissä olevat tuotteet jotenkin aivot sekaisin.
Voi olla että tässäkin asiassa halutaan esittää vähän parempaa,tiedostavampaa,hyvin syövää ihmistä varsinkin kassalla kun ostetaan vain tiettyjä,hyväksyttyjä terveellisiä tuotteita. Myös naiset mukaanlukien. Ihmiset kun katselevat mitä muut ostaa niin kaikki ei kehtaa jotain roskaruokia ostaa. Tiedän vegaaneja jotka ovat vain kotonaan sitä ja muualla jos tarjotaan jotain niin voivat syödä kyllä muutakin.
No olihan se hieman ikäänkuin akko nostaa ja kokeilla että säilyykö tämä erittäin tärkeä ja ajankohtainen keskusteluaihe palstalla vai poistetaanko tämäkin.
Heti eka sivullankun on lähes aloitusviestistä alkaen kiroilua ja huonoa käyttäytymistä toisia keskustelijoita kohtaan.
Muustahan täällä ei saa keskustella.
Voisiko tämän keskusteluketjun muuttaa aiheeltaan joksikin ajankohtaisemmaksi. Tämä kun ei häviä mihinkään.
Ei mies niitä syönyt, otettiin evääksi Norjaan, kun lähdettiin Bönde-jauhenlihaa ostamaan. Sori. En tiennyt, et ne oli lapsen🍚🍚🍚🍚
Vierailija kirjoitti:
Ei mies niitä syönyt, otettiin evääksi Norjaan, kun lähdettiin Bönde-jauhenlihaa ostamaan. Sori. En tiennyt, et ne oli lapsen🍚🍚🍚🍚
Näkyikö siellä Norjassa paljon vesivoimaloita ja sähköautoja. Oliko jauhenliha hyvälaatuista. Suomalaiset maksaa mielellään sen mitä vain älyävät pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Suunnitellaan palstalaisten Itsenäisyyspäiväjuhlat 6.12.22
Eikä. Säästetään mieluummin sähköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyikö siellä Norjassa paljon vesivoimaloita ja sähköautoja. Oliko jauhenliha hyvälaatuista. Suomalaiset maksaa mielellään sen mitä vain älyävät pyytää.
Ollaan vielä matkalla sinne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnitellaan palstalaisten Itsenäisyyspäiväjuhlat 6.12.22
Eikä. Säästetään mieluummin sähköä.
Höh. Mä tahtosin jotain kivempaa!!!
Syö ne itse ensin.