Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syö lapsen vanukkaat !!

Vierailija
16.02.2014 |

Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..

Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.

Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.

Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.

Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!

Kommentit (1212)

Vierailija
921/1212 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö ne itse ensin.

Vierailija
922/1212 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos antaisit miehellesi yöllä jotain muuta kuin kiellettyä ruokaa...?

Eikö mies syö päivällä? Tuleeko hän illalla nälkäisenä?

Mitä teillä muut syövät, sinä ja muut lapset?

Ihme jakoa jääkaapissa teillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
923/1212 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Lapsien ruuat, ei ole mikään uusi asia , että mies syö ,lasten herkut, Olen itse törmännyt samaan.

Vierailija
924/1212 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut onko se nyt varmaa, että mies nimenomaan just syö ne vanukkaat?

Ei ole. Jääkaapilla käyvät myös komerossa asuva mörkö, naapuri ja naapurin koira.

Vierailija
925/1212 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
926/1212 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunnon pullavanukas säilyy jääkaapissa, ei syö mies, ei lapset, ei kukaan...

Vierailija
927/1212 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei kai kehtaa ostaa itselleen mitään hyvää,vanukkaita yms. Mieli tekee kumminkin. Asuin aikoinaan 2 veljeni kanssa ja minä ostin omat ruokani ja he sopivat että ostavat kimppaan ruokansa. No ei siitä mitään tullut kun eivät osanneet ostaa ruokaa tarpeeksi ja sellaista josta molemmat olisivat pitäneet. Minun ostokset olisivat kelvanneet. Sitten kiukkuisena paiskoivat jääk.ovea ja haukkuivat toisensa. Niiden yhteistalous loppui lyhyeen.

Vierailija
928/1212 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parempi sentään, että syö vain ne lasten vanukkaat. Kunhan ei sentään nyt niitä lapsia syö.

929/1212 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei osaa ostaa kaupasta ruokaa. Eihän siinä ole mitään vaikeata. Pistääkö ne myynnissä olevat tuotteet jotenkin aivot sekaisin.

Vierailija
930/1212 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi syö mun vanukkaat! M44

Vierailija
931/1212 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että tässäkin asiassa halutaan esittää vähän parempaa,tiedostavampaa,hyvin syövää ihmistä varsinkin kassalla kun ostetaan vain tiettyjä,hyväksyttyjä terveellisiä tuotteita. Myös naiset mukaanlukien. Ihmiset kun katselevat mitä muut ostaa niin kaikki ei kehtaa jotain roskaruokia ostaa. Tiedän vegaaneja jotka ovat vain kotonaan sitä ja muualla jos tarjotaan jotain niin voivat syödä kyllä muutakin.

Vierailija
932/1212 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan se hieman ikäänkuin akko nostaa ja kokeilla että säilyykö tämä erittäin tärkeä ja ajankohtainen keskusteluaihe palstalla vai poistetaanko tämäkin.

Heti eka sivullankun on lähes aloitusviestistä alkaen kiroilua ja huonoa käyttäytymistä toisia keskustelijoita kohtaan.

Muustahan täällä ei saa keskustella.

Vierailija
933/1212 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tämän keskusteluketjun muuttaa aiheeltaan joksikin ajankohtaisemmaksi. Tämä kun ei häviä mihinkään.

Vierailija
934/1212 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyy... Säilyy

Vierailija
935/1212 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies niitä syönyt, otettiin evääksi Norjaan, kun lähdettiin Bönde-jauhenlihaa ostamaan. Sori. En tiennyt, et ne oli lapsen🍚🍚🍚🍚

Vierailija
936/1212 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitellaan palstalaisten Itsenäisyyspäiväjuhlat 6.12.22

Vierailija
937/1212 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies niitä syönyt, otettiin evääksi Norjaan, kun lähdettiin Bönde-jauhenlihaa ostamaan. Sori. En tiennyt, et ne oli lapsen🍚🍚🍚🍚

Näkyikö siellä Norjassa paljon vesivoimaloita ja sähköautoja. Oliko jauhenliha hyvälaatuista. Suomalaiset maksaa mielellään sen mitä vain älyävät pyytää.

Vierailija
938/1212 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä. Säästetään mieluummin sähköä.

Vierailija
939/1212 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyikö siellä Norjassa paljon vesivoimaloita ja sähköautoja. Oliko jauhenliha hyvälaatuista. Suomalaiset maksaa mielellään sen mitä vain älyävät pyytää.

Ollaan vielä matkalla sinne...

Vierailija
940/1212 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä. Säästetään mieluummin sähköä.

Höh. Mä tahtosin jotain kivempaa!!!