Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syö lapsen vanukkaat !!

Vierailija
16.02.2014 |

Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..

Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.

Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.

Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.

Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!

Kommentit (1212)

Vierailija
861/1212 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies juo kaikki mehut. Ostan lapselle mehua, jotta pahanmakuiset antihistamiinitipat voisi sekoittaa siihen, niin aamulla ei ole yhtään mehua jäljellä. Eilen ostin kaksi litraa, aamulla ei mitään jäljellä. Ärsyttävää! Ostakoon itse omat mehunsa, mikä minä olen niitä sille kantamaan. Ja kun käy aamuisin kuitenkin kaupassa, niin tuokoon tullessaan täydennystä. Vaan ei, kun on kykenevä ajattelemaan vain itseään, niin olkoon sitten jatkossa ilman (kunnes taas unohdan tämän raivon ja ostan jääkaappiin täydennystä). Minä piilotan mehut lapsen vaatekaappiin, sieltä mies ei löydä niitä tämän elämän aikana. Eihän tuo ole vielä löytänyt sitä vaatekaappiakaan.

Muutoin ruokien tasajako menee hyvin: minä ostan itselleni kasviksia ja minttusuklaata, jota mies ei voi sietää, ja mies ostaa itselleen pekonia ja lihapullia, joita minä en voi sietää. Lapsen ruuat menee milloin mistäkin (paitsi ne mehut).

Vierailija
862/1212 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vanukkaat ei kuitenkaan maistuisi yhtä hyvälle kuin lasten vanukkaat xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1212 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten vanukkaat ei kuitenkaan maistuisi yhtä hyvälle kuin lasten vanukkaat xD

No Ei Tietenkään. Se kielletty hedelmä paratiisin omenapuustakin houkutteli...🍏🍎

Vierailija
864/1212 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja järkytyksekseni näin kaupassa että lapset otti lasten vanukkaita vanukaskaapista ostoskoriinsa!!

Vierailija
865/1212 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vässyköitä naisia te ootte kun ette saa laitettua miestä ostoslistan kanssa kauppaan ostamaan lisää? Ja mitä ihmettä mun ruuat ja sun ruuat ostakaa tarpeeksi niitä sapuskoja että niitä riittää kaikille jos niitä jokainen syö. Tai heittäkää ne pellet pihalle tai takaisin äidin huomaan jos ne on niin avuttomia, että ei osaa muita perheenjäseniä ottaa huomioon.

Vierailija
866/1212 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
867/1212 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin jo pelätä ketjun tuhoutuneen!!!!!!!!!!!

Vierailija
868/1212 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo nykyisät jotain taaperoita itsekin😖

Vierailija
869/1212 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että sulla on kaksi lasta, iso ja pieni.

Vierailija
870/1212 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja järkytyksekseni näin kaupassa että lapset otti lasten vanukkaita vanukaskaapista ostoskoriinsa!!

... eikä sulle jäänyt yhtään, epistä

Vierailija
871/1212 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju oli legenda jo eläessään! :D Olisi hauska tietää mitä AP:n perheelle nykyään kuuluu :)

Vierailija
872/1212 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju oli legenda jo eläessään! :D Olisi hauska tietää mitä AP:n perheelle nykyään kuuluu :)

Samaa mietin💕. Yks hauskimmista ketjuista. Sama mietin miten perseilevä Peikonlehti voi, onko saanut häädön???

Vierailija
873/1212 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tusaa nää lapsen tarvikkeet omaan jääkaappiin jonka päällä nukut, ei tarvi kiroilla enää.

Vierailija
874/1212 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin itse. Lapset jo sen verran kasvaneet, että vanukkaat jo ehkä mennyttä. Mitähän hyvää se mies syö nyt?

875/1212 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin itse. Lapset jo sen verran kasvaneet, että vanukkaat jo ehkä mennyttä. Mitähän hyvää se mies syö nyt?

Toiv äijä on jo pihalle heitetty.

Vierailija
876/1212 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan nää tän ketjun alussa olleet lapset vetää nykyää miehen oluet ja röökit...

Vierailija
877/1212 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vässyköitä naisia te ootte kun ette saa laitettua miestä ostoslistan kanssa kauppaan ostamaan lisää? Ja mitä ihmettä mun ruuat ja sun ruuat ostakaa tarpeeksi niitä sapuskoja että niitä riittää kaikille jos niitä jokainen syö. Tai heittäkää ne pellet pihalle tai takaisin äidin huomaan jos ne on niin avuttomia, että ei osaa muita perheenjäseniä ottaa huomioon.

OPETELKA ITSE TEKEMÄÄN RUOKAA JA JÄLKIRUOKAA!

Aika taitaa mennä itsensä,huoltoon ja nettiin.omiin kuviin peilin edessä. Läskien tv sarjoja katsellessa. Vai mitä Punkerot?

Vierailija
878/1212 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva tietää miten heillä nykyään menee.

Ihmiset jotka painivat samojen asioiden kanssa, eikö sille lapselle voi tehdä omaa lokeroa jääkaappiin johon ne vanukkaan ja muut semmoset jämä maidot laitetaan. Eikä siitä lokerosta muut syö. En keksi muutakaan.

Vierailija
879/1212 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua suututtaa ku sen kerran muistan ois jäätelöä nam, menen pakastimelle ja koko paketti on poissa. Mies syö öisin kaiken minkä irti saa.

Vaikka laputtaisin miten niin ei estä mussuttamista kun minä nukun.

Vierailija
880/1212 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mies kauppaan. Ostakoon hän itselleen samalla mistä tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän