Mies syö lapsen vanukkaat !!
Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.
Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.
Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!
Kommentit (1212)
Oletteko Vanukasnainen vielä yhdessä? Vai rikkoiko miehen hillitön vanukashimo liiton?
Pitäisikö ottaa jääkaapista vaikka yksi hylly ja sopia miehen kanssa että sieltä ei oteta, että olet lapsille suunnitellut ne ateriat. Post-it laput myös käyttöön. Ja osta ensi kerralla miehellekin niitä Paula-vanukkaita.
Ja tiedän, osalle miehistä voi neuvoo ja puhua mitä vaan, mutta se on sama kuin seinälle puhuis, yhtä paljon vaikutusta. Kokemusta on.
Ukko ruotuun!Hän voi sillointällöin saada yhden vanukkaan,kun perheen pää eli äiti=vaimo antaa luvan!
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö ottaa jääkaapista vaikka yksi hylly ja sopia miehen kanssa että sieltä ei oteta, että olet lapsille suunnitellut ne ateriat. Post-it laput myös käyttöön. Ja osta ensi kerralla miehellekin niitä Paula-vanukkaita.
Ja tiedän, osalle miehistä voi neuvoo ja puhua mitä vaan, mutta se on sama kuin seinälle puhuis, yhtä paljon vaikutusta. Kokemusta on.
Sama pätee myös moniin naisiin. Kokemusta on.
Mun ex oli ihan samanlainen. Hän vielä joi kaikkea suoraan purkista/pullosta eikä käyttänyt koskaan lasia. Olin mm ostanut laktoositonta maitoa ja muita tarvikkeita kun oli tarkoitus tehdä isänpäivä ateria (lasagnea) vaikka olin miehelle sanonut että näitä ei saa syödä kun huomenna isä ja sisarukset tulee syömään (ja osalla laktoosi-intolerantti) Oli mies yöllä mennyt juomaan sen maidon kun oli niin kauhea jano. Olin niin raivoissani kun tiesin että mikään kauppa ole isänpäivänä auki ja jouduin lähteä miljoonan kilsan päästä ärrältä hakemaan. Samoin hän veti aina kaikki ostamani vierasvarat. Enkä koskaan voinut tarjota jääkaapista juotavaa kun tiennyt mitä kaikkia se mies on jo hörppinyt.
Ärrrhhhh oikein alkoi nyt sihisemään päässä kun mietinkin tuota aikaa :D
Vapaaonnellinen kirjoitti:
Miehet on kyrpiä ja siksi meillä ei asu sellaista👍
Monikko ja yksikkö....tsihih...muutitko maahan 2015?
Mies nuollut vaimon vanukasta viime vuosina?
Onko tullut lisää lapsia, joiden vanukkaat mies myös syö?
Vierailija kirjoitti:
Mun ex oli ihan samanlainen. Hän vielä joi kaikkea suoraan purkista/pullosta eikä käyttänyt koskaan lasia. Olin mm ostanut laktoositonta maitoa ja muita tarvikkeita kun oli tarkoitus tehdä isänpäivä ateria (lasagnea) vaikka olin miehelle sanonut että näitä ei saa syödä kun huomenna isä ja sisarukset tulee syömään (ja osalla laktoosi-intolerantti) Oli mies yöllä mennyt juomaan sen maidon kun oli niin kauhea jano. Olin niin raivoissani kun tiesin että mikään kauppa ole isänpäivänä auki ja jouduin lähteä miljoonan kilsan päästä ärrältä hakemaan. Samoin hän veti aina kaikki ostamani vierasvarat. Enkä koskaan voinut tarjota jääkaapista juotavaa kun tiennyt mitä kaikkia se mies on jo hörppinyt.
Tämä on varmaan tapahtunut joskus 90-luvulla, jos kerran kaupat olleet sunnuntaina kiinni?
Millainen "aikuinen" mies edes syö jotain helvetin vanukkaita/muita lasten välipala juttuja tai juo kaakaota? Haluaako se aina kesäisin, että viet sen huvipuistoon syömään hattaraa? Onko lapsi/lapset varmasti sen? Ajattelin vaan kun kuulostaa siltä, että kivekset ei oo välttämättä ihan vielä laskeutunut.
Vierailija kirjoitti:
Tuommoisessa tilanteessa otetaan raakamaitoa ja näytetään vieraille laktoosittoman maidon purkkia: Joo tästä tein. Menee täydestä.
Minkä ihmeen takia sinulla ei ole useampia maitopurkkeja jääkaapissa. Osa ainakin säilyy avaamattomana.
Vierailija kirjoitti:
Millainen "aikuinen" mies edes syö jotain helvetin vanukkaita/muita lasten välipala juttuja tai juo kaakaota? Haluaako se aina kesäisin, että viet sen huvipuistoon syömään hattaraa? Onko lapsi/lapset varmasti sen? Ajattelin vaan kun kuulostaa siltä, että kivekset ei oo välttämättä ihan vielä laskeutunut.
Varmaan sellainen, joka ei ryyppää ja rällää ja aja perhettään pakkaseen?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on seurausta siitä, että laiminlyöt miestäsi etkä osta hänelle omia herkkuja.
Hahhah salli mun nauraa! Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi itse osata ostaa omat herkkunsa itselleen, jos mieli niin tekee.
Kyllä on naisilla pienet ongelmat, tällaisesta saa akka raivarit kehitettyä. Luojan kiitos olen sinkku ja aion pysyä sellaisena, ei tarvi kuunnella nalkutusta jonkun vi. tun vanukkaan takia.
Vierailija kirjoitti:
Nii pittee juuvva viinaa, niinku aikuiset miehet! Vanukkaat on lapsille!
Jos nämä vanukas jutut on teidän elämän ainoa ongelma niin taputtakaa käsiänne yhteen. Pääsette niin jumalattoman helpolla. Odottakaa, kun tulee oikeita vaikeuksia.
Jos tämä on nykyään syy erota parisuhteessa niin en kyllä ihmettele erojen/sinkkujen määrää.
Ole tyytyväinen että miehesi syö ne vanukkaat. Miten voit opettaa lapsesi syömään sellaista roskaa?!