Mies syö lapsen vanukkaat !!
Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.
Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.
Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!
Kommentit (1212)
Kyllähän miehesi on jättänyt ainakin yhden vanukkaan. Saahan sitä ostettua lisää ja maitoa kuuluisi olla aina tarpeeksi ei sitä voi ajatella jätämpä tipan pohjalle, hyvä että joi. Tekisit miehellesi kunnon ruokaa äläkä pitäisi nälässä. Ostaisit kerralla enemmän ruokaa ja juomaa .
Vanukkaista syövä ja kaakaota juova mies kuulostaa kyllä tissiposkelta. Hanki itsellesi oikea mies joka juo vain vettä ja viskiä ja syö aikuisten ruokia.
Ei kai kukaan aikuinen syö vanukkaita???
Tai osta sitä roskaa lapsilleen kuin kerran kesässä tai joskus karkkipäivänä?
Katsokaa nyt hyvät ihmiset, mitä ne sisältää!
Vierailija kirjoitti:
Vanukkaista syövä ja kaakaota juova mies kuulostaa kyllä tissiposkelta. Hanki itsellesi oikea mies joka juo vain vettä ja viskiä ja syö aikuisten ruokia.
Tää oli paras. Hahahahaha
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän miehesi on jättänyt ainakin yhden vanukkaan. Saahan sitä ostettua lisää ja maitoa kuuluisi olla aina tarpeeksi ei sitä voi ajatella jätämpä tipan pohjalle, hyvä että joi. Tekisit miehellesi kunnon ruokaa äläkä pitäisi nälässä. Ostaisit kerralla enemmän ruokaa ja juomaa .
Ei, vaan tässä tapauksessa on mies se itsekäs ruokarohmu. Jos haluaa herkutella, niin ostakoon makeuksia itse.
Kiinnostaisi tietää a) Miksi joku nosti 6 vuotta vanhan ketjun b) Mitä ap:lle kuuluu?
No voi v*ttu menitte sitten nostamaan tämän.
Mitä teillä kaikilla on vanukkaita vastaan? Aikuisenko pitäisi herkutella vain tummalla suklaalla (kaakaopitoisuus 70%) ja viskillä? Ei oikeesti... Te vanukassheimaajat, ettekö syö karkkia? Juo kaakaota? Ikinä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä teillä kaikilla on vanukkaita vastaan? Aikuisenko pitäisi herkutella vain tummalla suklaalla (kaakaopitoisuus 70%) ja viskillä? Ei oikeesti... Te vanukassheimaajat, ettekö syö karkkia? Juo kaakaota? Ikinä?
En syö/juo makeaa, kun haluan olla hoikka.
Vanukasmies on palannut! Jippii!
Tämä on ihan legendaarinen.. Sais vielä sen p*rseen hajuinen sohva- aloituksen niin ois tämäkin päivä täydellinen
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan legendaarinen.. Sais vielä sen p*rseen hajuinen sohva- aloituksen niin ois tämäkin päivä täydellinen
Ja norpat ja emättimet-kejun
Syökö mies yhä vieläkin kaikki vanukkaat? Kiinnostaa.
Näinä aikoina mies syö vielä lapset.
Tai no, ensin vaimon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö/juo makeaa, kun haluan olla hoikka.
Niitä voipi syödä/juoda myös kohtuudella. Niin ainakin teen itse terv. bmi 19.5, joka silloin tällöin häpeilemättä syö yhden Jacky-vanukkaan. Rakastan itseäni ja elämää!
Miksi ei mies saisi syödä? Hän ne kuitenkin on maksanut. Eikä lapselle tee hyvää juoda mehuja ja syödä vanukkaita. Maitohampaat reikiintyy helposti ja lapsesta tulee tynnyri, ellei ole jo.
Voin tulla syömään ne vanukkaat ennenkuin miehesi kerkeää.