Mies syö lapsen vanukkaat !!
Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.
Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.
Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!
Kommentit (1212)
Mitä lapsen vanukkaita syövälle miehelle kuuluu? Tuliko ero vai loppuiko vanukkaiden ottelu kokonaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä lapsen vanukkaita syövälle miehelle kuuluu? Tuliko ero vai loppuiko vanukkaiden ottelu kokonaan?
Moi
Mies meni vanukastehtaalle töihin eikä jaksa enää syödä kotona lasten vanukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Aikunen mies ja lutkuttaa jotain suklaavanukkaita ja kaakaota päntiöinään.. Ei ristus. :D
Mutta mun miehellä on just tuollainen työkaveri.. :D (44 v poikamies..), töissä aina aamukahvilla nassuttaa naminami-vanukkaita.
Aikuinen mies ei saa syödä suklaavanukkaita?,mitä muuta mielestäsi ei aikuiset saa tehdä?,mielestäsi varmaan melkein kaikki on lapsellista ja mitään ei saisi tehdä
Minäki syön kreikkalaiset jogurtit ja rahkat jääkaapista, mut vanukkaat ei enää maistu sen kummemmin, mut paulat ja jackyt menee kuin hinauksella.
Miksi miehet ovat niin tyhmiä ja itsekkäitä? Itselle ei tulisi mieleenkään kysymättä vedellä jääkaapista parempiin suihin jotain sellaista, mitä en itse ole sinne ostanut.
Miehellä on oikeus syödä ja juoda mitä hän haluaa, koska mies kuitenkin on aina ainoa joka perheessä käy töissä ja ne ruoat on miehen tienaamilla rahoilla ostettu eli ne ovat miehen omaisuutta. Ne vanukkaatkin ovat siis miehen eikä lasten koska ne miehen tienaamilla rahoilla ostettu.
Miehet on kyrpiä ja siksi meillä ei asu sellaista👍
Meillä lapsi oli saanut karkkipussin, syönyt siitä muutamia karkkeja. Sitten kohteliaasti tarjonnut muillekin perheenjäsenille kierroksen. No, kun pussi oli jäänyt valvomatta, lapsi jatkoi leikkejään ja minä kotitöitä, mies ahmi sitten kaikki loput karkit. Syy, koska hän luuli että ne oli hänelle. Lapsi itki, että kaikki hänen karkit on syöty, kun hän kohteliaasti tarjosi niistä maistiaiset muillekin.
Edelleen aikuinen mies vetää lapsen karkit.
Vieläkö se mies syö lapsen vanukkaat!!! Tätä on tapahtunut jo viisi ja puoli vuotta! Poliisiasia!
Syötetäänkö lapsille joka päivä tai viikoittain noin sokerisia mössöjä. Lapsille suunnatut ovat oikein sokeripommeja. Noistahan tulee sokeririippuvuus.
Hahhaa vieläkin luen tätä ja hyräilen sitä laulua!
Luon tätä miehelleni ääneen, hauskaa oli!
teillä ei taida talous ja ruoka huolto olla vatpassissa. missävika????
Jaa, sulla on miehenä aikuislapsi. Ai kun kiva!
up