Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putous on älykääpiöiden ohjelma

Vierailija
15.02.2014 |

Jos tulet mulle kertomaan, että katsot Putousta, niin oitis päättelen, että olet helvetin yksinkertainen.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 00:14"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 00:07"]

Taas tätä väsynyttä itsensä ylentämistä. Ihanko oikeasti saatte buustausta itsetunnollenne kun haukutte Putouksesta tykkääviä junteiksi ja älykääpiöiksi. Toisin sanoen olette itse fiksuja ja sivistyneitä, niinkö? Vaikka haukutte muita älykääpiöiksi? Vähän ristiriitaista mutta jos saatte tuosta ylemmyyden tunnetta ja nautitte siitä, niin antaa mennä vain.

Minusta Putous on rentouttavaa pöhköhuumoria sketsihahmoineen, sillä ei varmaankaan ole tarkoituskaan olla kovin syvällistä tai ryppyotsaisen älykästä.

[/quote]

Mutta tarkoitus on kai olla kuitenkin hauska ohjelma? No ei ole.

Minä todellakin tunnen ylemmyyttä tämän Putous-imbesillien haukkumisen ansiosta, ihan siinä missä sinä saat nautintoa kun syöt jotain nitriittinakkeja ja hohotat Putoukselle niin, että tv-ruutu on sameana nakkimuhjusta.

ap

[/quote]

Provosoitko vai oletko oikeasti jossain ylemmyysharhapsykoosissa? Mikä saa sinut kuvittelemaan että söisin nitriittinakkeja katsoessani Putousta? Olen vieläpä kasvissyöjä, jos se nyt mitenkään tähän liittyy.

Mutta jatka toki, menen laittamaan popcorneja, olet aika hyvä sketsihahmo itsekin, melkein yhtä tasokas kuin Putouksen hahmot. Ylemmyysharhasta kärsivä idiootti, mitä mainioin hahmo :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi