Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putous on älykääpiöiden ohjelma

Vierailija
15.02.2014 |

Jos tulet mulle kertomaan, että katsot Putousta, niin oitis päättelen, että olet helvetin yksinkertainen.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää maailma niin pyöri että sulle tässä kiinnostukseks muuttuisi

Vierailija
2/81 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putousta ilmeisesti katsotaan koska ei ole muutakaan "viihde"ohjelmaa katsottavaksi, kaikki sen hahmothan ovat aivan sitä samaa naaman vääntelyä! Mieluummin nautin esim. Englantilaisten (vielä virtaa) huumorista, joka on aivan ehdotonta huippua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 12:41"]Putousta ilmeisesti katsotaan koska ei ole muutakaan "viihde"ohjelmaa katsottavaksi, kaikki sen hahmothan ovat aivan sitä samaa naaman vääntelyä! Mieluummin nautin esim. Englantilaisten (vielä virtaa) huumorista, joka on aivan ehdotonta huippua!

[/quote]

Mua niin naurattaa, että Putousta haukkuvat kertoo aina olevansa laadukkaiden englantilaisten komedioiden ystäviä :D Mikä siitä englantilaisesta huumorista tekee niin hienoa ja sivistynyttä? Niin, ja kaltaisesi sivistyneen kansalaisen luulisi tietävän, että "englantilainen" kirjoitetaan pienellä ;)

Vierailija
4/81 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikähän minä sitten olen? Putous on mielestäni ihan hauska, katsomme sitä koko perhe yhdessä - muutamissa vitseissä on oikeasti hyviä oivalluksia (esim. ensimmäisen vai toisen jakson amish-sketsi).

Pidän todella paljon brittihuumorista/huumorisarjoista, samoin frasierin olen seurannut aina.

Olen akateemisesti koulutettu ja väittäisin olevani keskivertoa älykkäämpi (vaikka av:lla pyörinkin), keskivertoa sivistyneempi ainakin olen (humanistisen tiedekunnan kasvatti kun olen). Ystäväpiiriin kuuluu paljon opettajia, putouksen sketsihahmot ja niiden lausahdukset tuntuvat olevan kouluissa tapetilla päivittäin, jopa opetuksessa.

Ja tiedättekö - minua ei edes hävetä sanoa ääneen, että seuraan putousta :) Se ku ei vähennä älykkyyttäni tai sivistyneisyyttäni yhtään.

Vierailija
5/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi väite, että Putouksen katselijat olisivat jotenkin vähä älyisiä on vähän sama kuin, että minä alkaisin tällä toitottamaan, että kaikki jotka kertovat minulle katsovansa television asiaohjelmia olisivat mielestäni turhantärkeitä tosikkoja. Näin ei kuitenkaan ainakaan toivottavasti ole.

Itse uskallan nauttia telkkarin tarjonnasta monipuolisesti - vaikka katsonkin "vähä älyisten" Putousta niin katselen myös asiaohjelmia ;) Joskus on kiva katsella jotain kevyttä höttöä ja laittaa aivot narikkaan. Tekis varmaan hyvää monellekkin palstan tiukkikselle... ;)

Vierailija
6/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putous on mahtava. Antsku on symppis ja Sanna Raipe on mun kaikkien aikojen suosikki. Niin sulonen!!!! Ja ap vaikuttaa joko provolta tai sitten äärimmäisen yksinkertaiselta, kyllähän tyhmäkin tietää ettei älykkyyttä mitata sen perusteella mitä ihminen katsoo tv:stä ja mille nauraa, ja olethan sinä ap itsekin tainnut putousta joskus katsoa kun kerran osaat määritellä ko. ohjelman perusteella joidenkin älykkyysosamäärät. Muuten, ei ole mitään hauskempaa kuin keskustella kavereiden kanssa käyttämällä putoushahmojen hokemia aina sopivassa välissä. Ja tietty kovaan ääneen niin että kaikki viidentoista metrin etäisyydellä olevat kuulevat. En tiedä sitten ollaanko moukkamaisia tai jotain mutta hauskaa meillä on ja sehän on vaan hyvä juttu koska yolo swääg

Vierailija
7/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän vaiheessa Putous on mainostanut olevansa ohjelma älyköille? Pöhköviihdettä lauantai-iltaan niin kuin pitkä traditio vaatii. Jotkut tykkää, jotkut ei. Ei ole vielä keksitty sellaista ohjelmaa, josta ihan kaikki pitäisivät. Ja silti aina, ikuisesti on näitä, jotka tuntuvat kuvittelevan, että tällainen juttu pitäisi löytyä. Tai että kaikki olisivat minä. Kaikki pitäisivät minusta ja minun jutuista. Ja kun niin ei ole, niin sitten pitää haukkua ja motkottaa. Älykääpiöitä ovat, mokomat, pthyi. Ni. Ette pääsekään minun älykkäälle hiakkalaatikolle leikkimään. Ni.

En minäkään pidä enää nykyisestä Putouksesta - siinä ei ole enää sitä särmää mitä ole alkukausilla. Liian lapsiystävällistä ja pehmoilevaa touhun. Mutta siltikin jotkut nokkaantuvat lempeistä jeesus-sketseistä. Sen se teettää, kun tulee uutta katsojakuntaa, mitähän nuo olisivat sanoneet alkujaksojen sketseistä? Taiteen piti aikoinaan sävähdyttää, vihastuttaa, pistää ajattelemaan. Viihde on ottanut taiteen paikan ja siten hyvän viihteen täytyy nykypäivänä myös ärsyttää.

Vierailija
8/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 00:41"]

Toi väite, että Putouksen katselijat olisivat jotenkin vähä älyisiä on vähän sama kuin, että minä alkaisin tällä toitottamaan, että kaikki jotka kertovat minulle katsovansa television asiaohjelmia olisivat mielestäni turhantärkeitä tosikkoja. Näin ei kuitenkaan ainakaan toivottavasti ole.

Itse uskallan nauttia telkkarin tarjonnasta monipuolisesti - vaikka katsonkin "vähä älyisten" Putousta niin katselen myös asiaohjelmia ;) Joskus on kiva katsella jotain kevyttä höttöä ja laittaa aivot narikkaan. Tekis varmaan hyvää monellekkin palstan tiukkikselle... ;)

[/quote]

Siis jos mua ei kertakaikkiaan kiinnosta Putouksen huumori, ei se ole uskalluksesta kiinni. En ylennä tai alenna itseäni, mutta kun ei kolahda, ei kolahda.

En katso muitakaan ohjelmia joista en pidä, miksi juuri Putousta olisi katsottava vaan saadakseni muilta hyväksynnän?

n:o 32

Vierailija
9/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sellainen olo, että ne jotka itse tykkää Putouksesta kokee sen jotenkin ala-arvoisena ja siksi haukutaan niitä jotka ei siitä pidä, ettei vaan saa sitä leimaa jonka itse on luonut.

Vierailija
10/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään pitää stressata siitä mitä toiset töllöttimestään kattoo tai siitä onko nämä katsojat nyt älykkäitä vai vähempiälyisiä... :D On Putouksen tekijöiden onni kai sitten, eettä löytyy tällaisia vähä älyisiä nitriittinakin mussuttajiakin. xD

Vierailija
11/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 01:10"] On Putouksen tekijöiden onni kai sitten, eettä löytyy tällaisia vähä älyisiä nitriittinakin mussuttajiakin. xD

[/quote]

Ehkä tämä kaikki johtuukin juuri niistä nakeista. Kun on nassuttanut liikaa nitriittinakkeja, alkaa Putouksen vähä älyiset jutut aueta ;)

Voi hyvää päivää.... :D

Vierailija
13/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 01:19"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 23:45"]

Mikä sitten on hienostunutta huumoria? Joku kiitos vihdoinkin kertokoon sen.

[/quote]

No esimerkiksi tämä:

[/quote]

Just, olipa oikeen iso  aivopieru ja lapsellinen juttu.

Vierailija
14/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proot!

Olinko se taas minä?

*tuulettaa*

Vierailija
15/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 23:45"]Mikä sitten on hienostunutta huumoria? Joku kiitos vihdoinkin kertokoon sen.

[/quote]

Frasier? Onneksi ei ole pakko katsoa putousta tai jotain bb:a, vaikka mainoksia ja otsikoita media onkin täynnä...

Vierailija
16/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frasier on ihana!

Mäkin inhoan Putousta.

Vierailija
17/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 02:00"]Frasier on ihana!

Mäkin inhoan Putousta.

[/quote]

Sama täällä. Tosin en ole Putousta katsonut kun jonkun 5min. ja se kyllä riittikin. Frasier on laatusarja joka kestää aikaa, siitä yleensä pitävät fiksut ihmiset. :)

Vierailija
18/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 23:03"]

Aivan järkyttävää skeidaa, ainakin tämän päivän jakso, muita en oo nähny enkä katso jatkossakaan. Jeesuksen pilkka ei mene ymmärrykseeni, olevinaan kovaa? Tehkääpä sketsi Allahista ja kattellaan? Tai saatanasta? Yksinkertaista illuminatipaskaa koko ohjelma. Ja lapset kattoo...hyvä hyvä....

[/quote]

Taidat kuvitella, että fiksut ja akateemiset ei muuta teekään, kuin lukee tiedejulkaisuja?

Vierailija
19/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvittelee olevansa parempi, koska hänellä on erilainen huumorintaju, kuin joillain muilla ihmisillä. Anna mennä vaan. :) Itsekään en pidä suurimmasta osasta Putouksen huumorista, mutta ei se musta tee ylempiarvoista kuin niistä, jotka pitävät. Aika pienestä on kiinni sun "paremman ihmisen" statukses, kun siihen riittää yhden ohjelman dissaaminen ja siitä pitävien katsominen nenänvartta pitkin.

Ps. mistä jeesuspilkasta täällä puhutaan?

Vierailija
20/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:45"]

Jos tulet mulle kertomaan, että katsot Putousta, niin oitis päättelen, että olet helvetin yksinkertainen.

[/quote]

Saattaisin mäkin pitää yksinkertaisena, jos joku tulisi mulle erikseen selittämään, että katsoo Putousta. Jos aihe tulee puheeksi ja joku myöntää sitä katsovansa, en sen takia pidä yksinkertaisena. Aika tyhmä ja kapeakatseinen saa olla, jos yhden asian kuvittelee määrittelevän koko persoonan. Vähän niin kuin joku sanoisi olevansa homo ja siksi kuvittelisin, että hän ei mitään muuta tee kuin painaa päivät pitkät miehiä kakkoseen tai vähintäänkin puhuu hiustenlaitosta muiden homojen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän