Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putous on älykääpiöiden ohjelma

Vierailija
15.02.2014 |

Jos tulet mulle kertomaan, että katsot Putousta, niin oitis päättelen, että olet helvetin yksinkertainen.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään SEKÄ Frasierista ETTÄ Putouksesta. Jälkimmäistä voi katsoa lasten kanssa, jotka nauttivat siitä että porukalla katsotaan ja nauretaan. Joka lauantai-iltainen traditio jota meillä odotetaan pitkin viikkoa.

Vierailija
22/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkäää paikkkaa täällä senpaaikan nimi on tänske siel on poika jolle kelppaaa kaikki tytöt jaa se on wapaa nähäääää kaai sit siellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:51"]

Pakko myöntää, että muutaman katselukerran jälkeen en kyllä jaksanut enää tuota nk huumoria. Mennään ihan osastolle miehelle naisen peruukki päähän ja ahhahhaa kun on hauskaa. Jotenkin puuttuu täysin se huumori tuosta ohjelmasta. Eivät ne vaatteet ja kajalilla tehdyt pisamat sekä murre vielä tee ohjelmasta hauskaa.

[/quote]

Ihan uteliaisuudesta kysyn, mikä sinusta on hauskaa?

Vierailija
24/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 01:46"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 23:45"]Mikä sitten on hienostunutta huumoria? Joku kiitos vihdoinkin kertokoon sen.

[/quote]

Frasier? Onneksi ei ole pakko katsoa putousta tai jotain bb:a, vaikka mainoksia ja otsikoita media onkin täynnä...

[/quote]

Frasier on maailman typerin ohjelma ja siinä ei ole mitään hauskaa. Näin ne mielipiteet jakautuu.

Vierailija
25/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sen, ettei kaikkia Putous naurata.

Mutta sitä en ymmärrä, että pitää hyökätä toisenlaisesta huumorista pitävien kimppuun. Ei vain oikein aukea minulle se idea? Itseään ylentääkseen? Mutta itseä on vaikea ylentää sättimällä muita.

Itse pidän Putouksesta niin paljon, että nauran sille ihan vedet silmissä. Ehkä olen sitten vähän yksinkertainen ja kehittymätön.Ei se minua säikäytä, vaikka olisinkin. Ihan hyvin elämässäni olen silti pärjännyt.

En ole koskaan oikein ymmärtänyt suomalaista tarvetta arvottaa ihmiset äo:n mukaan. Täällä missä asun ei ole tällaista tapaa. En ole täällä koskaan kuullut ihmisten jauhavan jostain "mikä koulutus on ylempiarvoisempi, onko tuo nyt niin arvokas kuin tuo ja onko nuo nyt tyhmiä vai vielä tyhmempiä..." Tällainen tuntuu olevan hyvin suomalainen ominaisuus. Lähimmäinen pitää keinolla millä hyvänsä selittää tyhmemmäksi kuin itse on monin havainnollisin esimerkein. Huumori on yksi, nakkien syönti ilmeisesti toinen jne.

T: ulkosuomalainen

Vierailija
26/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut hei! Persujakin äänesti yli 500000 putous fania!

Vierailija
27/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli puolet suomen kansasta on hel.....n yksinkertasia. Se nyt on tiedetty jo maailman sivun.

Vierailija
28/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta mitä porukkaa!!! Ei kai kukaan oikeasti fiksu ihminen kirjoittele vauvalehden keskustelupalstalle, että minä olen viisas kun en tykkää putouksesta :D sori vaan mutta kuolen nauruun täällä.... nimim. ÄO 146

Vierailija
29/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ketä kiinnostaa sun mielipitees kuka on ääliö ja kuka ei? Kyllä mä pidän tän ketjun alottajaa vähän yksinkertasena, jos hän luulee että ihmisen älykkyyttä voidaan mitata lempiohjelmien laadulla. Kyllä muakin jotkut vitsit siinä naurattaa, mutta en varmaan kattois jos ei lasten takia olis "pakko". Suurin osa porukasta sitä kattoo kuitenkin, ei kai ne kaikki voi olla tyhmiä? Ps. Mun suosikki putos eilen :D

Vierailija
30/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempia kausia pystyi vielä katsomaan, mutta tämä kausi on täyttä sontaa.

Vierailija
31/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika yllättynyt, että johtajatason, huippuarvosanoin koulutukset läpikäynyt veljeni katsoo putousta. Heidän työpaikallaan, koulutusalan firma, jossa on enimmäkseen akateemista porukkaa, viljellään kuulemma näitä fraaseja. Itse en katso, kun en tykkää. Musta tuntuukin, että me keskinkertaisuudet sitä vähiten katsomme. 

Vierailija
32/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Muuten olin juuri esimiesten kokouksessa, jossa puhui suuren ja mahtavan firmamme ylin johto. Siis todella paljon opiskelleet ja satoja tuhansia tienaavat viisaat miehet. Niin siellä niitä osimoilleen näin ja mie romahan -juttuja sai kuulla kyllästymiseen asti :D

Vierailija
33/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei kerro kyllä yhtään mitään ihmisen älykkyydestä, kattooko putousta vai ei. Joku haluaa pysyä ns. ajan hermolla, toinen haluaa rentoutua ja heittää aivot narikkaan, kolmas katsoo lasten kanssa jne.. mitä välii, oikeesti?

Vierailija
34/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

FRASIER? :DD Mä todellakin odotin, että joku vihdoin edes yrittäisi sanoa jotain huumoria mikä ei ole junttia, mutta hei haloo nyt.. :D

Vierailija
35/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av on sivistynyttä viihdettä, pyöritään me vaan av:lla ja katsotaan nenänvarttapitkin Putousfaneja. Av:lla kun ei törmää alapääjuttuihin... eikun...

Vierailija
36/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän älykkyydelleen tai sen puutteelle mitään voi. Miksi tästä älykkyyden peräänkuuluttamisella on tullut keskustelupalstojen täytettä? Minkä sille voin, jos äo:ni on 98. Yhtään sen enempää en voi pituudelleni, kengännumerolleni tai pään ympärysmitalleni tai nenän muodolleni.

Niin kauan kuin muistan tällä palstalla on ilkuttu mm. sukupuolielinten ulkonäköä ja naisilla rintojen kokoa. Eikö tällainen nauraminen asioille, joille ihminen ei mitään voi, ole ihan koulupihan ajanvietettä, koulukiusaajien toimintaa? Aikuisiako olette, jotka tänne kirjoittelette? Esimerkiksi tämän avauksen tehnyt älykääpiön vastakohta.

Vierailija
37/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 09:47"]

Joo! Muuten olin juuri esimiesten kokouksessa, jossa puhui suuren ja mahtavan firmamme ylin johto. Siis todella paljon opiskelleet ja satoja tuhansia tienaavat viisaat miehet. Niin siellä niitä osimoilleen näin ja mie romahan -juttuja sai kuulla kyllästymiseen asti :D

[/quote]

Mutta entä jos siivoojat siivouskopilla näitä mie romahan-juttuja viljelisivät? Tai apumiehet raksalla? Tai kaupan kassat sanoisivat "en mä kyllä sulle nyt muiovikassiksi voi muuttua" tai "osimoilleen näin". Eikö muillakin ole oikeus rauhassa katsoa ja nauttia Putouksesta kuin satojatonneja tienaavalla firman ylimmällä johtajistolla, ja silti olla muiden halveksunnasta vapaita ja saada osakseen arvostusta ja kunnioitusta.

Vierailija
38/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:54"]

Ihan lapsellista huumoriahan tuo on. Jopa Kummeli oli osittain ihan hauska, mutta tämä putous ei sitten onnistu kuin tuntemaan jonkun mainitsemaa myötähäpeää. Varsinkin tämä munamies-mies oli todella säälittävä, häntä mahtoi itseään hävettää kovasti moisen roskan esittäminen rahasta kun esiintyi tv-haastatteluissakin jotenkin anteeksipyytelevästi.

[/quote]

Tein täysin saman huomion. Mies yritti munamieskaudella vielä selittää haastatteluissa jostain korkealentoisesta aikapankista. Tahtoi varmasti sanoa mun kaltaiselle paremmalle väelle, että "en mä tästä skeidasta oikeasti tykkää, on mulla päässä muutakin."

Pitäähän hölmölle kansalle olla sirkushuveja ja mielellään vielä riittävän yksinkertaisia sellaisia.

ap

[/quote]

Huoh..

Yhden päätelmän olen muita ihmisiä arvostelevista tehnyt; Heidän tulee korottaa itseään keinolla millä hyvänsä, vaikka oikeasti itsensä korottamiseen ei ole mitään syytä.

Yksinkertainen saa olla, mutta ylimielisyys on anteeksiantamatonta.

Ei, en seuraa putousta (enkä oikein mitään muutakaan tv-ohjelmaa), mutta en näe kevyessä viihteessä mitään väärää tai ihmisiä tyhmentävää.

Vierailija
39/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putous -näyttelijöistä http://tinyurl.com/putous

Vierailija
40/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie romahan mita järkee haistakoot meiän koiran paskan8(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi