Putous on älykääpiöiden ohjelma
Jos tulet mulle kertomaan, että katsot Putousta, niin oitis päättelen, että olet helvetin yksinkertainen.
Kommentit (81)
Valitettavasti olen aika samoilla linjoilla. Anteeksi putousfanit!
Mikä sitten on hienostunutta huumoria? Joku kiitos vihdoinkin kertokoon sen.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:48"]
Sun mielipiteesi ei oikeasti kiinnosta :)
[/quote]
Ei sinunkaan, pelle.
[/quote]
Uuh tehostesana pilkun jälkeen.
Silti jännä, miten kaikki tietää mistä on kyse. Jengi ottaa itsensä liian vakavasti.
Väsynyttä.
Ei kaikilla ole sama maku. Miksi pitää pilkata jotain mistä toinen pitää? En minäkään ymmärrä stand upeja saati niistä tykkää mutten jaksa itkeä palstalla asiasta
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:45"]
Jos tulet mulle kertomaan, että katsot Putousta, niin oitis päättelen, että olet helvetin yksinkertainen.
[/quote]Tulet saamaan tällä (totuuden mukaisella) aloituksella karmaisevan työpyn niskaasi, kunhan ko.ohjelman katsojat 'toipuvat' tämän iltaisesta.
Olen aiemmin muutamaan ketjuun kommentoinut ohjelmaa ja saanut 'pska ryöpyn' niskaani.
Miten muka voi olla, ettei pidä putouksen 'huumorista'?!? Että olen naureskellut 'ääliö-huumorille' - kummelille ja uuniolle mm. Mutta tämä putous on kyllä jotain ihan karmaisevaa... Tuolle nauravan täytyy olla vähintäänkin jälkeenjäänyt.
[/quote]
En pelkää paria ärsyyntynyttä keharia. Mukavaa kuitenkin, että olet samaa mieltä.
ap
[/quote
Tuo kehari sana antaa susta tosi fiksun kuvan, not
Jeesus-vitsi meni mun mielestäkin jo täysin mauttomuuden puolelle!
No jaa, jotenkin silti mä enemmän säälin niitä jotka viittii haukkua jotain itselle täysin merkityksetöntä viihdeohjelmaa ja sen katsojia netissä. Ja sitten vielä kuvitella olevansa jotenkin muita parempia ja älykkäämpiä. Joo, onhan se kauhean älykästä, juu. Älykkäämpää kun putoushuumori.
Mulla on kaukosäädin jolla saan vaihdettua kanavaa. Mulle on aivan sama mitä muut katsoo telkkarista, enkä aio heitä sen mukaan luokitella. Mulle ihmisessä merkkaa ihan joku muu kuin se katsooko tämä putousta vai ei. Mutta onhan se hyvä, että sä voit kokea olevasi parempi ihminen kun et putousta katso. Jollainlaillahan se oma häntä on nostettava.
Jos pitäisin Putouksesta, voisit päätellä, että olen vannoutunut vasemmistoliittolainen tai ainakin Vihreitä kuunteleva.
Lastenohjelmahan se on. Höystetty kuitenkin roisilla aikuisten jutuilla.
Taas tätä väsynyttä itsensä ylentämistä. Ihanko oikeasti saatte buustausta itsetunnollenne kun haukutte Putouksesta tykkääviä junteiksi ja älykääpiöiksi. Toisin sanoen olette itse fiksuja ja sivistyneitä, niinkö? Vaikka haukutte muita älykääpiöiksi? Vähän ristiriitaista mutta jos saatte tuosta ylemmyyden tunnetta ja nautitte siitä, niin antaa mennä vain.
Minusta Putous on rentouttavaa pöhköhuumoria sketsihahmoineen, sillä ei varmaankaan ole tarkoituskaan olla kovin syvällistä tai ryppyotsaisen älykästä.
Mä olen pitänyt putousta hauskana aivot narikkaan viihteenä, mutta tuo täniltainen Jeesus pilkka oli loukkaavaa
Mä olen pitänyt putousta hauskana aivot narikkaan viihteenä, mutta tuo täniltainen Jeesus pilkka oli loukkaavaa
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 00:07"]
Taas tätä väsynyttä itsensä ylentämistä. Ihanko oikeasti saatte buustausta itsetunnollenne kun haukutte Putouksesta tykkääviä junteiksi ja älykääpiöiksi. Toisin sanoen olette itse fiksuja ja sivistyneitä, niinkö? Vaikka haukutte muita älykääpiöiksi? Vähän ristiriitaista mutta jos saatte tuosta ylemmyyden tunnetta ja nautitte siitä, niin antaa mennä vain.
Minusta Putous on rentouttavaa pöhköhuumoria sketsihahmoineen, sillä ei varmaankaan ole tarkoituskaan olla kovin syvällistä tai ryppyotsaisen älykästä.
[/quote]
Mutta tarkoitus on kai olla kuitenkin hauska ohjelma? No ei ole.
Minä todellakin tunnen ylemmyyttä tämän Putous-imbesillien haukkumisen ansiosta, ihan siinä missä sinä saat nautintoa kun syöt jotain nitriittinakkeja ja hohotat Putoukselle niin, että tv-ruutu on sameana nakkimuhjusta.
ap
Todella epäonnistunut ohjelma, sori fanit!
Katsoin ekalla kaudella vissiin 2 ohjelmaa ja kun se huumori ei minua puhuttanut, en ole katsonut sen jälkeen.
Voin ihan reilusti sanoa sen kavereilleni, jotka ovat vallan fiksuja ja älykkäitä ja naureskelevat tuolle ohjelman huumorille.
Ei tuo minua muuta huonommaksi tai paremmaksi, en vaan pidä tuon tyylisestä huumorista.
Ei mulle ole kolahtaneet "Pekka ja Pätkä" ei Charlie Chaplin, mutta sitten taas esim. Tankki täyteen oli mahtava ja nykyään
Moderni perhe.
.
Täysin samaa mieltä, kunnon WT-junttipaskaa ja helsinkiläishuumoria.