Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putous on älykääpiöiden ohjelma

Vierailija
15.02.2014 |

Jos tulet mulle kertomaan, että katsot Putousta, niin oitis päättelen, että olet helvetin yksinkertainen.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:45"]Jos tulet mulle kertomaan, että katsot Putousta, niin oitis päättelen, että olet helvetin yksinkertainen.

[/quote]mä tätä samaa hahahaa;(

Vierailija
42/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malja putoukselle no vitsivitsi se on paskin ohjelma niinkuin pikkukakkonenkiii!:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ihmettelen miksi jaksan edes lukea täällä yhtäkään viestiä. Sitten välillä näkyy jonkinlaisia valopilkkuja, putous on ihan helvetin paskaa "huumoria." 

Kiitos etten ole yksin.

Vierailija
44/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kuulut samaan ketjuun.

Vierailija
45/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeep. Täytyy myöntää että väkisin keksittyjä hahmoja. Kun Jaska jää pois tämän kauden jälkeen, niin Putous menettää katsojia. Ohjelma on mielestäni käsikirjoitettu Jaskalle..!!

Vierailija
46/81 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siul on oikeus siun ommiin tunteisiin, ap :)

Vierailija
47/81 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
48/81 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osimoilleen näin. 

Vierailija
49/81 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mielipiteesi ei oikeasti kiinnosta :)

Vierailija
50/81 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin on, taas yksi myötähäpeän paikka, kuten oli aikoinaan Kummeli.

Vierailija
51/81 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että muutaman katselukerran jälkeen en kyllä jaksanut enää tuota nk huumoria. Mennään ihan osastolle miehelle naisen peruukki päähän ja ahhahhaa kun on hauskaa. Jotenkin puuttuu täysin se huumori tuosta ohjelmasta. Eivät ne vaatteet ja kajalilla tehdyt pisamat sekä murre vielä tee ohjelmasta hauskaa.

Vierailija
52/81 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:48"]

Sun mielipiteesi ei oikeasti kiinnosta :)

[/quote]

Ei sinunkaan, pelle.

Vierailija
53/81 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lapsellista huumoriahan tuo on. Jopa Kummeli oli osittain ihan hauska, mutta tämä putous ei sitten onnistu kuin tuntemaan jonkun mainitsemaa myötähäpeää. Varsinkin tämä munamies-mies oli todella säälittävä, häntä mahtoi itseään hävettää kovasti moisen roskan esittäminen rahasta kun esiintyi tv-haastatteluissakin jotenkin anteeksipyytelevästi.

Vierailija
54/81 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aloituksen tekijäkään miltään ruudinkeksijältä vaikuta...

Vierailija
55/81 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:45"]

Jos tulet mulle kertomaan, että katsot Putousta, niin oitis päättelen, että olet helvetin yksinkertainen.

[/quote]Tulet saamaan tällä (totuuden mukaisella) aloituksella karmaisevan työpyn niskaasi, kunhan ko.ohjelman katsojat 'toipuvat' tämän iltaisesta.

Olen aiemmin muutamaan ketjuun kommentoinut ohjelmaa ja saanut 'pska ryöpyn' niskaani.

Miten muka voi olla, ettei pidä putouksen 'huumorista'?!? Että olen naureskellut 'ääliö-huumorille' - kummelille ja uuniolle mm. Mutta tämä putous on kyllä jotain ihan karmaisevaa... Tuolle nauravan täytyy olla vähintäänkin jälkeenjäänyt.

Vierailija
56/81 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:54"]

Ihan lapsellista huumoriahan tuo on. Jopa Kummeli oli osittain ihan hauska, mutta tämä putous ei sitten onnistu kuin tuntemaan jonkun mainitsemaa myötähäpeää. Varsinkin tämä munamies-mies oli todella säälittävä, häntä mahtoi itseään hävettää kovasti moisen roskan esittäminen rahasta kun esiintyi tv-haastatteluissakin jotenkin anteeksipyytelevästi.

[/quote]

Tein täysin saman huomion. Mies yritti munamieskaudella vielä selittää haastatteluissa jostain korkealentoisesta aikapankista. Tahtoi varmasti sanoa mun kaltaiselle paremmalle väelle, että "en mä tästä skeidasta oikeasti tykkää, on mulla päässä muutakin."

Pitäähän hölmölle kansalle olla sirkushuveja ja mielellään vielä riittävän yksinkertaisia sellaisia.

ap

Vierailija
57/81 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää skeidaa, ainakin tämän päivän jakso, muita en oo nähny enkä katso jatkossakaan. Jeesuksen pilkka ei mene ymmärrykseeni, olevinaan kovaa? Tehkääpä sketsi Allahista ja kattellaan? Tai saatanasta? Yksinkertaista illuminatipaskaa koko ohjelma. Ja lapset kattoo...hyvä hyvä....

Vierailija
58/81 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:55"]

Ei aloituksen tekijäkään miltään ruudinkeksijältä vaikuta...

[/quote]

Niin, olen ymmärtänyt että maailman merkittävimmät ajattelijat ja myös nobelistit katsovat Putousta. Tiedefoorumeilla puhutaan paljon ko ohjelman katselusta ja siitä, miten siitä on tullut merkittävä osa akateemista viikonlopunviettoa. Not.

ap

Vierailija
59/81 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:45"]

[/quote]Tulet saamaan tällä (totuuden mukaisella) aloituksella karmaisevan työpyn niskaasi, kunhan ko.ohjelman katsojat 'toipuvat' tämän iltaisesta.

Olen aiemmin muutamaan ketjuun kommentoinut ohjelmaa ja saanut 'pska ryöpyn' niskaani.

Miten muka voi olla, ettei pidä putouksen 'huumorista'?!? Että olen naureskellut 'ääliö-huumorille' - kummelille ja uuniolle mm. Mutta tämä putous on kyllä jotain ihan karmaisevaa... Tuolle nauravan täytyy olla vähintäänkin jälkeenjäänyt.

[/quote]

En pelkää paria ärsyyntynyttä keharia. Mukavaa kuitenkin, että olet samaa mieltä.

ap

Vierailija
60/81 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmaa katsoessa on kieltämättä tullut mieleen, että nauraako joku tälle oikeasti vai vain koska vieruskaverikin nauraa? Vai vain koska nauraja on täysi vihannes, jonka mielestä se on hauskaa kun mies kaatuu banaaninkuoreen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi