Naiseni maistoi ensi kerran viskiä, Laphroaigia.
Naiseni tapaa lauantai-iltaisin juoda valkoviiniä tai siideriä, lasillisen valkkaria tai kaksi siideriä illassa, ei enempää, mutta nyt, kun siideri oli kahden jälkeen päässyt loppumaan, hän halusi maistaa minun itselleni ostamaa skottilaista Isley-saarella valmistettua tervan makuista Laphroaig-viskiä. Mikä naistani vaivaa, onko hänestä tulossa juoppo?
Kommentit (119)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:33"]
Hei ap, minkä merkkinen rannekello sulla on?
[/quote]
Koska en käytä enää rannekelloa, katson kellonajan Nokia Lumia 925:stä. Ap.
[/quote] Hei ap. Käräytit itsesi pahasti, oisin aatellut että kaltaisellasi on iPhone tai edes Xperia, kun kerran viskikin on noin hifiä!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:28"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:33"]
Hei ap, minkä merkkinen rannekello sulla on?
[/quote]
Koska en käytä enää rannekelloa, katson kellonajan Nokia Lumia 925:stä. Ap.
[/quote] Hei ap. Käräytit itsesi pahasti, oisin aatellut että kaltaisellasi on iPhone tai edes Xperia, kun kerran viskikin on noin hifiä!
[/quote]
Joidenkin asioiden suhteen minä olen hifistelijä, toisten suhteen minä en ole. Kännykkänä on Lumia 925, muiden muassa, mutta koska olen steampunk-fani, niin tietysti minä senkin olen tuunannut vanhanaikaisen näköiseksi. Ap.
"Lappari" on kyllä tosi herkkua - maistuu turpeelta ja suolalta ja viinalta!
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 23:18"]
Viskiä juova nainen on seksikäs.
[/quote]
Ei vain seksikäs, vaan ennen kaikkea myös himokas! Kokemusta on! Monesta sidukkatytöstä tulee viskin jälkeen raivoisa miehenraiskaajanymfette! :D
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:25"]
Naiseni tapaa lauantai-iltaisin juoda valkoviiniä tai siideriä, lasillisen valkkaria tai kaksi siideriä illassa, ei enempää, mutta nyt, kun siideri oli kahden jälkeen päässyt loppumaan, hän halusi maistaa minun itselleni ostamaa skottilaista Isley-saarella valmistettua tervan makuista Laphroaig-viskiä. Mikä naistani vaivaa, onko hänestä tulossa juoppo?
[/quote]
Millainen mies sanoo "naiseni"? Ällöä. Tulee mieleen vain joku vanha pervo äijä, jolla on tyttärensä ikäinen kumppani.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 00:20"]
Millainen mies sanoo "naiseni"? Ällöä. Tulee mieleen vain joku vanha pervo äijä, jolla on tyttärensä ikäinen kumppani.
[/quote]
Varmaan samanlainen kuin nainen, joka sanoo "mieheni".
Tänään tarjosin äijäporukalle tätä "Lapparia" urosten saunaillassa. Yksi karjuista melkein vajosi shokkitilaan - hän ei koskaan aiemmin ollut maistanut tervaista, turpeen makuista skottilaista Isley-viskiä. Sen jälkeen, kun olimme elvyttneet hänet, hän totesi ettei tämän jälkeen enää mitään muuta juokaan. Ap.
Viski sai 1990-luvun alussa erään Virpin ihan kiimaisesi seksihulluksi! En ole koskaan ennen sitä, enkä sen jälkeen, tavannut naista, joka tulee kiimaiseksi juotuaan viskiä!
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:58"]
Juomasi viski on kaukana laadukkaasta.
[/quote]
Laphroaig on laadukasta viskiä millä tahansa mittareilla. Onko se hyvää, onkin sitten mieltymyskysymys. Kaikki laadukastaan ei voi miellyttää kaikkia, jotka laadun päälle ymmärtävät. -2
[/quote]
Lappari maistuu turpeelle, savusaunalle ja junttilaisuudelle.. Eli on siis hyvää.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:58"]
Juomasi viski on kaukana laadukkaasta.
[/quote]
Laphroaig on laadukasta viskiä millä tahansa mittareilla. Onko se hyvää, onkin sitten mieltymyskysymys. Kaikki laadukastaan ei voi miellyttää kaikkia, jotka laadun päälle ymmärtävät. -2
[/quote]
Lappari maistuu turpeelle, savusaunalle ja junttilaisuudelle.. Eli on siis hyvää.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:59"]
Mitä, eikö alkon pulloissa olekaan sisällä sitä mitä etiketti mainostaa... Pitääkö se aito juoma itse käydä hakemassa ulkomaisesta, jotta se olisi galmourisesti aitoa? Kyllä olen vahtinut, että eno juo mutisematta, en ole silmistäni päästänyt.
[/quote]
Ei sitä tarvitse ulkomailta lähteä ostamaan. Ostan omani Alkosta. Vastauksesi ei kuitenkaan varmaan ollut kohdistettu minulle, vaan vastaajalle numero 13, vai mitä, vaikka sinä minun aloitukseeni vastasitkin? Ap.
[/quote]
"Enoparka, todennäköisesti viet hänelle tuliaisiksi jotain amerikkalaista "whiskeytä" tai irkkuviskiä. Ymmärrän hyvin enoasi, jos hän kaataa sen viemäriin. Salaa sinulta. Ap."
En tajua kuinka voin viedä tuliaisiksi viemäriin kaadettavaa kuraa, jos se on mainostamaasi herkkua. Eivätkö ne sinun pullosi sisällä samaa ainetta kuin minunkin ostokseni. Alkosta. Suomesta.
[/quote]
Eivät. Jos sinä ostat enollesi jotain amerikkalaista "whiskeytä", tai irkkuviskiä, niin silloin sinun tuliaisesi eivät sisällä Laphroaigia, vaan ne sisältävät jotain muuta ainetta. Ap.
[/quote]
Mua naurattaa tässä ihan hillittömästi se, että tämä ap-heppuli ei edelleenkään tajua, että tämä yksi keskustelija kertoi vievänsä enolleen nimenomaan Laphroiaigia. Ap on sellainen tyypillinen mies, joka on pitkään juonut Jack Danielsia ja kuvitellut juvansa viskiä. Sitten jotenkin sattuman tai aikuiseksi kasvamisen kautta hän on löytänyt oikeat viskit ja huomannut pitävänsä niistä. Hyvä niin, mutta hän on kuitenkin vielä sen nverran tuore viski-mies ja sellaisella tasolla omassa innokkuudessaan, että hän kuvittelee olevansa ainoa tämän riitin läpikäynyt. Hän ei voi oikein uskoa, että aika monet muut ymmärtävät viskien päälle myös. Luultavasti jopa paljon enemmän kuin hän itse. Mutta kyllä se siitä, ap :)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 22:12"]
Mitä, eikö alkon pulloissa olekaan sisällä sitä mitä etiketti mainostaa... Pitääkö se aito juoma itse käydä hakemassa ulkomaisesta, jotta se olisi galmourisesti aitoa? Kyllä olen vahtinut, että eno juo mutisematta, en ole silmistäni päästänyt.
[/quote]
Ei sitä tarvitse ulkomailta lähteä ostamaan. Ostan omani Alkosta. Vastauksesi ei kuitenkaan varmaan ollut kohdistettu minulle, vaan vastaajalle numero 13, vai mitä, vaikka sinä minun aloitukseeni vastasitkin? Ap.
[/quote]
"Enoparka, todennäköisesti viet hänelle tuliaisiksi jotain amerikkalaista "whiskeytä" tai irkkuviskiä. Ymmärrän hyvin enoasi, jos hän kaataa sen viemäriin. Salaa sinulta. Ap."
En tajua kuinka voin viedä tuliaisiksi viemäriin kaadettavaa kuraa, jos se on mainostamaasi herkkua. Eivätkö ne sinun pullosi sisällä samaa ainetta kuin minunkin ostokseni. Alkosta. Suomesta.
[/quote]
Eivät. Jos sinä ostat enollesi jotain amerikkalaista "whiskeytä", tai irkkuviskiä, niin silloin sinun tuliaisesi eivät sisällä Laphroaigia, vaan ne sisältävät jotain muuta ainetta. Ap.
[/quote]
Mua naurattaa tässä ihan hillittömästi se, että tämä ap-heppuli ei edelleenkään tajua, että tämä yksi keskustelija kertoi vievänsä enolleen nimenomaan Laphroiaigia. Ap on sellainen tyypillinen mies, joka on pitkään juonut Jack Danielsia ja kuvitellut juvansa viskiä. Sitten jotenkin sattuman tai aikuiseksi kasvamisen kautta hän on löytänyt oikeat viskit ja huomannut pitävänsä niistä. Hyvä niin, mutta hän on kuitenkin vielä sen nverran tuore viski-mies ja sellaisella tasolla omassa innokkuudessaan, että hän kuvittelee olevansa ainoa tämän riitin läpikäynyt. Hän ei voi oikein uskoa, että aika monet muut ymmärtävät viskien päälle myös. Luultavasti jopa paljon enemmän kuin hän itse. Mutta kyllä se siitä, ap :)
[/quote]
Itse asiassa sinä olet väärässä. SINÄ olet TÄYSIN väärässä. Mistä SINÄ päättelet MINUN juoneen Jack Danielsia? MISTÄ, kerro se!? En ole juonut jätettä, enkä juo! Ap.
Mä olen nainen ja tykkään viskistä mutta mulla todettiin juuri keliakia:(
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 22:12"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Itse asiassa sinä olet väärässä. SINÄ olet TÄYSIN väärässä. Mistä SINÄ päättelet MINUN juoneen Jack Danielsia? MISTÄ, kerro se!? En ole juonut jätettä, enkä juo! Ap.
[/quote]
Selvä ;)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:25"]
[/quote]
Ei juoppo, vaan hän on siirtymässä pois rahvaanomaisuudesta kohti korkeakulttuuria. Näin toimii kulttuurievoluutio.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:38"]
No kerro, 10, mitkä ovat suosikkiviskisi?
ohis
[/quote]
Glenfiddich ennen kaikkea. Sitten oikeastaan melkein mitä vaan. Olen huomannut, ettei halvoissa ja kalliissa ole paljon eroa.
[/quote]
Okei... No se kertookin paljon, ettet maista edes eroa eri viskeissä oikein... Mutta Laphroaigin ystävänäkin myönnän kyllä sen että kyseessä on varsin luonteikas viski joka ei taatusti ole jokaisen makuun, ei niitä helpoimmin lähestyttäviä.
[/quote]
VITUT! Mitään viskiä ei "lähestytä", ei helposti eikä vaikeasti, vaan viskiä juodaan, jotta siitä tulisi humalaan!!!
"Lappari" on kyllä ihan huippuviskiä!