Naiseni maistoi ensi kerran viskiä, Laphroaigia.
Naiseni tapaa lauantai-iltaisin juoda valkoviiniä tai siideriä, lasillisen valkkaria tai kaksi siideriä illassa, ei enempää, mutta nyt, kun siideri oli kahden jälkeen päässyt loppumaan, hän halusi maistaa minun itselleni ostamaa skottilaista Isley-saarella valmistettua tervan makuista Laphroaig-viskiä. Mikä naistani vaivaa, onko hänestä tulossa juoppo?
Kommentit (119)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:31"]
Naiseni maistoi viskiä. Enhän vain unohtanut mainita, ettei mitä tahansa viskiä, vaan hyvinkin diipadaapadiipadaapa (copy paste Alko).
Tää on ihan parasta AV- Hyacint Bukeeta!
Keeping up appearance! :D
[/quote]
"Hyacinth"
Vedin jalkaan Hummelit ja päälleni Benettonin, karautin Pajerollani miljoonan markan kotini pihabulevardille. Aikaa oli vielä, sen todisti Rolex, jonka naiseni antoi viime keväänä pursiseuran terassilla. Eilisiltainen Laphroaig sirisi vielä solariumin tuoksuisen otsanahkani alla, mutta Adidas kuivasi pahimmat hikikarpalot. Kevyt pirskotus Kourosta ja olin valmis lemmenleikkeihin, joihin fitness-Fabio oli minut notkeasti ohjannut. Bang&Olufsenini laittaisin soimaan ja vain ranskalaisen parvekkeen auki jätetyistä ovista leyhyvä merituuli leikittelisi laadukkaasti leikatuilla otsakiharoillani. Ei, minä en ollut nousukas, vaan aidosti vaativan makuni ohjailema Rakkauden Ritari lemmentyössä.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:23"]
Olet oikeassa, snobbailua ei ole se, että ostaa laadukkaita tuotteita. Snobbailua on se, että pitää meteliä siitä, kunka ostaa laadukkaita tuotteita. Jotta varmasti kaikki huomaa. Kuten nyt vaikka tässä aloituksessa. Olisit aivan hyvin voinut olla mainitsematta viskimerkkiä, jos et olisi halunnut kehittyneellä viskimaullasi brassailla.
[/quote]
Älytön kommentti. Viskin nimen mainitseminen on arvokasta tietoa kaikille, jotka viskeistä jotakin tietävät. Muuten tämän ketjun toinen kommentti olisi ollut kysymys siitä, mitä viskiä aloittaja naiselleen tarjosi. Nyt pystyin jo heti kommentoimaan, ja keskustelu eteni.
Mutta tosiaan olen mielelläni snobi, jos en muuten saa mainita hyviä tuotteita nimeltä. -2
Vain aloittaja tarjoaa naisellee laadukasta viskiä, muut juovat mitä lie litkuja.
Muijas on saanu maistaa taivaan mannaa, oo tyytyväinen siitä!
Mikä saatanan Lapro... mikä? Sillon kun mää viimetteiksi viskiä join ni sen nimi oli VISKI 88 ja se oli 90-luvulla! Alkon oma viski ja vähä helvetin pahaa oli, sano joo! Nyj juaraan JALOVIINAA, tiätty yhren tähren!
Mitä, siis kyllähän nyt sivustyneen naisen pitää viskit tuntea jo siinä vaiheessa, kun alkaa miehelään menoa harkita. Ihan nyt vain siltä varalta, että jos saisi joskus kutsun riekkojahtiin Ylämaalle tulevien appivanhempien metsästys"majalle", niin ei ihan moukalta vaikuttaisi joko yökkäämäällä ensimmäisen huikan jälkeen tai nimenomaan juomalla, ei hiiiiitaaaasti nautiskelemalla lasin sisällön.
Saarelaisviskejä jos minulle tarjoatte, niin Caol Ilaa, kiitos! Ja jos ei satu sitä löytymään, niin JOTAIN Bowmorea tai Taliskeria varmaan löytyy.
Terveisin nainen, jolle jo isä opetti vastuullisen viskinnauttimisen taidon.
Itselleni maistuu parhaiten Lagavulin. Talisker ja Oban myös hyviä. Lapparikin paremman puutteessa.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:12"]
Huikkaan tähän väliin, että Glenfiddich on todella hyvää, mutta kyllä L. on vielä parempaa. Kaikki vain eivät pidä voimakkaista mauista, mutta se heille suotakoon. Jokaista ihmistä ei ole siunattu hyvällä, voimakkaita makuja kestävällä makuaistilla.
Laphroaigin kotisivuillakin sanotaan, että tämä juoma jakaa ihmiset kahtia. Joka rakastat tai vihaat. Suurin osa vihaajista tosin tuskin edes lienee maistanut tätä herkkua, kunhan vain periaatteesta vihaavat nettisivuilla. Ap.
[/quote]
No eihän jokanen pidä vahvoista mausteistakaan, vaikka esim. chilistä.... Ei se silti chilistä huonoa tee. Että samaa mieltä oon sun kanssas!
Viskiä juova nainen on seksikäs.
Walesin prinssi Charles on vuonna 1994 myöntänyt Laphroaig-tislaamolle kuninkaallisen tunnustuksen parhaimmasta viskistä:
Myös BUNNAHABHAIN on loistavaa ISLEY-VISKIÄ Ei niin savuista eikä turpeista kuin muut Islay-viskit, mutta... HYVÄÄ ;D
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 22:25"]
Ei se ole mikään Isley!
[/quote]
Sen saaren nimi, "Islay", lausutaan "AILA"!
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:25"]
Naiseni tapaa lauantai-iltaisin juoda valkoviiniä tai siideriä, lasillisen valkkaria tai kaksi siideriä illassa, ei enempää, mutta nyt, kun siideri oli kahden jälkeen päässyt loppumaan, hän halusi maistaa minun itselleni ostamaa skottilaista Isley-saarella valmistettua tervan makuista Laphroaig-viskiä. Mikä naistani vaivaa, onko hänestä tulossa juoppo?
[/quote]
Juoppo on tulossa. Pidä kiinni muijastasi.
Hyvä valinta sinulta. Naiset tosin harvemmin juovat viskiä, yleensä mieluummin siideriä tai lonkeroa. Rokkimuijat sitten erikseen.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:12"]
Huikkaan tähän väliin, että Glenfiddich on todella hyvää, mutta kyllä L. on vielä parempaa. Kaikki vain eivät pidä voimakkaista mauista, mutta se heille suotakoon. Jokaista ihmistä ei ole siunattu hyvällä, voimakkaita makuja kestävällä makuaistilla.
Laphroaigin kotisivuillakin sanotaan, että tämä juoma jakaa ihmiset kahtia. Joka rakastat tai vihaat. Suurin osa vihaajista tosin tuskin edes lienee maistanut tätä herkkua, kunhan vain periaatteesta vihaavat nettisivuilla. Ap.
[/quote]
Ihmettelinkin, mitä tämä aloitus oli heti ilmestynyt tänne, kun suomalaisena naisena kävin kehumassa tavaraa L:n kotisivuilla... ;) Terkkuja ap:lle :D
Hieno nainen sinulla! Harvemmin nainen viskiä maistaa. Yleensä mieluummin valkoviiniä tai siideriä. Se on naisen osa.
Hieno nainen sinulla! Harvemmin nainen viskiä maistaa. Yleensä mieluummin valkoviiniä tai siideriä. Se on naisen osa.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:09"]
Tiedätkö, mun raksaukko risoissa kalsareissaan naukkailee tossa samaista Laproaighia yömyssyksi.
[/quote]
En ymmärrä pointtiasi. Ei viskiä huononna se, kuka sitä juo. Hyvä vain, että miehesi pitää laadukkaasta viskistä. -2