Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseni maistoi ensi kerran viskiä, Laphroaigia.

Vierailija
15.02.2014 |

Naiseni tapaa lauantai-iltaisin juoda valkoviiniä tai siideriä, lasillisen valkkaria tai kaksi siideriä illassa, ei enempää, mutta nyt, kun siideri oli kahden jälkeen päässyt loppumaan, hän halusi maistaa minun itselleni ostamaa skottilaista Isley-saarella valmistettua tervan makuista Laphroaig-viskiä. Mikä naistani vaivaa, onko hänestä tulossa juoppo?

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi laski rimaa.

Vierailija
22/119 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 00:40"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 00:38"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 00:20"]

Millainen mies sanoo "naiseni"? Ällöä. Tulee mieleen vain joku vanha pervo äijä, jolla on tyttärensä ikäinen kumppani.

[/quote]

Varmaan samanlainen kuin nainen, joka sanoo "mieheni".

[/quote]

"Naiseni" vastine ei ole "mieheni", joka tarkoittaa avo/aviomiestä. 

[/quote]

Se voi tarkoittaa myös avomiestä. Avovaimolle ei ole vastaavaa lyhyttä termiä, niin joudumme puhumaan naisestamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno yksinpuhelu+järki-ihmisten kommentit.

Vierailija
24/119 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:28"]

En varmastikaan ole halunnut brassailla kehittyneellä viskimaullani. Olen halunnut sanoa sen, että naiseni maistoi ensi kerran viskiä, ja piti siitä. Taustalla oli ajatus siitä, miten ihmeessä nainen voi pitää viskistä, miesten juomasta. Etkö ymmärtänyt aloitustani? Lue se uudestaan. Ap.

[/quote]

Mitä helvettiä nyt oikeesti? Onhan maailmassa vaikka kuinka paljon naispuolisia viskin ystäviä. Kuka sen on luokitellut "miesten juomaksi"? Ei munkaan mies siedä noita savuisia Islayn viskejä, vaikka jostain Speysiden viskeistä tykkääkin, ja mä taas olen ihan hulluna just esim. aiemmin mainittuun Laphroaigiin, Ardbegiin, Bruichladdichiin jne. Tykkään kyllä muunkinlaisista viskeistä, myös niistä helposti juotavista irlantilaisista. Bourbonista en kyllä perusta, enkä noista perus-blendeistä.

Vierailija
25/119 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan sellainen mitä monet ajattelee viskiä juovan naisen olevan. Ensinnäkin, mulla on erittäin matala ääni naiseksi, ns. viskibasso. Se tosin ei ole viskinjuonnin myötä tullut, vaan jo lapsena oli sellainen käheä ääni. Olen teknisellä, miesvaltaisella alalla. Katselen valioliigafutista ja jääkiekkoa ja tykkään pieruhuumorista ja roiseista puheista. Olen semmoinen naispuolinen "lädi". Tosin vastapainoksi olen erittäin naisellinen ulkonäöltäni. Miehet vähän pelkää mua ;-)

Vierailija
26/119 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 01:25"]

Mä olen varmaan sellainen mitä monet ajattelee viskiä juovan naisen olevan. Ensinnäkin, mulla on erittäin matala ääni naiseksi, ns. viskibasso. Se tosin ei ole viskinjuonnin myötä tullut, vaan jo lapsena oli sellainen käheä ääni. Olen teknisellä, miesvaltaisella alalla. Katselen valioliigafutista ja jääkiekkoa ja tykkään pieruhuumorista ja roiseista puheista. Olen semmoinen naispuolinen "lädi". Tosin vastapainoksi olen erittäin naisellinen ulkonäöltäni. Miehet vähän pelkää mua ;-)

[/quote]

Mä en vaan pelkää sun kaltasia naisia vaan halveksun. Olet friikki. Mies susta ei tule, turha kuvitella että sua pidetään miesten seurassa samassa arvossa kuin miehiä ja naiseksi olet friikki, luonnonoikku. Hyi helv.

Vierailija
27/119 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 01:32"]

[/quote]

Mä en vaan pelkää sun kaltasia naisia vaan halveksun. Olet friikki. Mies susta ei tule, turha kuvitella että sua pidetään miesten seurassa samassa arvossa kuin miehiä ja naiseksi olet friikki, luonnonoikku. Hyi helv.

[/quote]

No, ehkä olen luonnonoikku mutta tämmöinen vaan olen. Aika yksinäinenhän tämmöinen ihminen toki on. Töissä minua kyllä pidetään ihan arvossa asiantuntemukseni takia. Muualla en ole miesten enkä kenenkään muidenkaan arvostusta kaipaillut, aika erakkomaisesti elelen, minulla esimerkiksi ei ole yhtään kaveria tai ystävää...

Parisuhdetta olisin nuorempana kaivannut mutta tosiaan, kun siitä isotissisestä blondista paljastuukin se ronski viskiä ja kaljaa lipittävä jätkämäinen nainen, niin ei ole oikein menestystä ollut puolison löytämisessä. Nykyisin jo hyväksyn sen että olen vaan turhan erikoinen pariutumishommiin, ja olen tottunut vanhapiikuuteeni. Petipuuhiin sentään vielä on löytynyt hyvinkin seuraa aina kun haluan.

Vierailija
28/119 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:47"]

Jos on snobbailua kertoa nauttivansa erittäin laadukkaista ja perinteisistä tuotteista, olen ihan mielelläni snobi.

Nyt lasissa Juran Superstition. -2

[/quote]

Näin on! Jos ihminen haluaa laadukkaan auton, hän ei osta Citroenia. Jos hän haluaa laadukasta musiikkia, hän ei kuuntele Pobedaa. Jos hän haluaa laadukasta viskiä, hän ei osta Jim Beamia. Se ei todellakaan ole snobbailua, vaan laatutietoisuutta. Ap.

[/quote]

Olet oikeassa, snobbailua ei ole se, että ostaa laadukkaita tuotteita. Snobbailua on se, että pitää meteliä siitä, kunka ostaa laadukkaita tuotteita. Jotta varmasti kaikki huomaa. Kuten nyt vaikka tässä aloituksessa. Olisit aivan hyvin voinut olla mainitsematta viskimerkkiä, jos et olisi halunnut kehittyneellä viskimaullasi brassailla.

[/quote]

En varmastikaan ole halunnut brassailla kehittyneellä viskimaullani. Olen halunnut sanoa sen, että naiseni maistoi ensi kerran viskiä, ja piti siitä. Taustalla oli ajatus siitä, miten ihmeessä nainen voi pitää viskistä, miesten juomasta. Etkö ymmärtänyt aloitustani? Lue se uudestaan. Ap.

[/quote]

Mitä ihmeellistä on siinä että nainen tykkää viskistä? Miten niin miesten juoma? Oletko joku sovinistipossu?

Vierailija
29/119 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Teet itsestäsi suotta erikoisen ja korostat sillä tärkeyttäsi. Sano nyt vielä, että sinulle on sanottu, että ajatkin kuin mies... Olisit vain oma itsesi. Ihmiset voi tehdä monenlaisia asioita.

Vierailija
30/119 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta "Lapparihan " on sitä parasta huiskia! Sitä voi huiskia naamariin ihan raa´altaan!

Vierailija
31/119 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä palstan arvovaltainen raati on Canadian Clubista?

Luokitteletteko sitä viskiksi ensinkään?

Vierailija
32/119 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää namijuomaa! Nam!!!

Vierailija
33/119 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]'

Voitatko miehet kädenväännössä?

Vierailija
34/119 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai viskejä harrastava nainen oikeasti ole mikään hirveä harvinaisuus? Oletetaanko oikeasti, että naiset juo vaan jotain imeliä litkuja? Mä harrastan viskejä, viinejä, oluita (aah, belgialaiset luostarioluet) ja aitoja siidereitä (niitä ranskalaisia ja englantilaisia, ei mitään suomalaisessa marketissa siiderin nimellä myytäviä), enkä todellakaan juo mitään makeita drinkkejä, limusiidereitä, lonkeroita tai breezereitä, eikä mene makeampi valkkari tai kuohuviinikään. En oo pitänyt itseäni mitenkään kummallisena, ei kai miesten ja naisten makuaisteissa tutkitusti ole mitään eroja, vaan noi on ihan vaan kohdemainostamisen tulosta, että jotkut juomat ois miesten tai naisten.

Toki usein käy niin, että jos oon miesseurassa jossain baarissa, niin se viski asetetaan miehen eteen, ja roseviini mun, eli ilmeisesti tota oletusta on olemassa. Samoin kuin sitä, että haluaisin jäitä viskiini, hyi helvetti sentään.

Vierailija
35/119 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naisesi sanoi?

Eikö jokin Speyside-viski olisi ollut helpompi aloitusviski?

Hitto, voisinpa kaata itsekin dramin.

Vierailija
36/119 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seura tekee kaltaisekseen.

Vierailija
37/119 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, Laphroaig on lempiviskini, jos vielä cask strengthiä saa niin njam... Olen myös nainen, enkä tietääkseni yhtään sen juopompi kuin muunlaisen juomamaun omaavat...

Vierailija
38/119 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten imelän kuuloista tekstiä. Ajatelkaa jos tuo tuli oikeasti miehen näppikseltä. On varmaan olemukseltaan samanlainen kuin se niljake, joka voitti Koko Suomi leipoo -ohjelman.

Viskin tunnen kyllä, vaikka en sitä juokaan. Vien kerran vuodessa enolle tuliaisiksi.

Vierailija
39/119 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö itseäsi jotenkin erityisen hienona ihmisenä, kun mainostat vauvapalstalla juovasi Laphroaigia?

Vierailija
40/119 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin! Tuota mallastuotetta ei juoda, vaan nautitaan! ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme