Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella ihmisen kanssa joka ei halua seksiä?

Vierailija
01.11.2020 |

Siis koskaan.

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ensisijainen syy seurustella on nimenomaan seksi, joten en voisi.

Sama juttu.

Jos ei halua seksiä, mitä sellaista parisuhteelta saa, mitä ei voi saada myös hyvin läheisistä ystävyyssuhteista?

Ystävyys ei ole Rakkautta.

Totta kai ystävyyssuhteisiinkin kuuluu rakkautta. Etkö sinä sitten rakasta läheisiä ystäviäsi? Vai eikö sinulla ole niin läheisiä ystäviä, että voisit sanoa rakastavasi heitä?

Vierailija
62/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
64/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jos sitä ei ole alussakaan yhtään. Minulle seksi on tärkeä osa elämää. Jos sen sijaan mieheni vaikka sairastuu ja ei kykene enää seksiin, niin ei se suhdettamme päätä.

Vierailija
65/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut kämppissuhteesta. 

Vierailija
66/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mielelläni. Olisi vihdoin muutakin sisältöä kuin jatkuvaa vonkaamista. Aina voi unelmoida.

Vierailija
67/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kertoa niille puolisoille, että se on saman tein ero jos he sairastuvat, halvaantuvat tai eivät vaikka vanhuuttaan enää pysty seksiin. Että koko suhteen ainoa merkitys on seksi eikä mitään muuta ole. Turha selitellä, että riippuu syystä. Jos ainoa elämän keskipiste on seksi, se ei siitä taikaiskusta muuksi muutu jos puoliso vaikka halvaantuu. Ihan samat nylkytyshimot ajaa yhä jatkossa eteenpäin.

Ei ihme ettei parisuhteet kestä, mutta hyvä että teillä on erityisen merkittävää ja sisältörikasta elämää jatkuvan hinkutuksen kanssa. :D

Vierailija
68/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kertoa niille puolisoille, että se on saman tein ero jos he sairastuvat, halvaantuvat tai eivät vaikka vanhuuttaan enää pysty seksiin. Että koko suhteen ainoa merkitys on seksi eikä mitään muuta ole. Turha selitellä, että riippuu syystä. Jos ainoa elämän keskipiste on seksi, se ei siitä taikaiskusta muuksi muutu jos puoliso vaikka halvaantuu. Ihan samat nylkytyshimot ajaa yhä jatkossa eteenpäin.

Ei ihme ettei parisuhteet kestä, mutta hyvä että teillä on erityisen merkittävää ja sisältörikasta elämää jatkuvan hinkutuksen kanssa. :D

Ketjussa oli kyse siitä, voisiko olla ihmisen kanssa, joka ei halua seksiä - se on ihan eri asia kuin jos toinen ei sairautensa tai vanhuutensa vuoksi kykene seksiin. Ja näissä on todella suuri ero - haluttomuus näkyy myös terveenä 35-vuotiaana ja se näkyy asenteessakin.

Vierailija
69/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

Vierailija
70/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa oli kyse siitä, voisiko olla ihmisen kanssa, joka ei halua seksiä - se on ihan eri asia kuin jos toinen ei sairautensa tai vanhuutensa vuoksi kykene seksiin. Ja näissä on todella suuri ero - haluttomuus näkyy myös terveenä 35-vuotiaana ja se näkyy asenteessakin.

Ero näkyy ja tuntuu ehkä sille joke ei kykene / halua seksiä mutta sille toiselle se ero ei näy missään. Sitä paitsi, jos joku ei halua seksi, kyse on silloinkin siitä, ettei siihen kykene syystä tai toisesta. Ainoa fakta on se, että sitä seksiä ei ole. Ja kuten tässä keskustelussa on tullut ilmi, se seksi on monelle ainoa syy olla edes parisuhteessa. Joten turha selitellä että sen toisen ihmisen tunteilla tai pystymisellä on asian kanssa yhtään mitään tekemistä. Seksiä joko on tai parisuhde on ohi, sehän on tullut aivan päivänselväksi. Turha väittää että joku 3 kertaa päivässä panoa kaipaava yhtäkkiä suostuisi mistään syystä 20 vuoden selibaattiin. Vähintään se juoksisi vieraissa minkä kerkeisi. Lakatkaa valehtelemasta itsellenne ja muille, teette itsestänne entistä naurettavampia.

Vierailija
71/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos tuo henkilö kuitenkin lastentekoseksiä suostuisi harrastamaan ja haluaisi oman perheen kanssani. Itsekin olen ns. aseksuaali, että ei oikein seksi nappaa.

Vierailija
72/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en edes ymmärrä miksi siinä silloin seurusteltaisiin. Eikö tuo olisi kaverisuhde?

Vierailija
73/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero näkyy ja tuntuu ehkä sille joke ei kykene / halua seksiä mutta sille toiselle se ero ei näy missään. Sitä paitsi, jos joku ei halua seksi, kyse on silloinkin siitä, ettei siihen kykene syystä tai toisesta. Ainoa fakta on se, että sitä seksiä ei ole. Ja kuten tässä keskustelussa on tullut ilmi, se seksi on monelle ainoa syy olla edes parisuhteessa. Joten turha selitellä että sen toisen ihmisen tunteilla tai pystymisellä on asian kanssa yhtään mitään tekemistä. Seksiä joko on tai parisuhde on ohi, sehän on tullut aivan päivänselväksi. Turha väittää että joku 3 kertaa päivässä panoa kaipaava yhtäkkiä suostuisi mistään syystä 20 vuoden selibaattiin. Vähintään se juoksisi vieraissa minkä kerkeisi. Lakatkaa valehtelemasta itsellenne ja muille, teette itsestänne entistä naurettavampia.

En minä ainakaan selittele tai valehtele. Seksi on itselleni tärkeää. Jos mieheni yhtäkkiä sairastuisi niin ettei hän enää pystyisi minkäänlaiseen seksiin niin oletus on että hän kannustaisi minua etsimään seksisuhteen, koska hän tuntee minut ja tietää että kaipaisin sitä. Saman tekisin itse hänelle. Mutta sellaista suhdetta jossa näin pitäisi alunperinkin toimia, en aloittaisi ollenkaan. Mieluiten sitä seksiä kuitenkin harrastaa rakastamansa ihmisen kanssa.

Vierailija
74/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ensisijainen syy seurustella on nimenomaan seksi, joten en voisi.

Sama juttu.

Jos ei halua seksiä, mitä sellaista parisuhteelta saa, mitä ei voi saada myös hyvin läheisistä ystävyyssuhteista?

Ystävyys ei ole Rakkautta.

Totta kai ystävyyssuhteisiinkin kuuluu rakkautta. Etkö sinä sitten rakasta läheisiä ystäviäsi? Vai eikö sinulla ole niin läheisiä ystäviä, että voisit sanoa rakastavasi heitä?

Rakkaus ystäviin on erilaista. Rakkaus siihen yhteen ja ainoaan, jonka kanssa haluat jakaa koko elämäsi on taas erilaista. Rakkaus ystäviin ja sitten romanttinen parisuhde -rakkaus <3

Vierailija
75/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ja olen seurustellut naisen kanssa, joka ei halua seksiä naisen kanssa. En itsekään halua seksiä naisen kanssa. Suhde alkoi hiipua, kun muutimme eri paikkakunnille, eikä toisella osapuolella ollut aikaa etäsuhteelle.

Mikä tuosta teidän suhteesta teki seurustelusuhteen? Minulla on ollut monia kämppäkavereita joiden kanssa olen nauttinut yhteisistä illoista, kokkaamisesta, harrastuksista, hieronut selkää, laittanut hiuksia, itkenyt ja nauranut ja kironnut. Mikä tässä on ero tuohon teidän juttuun verrattuna?

Vierailija
76/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen kun löytäisinkin! Siis tietysti lisäksi minun täytyisi tykätä siitä ja sen minusta.

Vierailija
77/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on suurimmalle osalle ihan kertomatta selvää että suhde ajautuu kriisiin tuollaisessa tilanteessa. Voi siitä tietysti silti eteen päin jatkaa. Kyllähän se välittäminen säilyy ja toisesta haluaa ehkä huolehtia, tuntee velvollisuudentunnettakin. Mutta kyllä tuo on pieni kuolema monessa suhteessa.

Vierailija
78/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin toki. Olen niin hemmetin rakastunut erääseen naiseen, että tekisin/olisin tekemättä mitä tahansa hänen takiaan.

M27

Vierailija
79/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä ja enemmänkin.

Olen ollut nuoresta asti puolisoni kanssa ja me sovitaan yhteen tässäkin mielessä, että seksi ei ole kummallekaan tärkeää joten sitä ei ole.

Vierailija
80/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ja olen seurustellut naisen kanssa, joka ei halua seksiä naisen kanssa. En itsekään halua seksiä naisen kanssa. Suhde alkoi hiipua, kun muutimme eri paikkakunnille, eikä toisella osapuolella ollut aikaa etäsuhteelle.

Mikä tuosta teidän suhteesta teki seurustelusuhteen? Minulla on ollut monia kämppäkavereita joiden kanssa olen nauttinut yhteisistä illoista, kokkaamisesta, harrastuksista, hieronut selkää, laittanut hiuksia, itkenyt ja nauranut ja kironnut. Mikä tässä on ero tuohon teidän juttuun verrattuna?

Olen pitkään ihmetellyt miksi leffojen huumori on väännettävä ratakiskosta, kuin lapsille. Mutta näköjään on vain pakko, kun yleisö on mitä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän