Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella ihmisen kanssa joka ei halua seksiä?

Vierailija
01.11.2020 |

Siis koskaan.

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa ihmisen kanssa, jolla ei tällä hetkellä ole haluja tai kykyjä (sydänlääkitys joka vie kummatkin). Toivon että tilanne muuttuu joskus. Ei tämä rakkautta vähennä, seksi ei ole minulle elinehto, vaikka siitä tykkäänkin.

Vierailija
22/125 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin ja oikeastaan jopa haluaisin, kun miehen seksin vonkuminen lähinnä ärsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä väliä ole jos kumppani ei halua, kunhan vain antaa. Ei tarvitse kuin selällään maata lettu levällään lahnana, niinhän se toimii monesti muutenkin. Jos haluton on mies, niin sitten ei toimi, koska ei kukko käskien laula eikä paisu tai kovetu.

Vierailija
24/125 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo vastaus naisille. Kyllä. Seksiorientoitinut nainen on satuhahmo.

Vierailija
25/125 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Jos saisi muuten läheisyyttä niin pärjäisin itsetyydytyksellä ihan kuten tähänkin asti. Jos taas ei saisi minkäänlaista läheisyyttä, halailua jne. niin sitten se olisi ihan sama jatkaa yksin eloaan.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
26/125 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen monen sellaisen henkilön kanssa... heitä kun kutsutaan kavereiksi. :)

Ei ole olemassa parisuhdetta ilman seksiä.

Onko joku oikeasti tätä mieltä!

Miten surullista!!

Vierailija
27/125 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen monen sellaisen henkilön kanssa... heitä kun kutsutaan kavereiksi. :)

Ei ole olemassa parisuhdetta ilman seksiä.

Onko joku oikeasti tätä mieltä!

Miten surullista!!

Miksi se on sinusta surullista?

Vierailija
28/125 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mielelläni.

En itsekkään halua seksiä.

Vierailija
29/125 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, jos ei halua ollenkaan. Sit se on vain ystävä. Asia on eri, jos suhde on kestänyt jonkin aikaa. Ja sairauden takia ei halua tai pysty.

En ymmärrä tällaisia kommentteja. Oikeastiko jonkun mielestä ystävyydellä ja parisuhteella ei ole mitään muuta eroa kuin että parisuhteessa harrastetaan seksiä? Rakastatteko ystäviänne yhtä paljon kuin poika- tai tyttöystävää?

Vierailija
30/125 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jottei, jos vain ne kuuluisat kemiat plus muut oleelliset asiat natsaisivat. Pidän seksistä mutta se ei ole parisuhteessa(kaan) itselleni se ykkösjuttu. Kumppanin pitäisi kuitenkin olla sinut sen kanssa, että itsetyydytän säännöllisesti, sillä orgasmi on minulle paras tapa laukaista kehoon kertyneet stressit ja jännitykset.

Vierailija
31/125 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Periaatteessa seksi kiinnostaa mutta voi olla että käytännössä siinä olisi enemmän huonoja kuin hyviä puolia. Esimerkiksi yhdyntä ei välttämättä onnistuisi selkävaivan takia.

Vierailija
32/125 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, ja olen seurustellut naisen kanssa, joka ei halua seksiä naisen kanssa. En itsekään halua seksiä naisen kanssa. Suhde alkoi hiipua, kun muutimme eri paikkakunnille, eikä toisella osapuolella ollut aikaa etäsuhteelle.

Vierailija
33/125 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
34/125 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vieläpä mielelläni. Se olisi unelmieni täyttymys, rakastua ilman seksiä. Mutta enpä usko että kohtaan sellaista miestä koskaan.

Vierailija
35/125 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ja olen seurustellut naisen kanssa, joka ei halua seksiä naisen kanssa. En itsekään halua seksiä naisen kanssa. Suhde alkoi hiipua, kun muutimme eri paikkakunnille, eikä toisella osapuolella ollut aikaa etäsuhteelle.

P.S. Tällä hetkellä olemme kumpikin tahoillamme parisuhteessa miehen kanssa, ja ainakin itselläni on kumppanini kanssa seksiä.

Vierailija
36/125 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määritellään seksi??

Jos saisi kuitenkin antaa suuseksiä, nuolla ja hyväillä alapäätä sekä hieroa rintoja ja kumppani ottaisi suihin niin ehkä sitten.

Vierailija
37/125 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ällöttää toisten ihmisten kroppa kaikenkaikkiaan. Ihan lapsesta saakka.

En halua edes kätellä, koronan aikana on helpompaa.

Vierailija
38/125 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi koskaan seurustelemaan sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa en ole jo harrastanut seksiä.

Seksi on minulle parisuhteen tärkein osa-alue. Ilman sitä olemme korkeintaan ystäviä.

Vierailija
39/125 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Luultavasti en. :/ Voisi sitä tietenkin kokeilla, mut luulen et olis aika vaikeeta olla koskettamasta toista. M25

Kertokaas nyt tälle 25v miehelle mitä se seksi on :D

Vierailija
40/125 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, jos ei halua ollenkaan. Sit se on vain ystävä. Asia on eri, jos suhde on kestänyt jonkin aikaa. Ja sairauden takia ei halua tai pysty.

En ymmärrä tällaisia kommentteja. Oikeastiko jonkun mielestä ystävyydellä ja parisuhteella ei ole mitään muuta eroa kuin että parisuhteessa harrastetaan seksiä? Rakastatteko ystäviänne yhtä paljon kuin poika- tai tyttöystävää?

En rakasta ystäviäni yhtä paljon kuin tyttöystävääni juuri sen takia, että emme harrasta seksiä. Ne eroottiset (eros, kreik. 'rakkaus') rakkauden tunteet syntyvät nimenomaan siitä rakastelusta, eroottisesta ja "romanttisesta" kanssakäymisestä.

Platonisen rakkauden osalta ystävien ja kumppanin välillä ei ole muuta kuin aste-ero. Jos viettäisin ystäväni kanssa yhtä paljon aikaa kuin tyttöystäväni kanssa, tulisimme yhtä hyvin juttuun ja tekisimme samoja asioita, platoninen rakkauteni häntä kohtaan olisi luultavasti ihan samaa luokkaa.

Minusta tässä ei ole mitään epäselvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi