Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella ihmisen kanssa joka ei halua seksiä?

Vierailija
01.11.2020 |

Siis koskaan.

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon naisia jotka eivät kaipaa seksiä suhteessa. Missä te kaikki olette? Tässä mies, joka valmis suhteeseen teidän kanssanne.

Vierailija
82/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 2 vuotta haluttoman miehen kanssa riitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Seksi on on läheisyyden ja hellyyden lisäksi yksi tärkeimmistä asioista parisuhteessa. Kavereita mulla on muutenkin ja pärjään vallan hyvin ilman miestä. En tunne rakkautta ilman intohimoa ja läheisyyttä ja en halua jakaa elämääni ja arkeani niin intiimisti sellaisen ihmisen kanssa, jota en rakasta. Liikaa vaivaa tyhjästä.

Onneksi nykyisen kumppanin kanssa halut osuvat yksiin.

Vierailija
84/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle, joka poistatit kommenttini kun se ei sinua miellyttänyt. Tein vastapalveluksen :)

Vierailija
85/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ja olen seurustellut naisen kanssa, joka ei halua seksiä naisen kanssa. En itsekään halua seksiä naisen kanssa. Suhde alkoi hiipua, kun muutimme eri paikkakunnille, eikä toisella osapuolella ollut aikaa etäsuhteelle.

Mikä tuosta teidän suhteesta teki seurustelusuhteen? Minulla on ollut monia kämppäkavereita joiden kanssa olen nauttinut yhteisistä illoista, kokkaamisesta, harrastuksista, hieronut selkää, laittanut hiuksia, itkenyt ja nauranut ja kironnut. Mikä tässä on ero tuohon teidän juttuun verrattuna?

Olen pitkään ihmetellyt miksi leffojen huumori on väännettävä ratakiskosta, kuin lapsille. Mutta näköjään on vain pakko, kun yleisö on mitä on.

Niin eli et osaa kertoa.

Vierailija
86/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Seksi on tärkeää.

N50

Vierailija
87/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noissa teidän seksittömissä suhteissa kuitenkin uskollisuusvaatimus, eli että kenenkään muunkaan kanssa ei saa seksiä harrastaa, vaikka sillä ei teille ole mitään merkitystä?

Vierailija
88/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se ero seksittömän parisuhteen ja kaverisuhteen välillä se, että toiselle saa asettaa sääntöjä tyyliin; ok että ei harrasteta seksiä, mutta et saa harrastaa sitä muidenkaan kanssa. Ikään kuin parisuhteen säännöt, vaikka ollaankin vain kavereita? Antakaahan tulla nyt sitä ratakiskoa.

Vierailija
89/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kertoa niille puolisoille, että se on saman tein ero jos he sairastuvat, halvaantuvat tai eivät vaikka vanhuuttaan enää pysty seksiin. Että koko suhteen ainoa merkitys on seksi eikä mitään muuta ole. Turha selitellä, että riippuu syystä. Jos ainoa elämän keskipiste on seksi, se ei siitä taikaiskusta muuksi muutu jos puoliso vaikka halvaantuu. Ihan samat nylkytyshimot ajaa yhä jatkossa eteenpäin.

Ei ihme ettei parisuhteet kestä, mutta hyvä että teillä on erityisen merkittävää ja sisältörikasta elämää jatkuvan hinkutuksen kanssa. :D

Ketjussa oli kyse siitä, voisiko olla ihmisen kanssa, joka ei halua seksiä - se on ihan eri asia kuin jos toinen ei sairautensa tai vanhuutensa vuoksi kykene seksiin. Ja näissä on todella suuri ero - haluttomuus näkyy myös terveenä 35-vuotiaana ja se näkyy asenteessakin.

Minulla ei ainakaan ole mitään eroa näiden kahden vaihtoehdon välillä. Seksittömyys ei ole koskaan minulle vaihtoehto niin kauan kuin omat haluni ja kykyi ovat tallella. En ole niin monogaaminen, että tuollaiseen suostuisin koskaan.

Vierailija
90/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde sisältää toki myös ystävyyden elementtejä, mutta ensisijaisesti minä ja kumppanini olemme toistemme rakastajat, ja rakastajat harrastavat seksiä. En tunne mitään mielenkiintoa sellaista suhdetta kohtaan, jossa ollaan lähinnä arkea jakavia elämänkumppaneita. Kavereita minulla on jo tarpeeksi, ja arki sujuu oikein hyvin jakamattakin.

Vierailija
91/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni. Seksi on yliarvostettua. T.m37

Vierailija
92/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noissa teidän seksittömissä suhteissa kuitenkin uskollisuusvaatimus, eli että kenenkään muunkaan kanssa ei saa seksiä harrastaa, vaikka sillä ei teille ole mitään merkitystä?

Tämähän se heikkolibidoisen ihmisen älyllinen sokea piste juuri on. Seksi ei ole hänelle ollenkaan tärkeää, paitsi jos toinen haluaa harrastaa sitä jonkun toisen kanssa. Silloin se yhtäkkiä onkin maailman tärkein asia.

Vierailija
93/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla on jo tarpeeksi kavereita.

Vierailija
94/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan halua kumppania, jolle seksi on niin iso asia että sitä sitten täytyy jostain hakea ja saada. Tuollainen olisi hirveä turn off heti alkuunsa, ajateltaisiin ja koettaisiin liian erilaisesti. Seksi ei ole minulle niin sanotusti tärkeää, itseasiassa en kaipaa sitä ollenkaan, mutta sillä on merkitystä että puoliso kokee samoin.

Ei ole mitään "uskollisuusvaatimusta", vaan se on yhteisymmärryksessä molemmille selvä asia, että ei olla muiden kanssa.

Vierailija
95/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan halua kumppania, jolle seksi on niin iso asia että sitä sitten täytyy jostain hakea ja saada. Tuollainen olisi hirveä turn off heti alkuunsa, ajateltaisiin ja koettaisiin liian erilaisesti. Seksi ei ole minulle niin sanotusti tärkeää, itseasiassa en kaipaa sitä ollenkaan, mutta sillä on merkitystä että puoliso kokee samoin.

Ei ole mitään "uskollisuusvaatimusta", vaan se on yhteisymmärryksessä molemmille selvä asia, että ei olla muiden kanssa.

Niin, eiköhän se ole itsestäänselvää, että aseksuaalien on syytä pariutua keskenään, tai muuten luvassa on ongelmia. Käytitkö paljonkin aikaa tämän keksimiseen.

Vierailija
96/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eiköhän se ole itsestäänselvää, että aseksuaalien on syytä pariutua keskenään, tai muuten luvassa on ongelmia. Käytitkö paljonkin aikaa tämän keksimiseen.

Kyllä mä hetken mietin viitsinkö vastata tuollaisiin äimistelyihin ja tivaamisiin mitään. 🤷‍♂️

Vierailija
97/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se haittaa jos toinen harrastaa seksiä, jos se ei itselle merkitse mitään?

Vierailija
98/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä hetken mietin viitsinkö vastata tuollaisiin äimistelyihin ja tivaamisiin mitään. 🤷‍♂️

Jos sinä et välitä seksistä ollenkaan, miksi on ongelma, jos toinen harrastaa sitä jonkun muun kanssa?

Vierailija
99/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, jos vaatisi samalla uskollisuutta.

-N

Vierailija
100/125 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu seuraa minulla aina seksin harrastamista, ei toisin päin. Joten jos ei olisi seksiä, emme koskaan pääsisi siihen seurusteluun asti. Eipä tule tuhlattua aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä