Voisitko seurustella ihmisen kanssa joka ei halua seksiä?
Kommentit (125)
En. Miksi seurustelisin henkilön kanssa, joka ei halua seksiä?
En, jos ei halua ollenkaan. Sit se on vain ystävä. Asia on eri, jos suhde on kestänyt jonkin aikaa. Ja sairauden takia ei halua tai pysty.
Jos muuten olisi sopiva ihminen, niin mikä ettei. En itsekään ole erityisen innostunut seksistä.
Kyllä se sitten pitäisi olla avoinsuhde. En pystyisi jättämään seksiä ikuisuudeksi vaikken sitä niin hirveästi harrastele muutenkaan.
Hmm... En tiedä. Jos olisin rakastunut niin ehkä jopa voisin. Jos haluttomuus seksiin johtuisi yksin minusta, en voisi.
Seurustelu tarkoittaa seuranpittoo. Ei siis suorituskeskeistä tympeää petivaatteitten paukutusta muun tylsän ohella.
Jos herra oikea joskus tulee vastaan niin sitten katsotaan. Siihen asti legs ja fingers crossed.
Ooohhh.
En tiedä. Luultavasti en. :/ Voisi sitä tietenkin kokeilla, mut luulen et olis aika vaikeeta olla koskettamasta toista. M25
Vierailija kirjoitti:
Hmm... En tiedä. Jos olisin rakastunut niin ehkä jopa voisin. Jos haluttomuus seksiin johtuisi yksin minusta, en voisi.
Mun rakkaus loppuisi sillä sekunnilla. Eri asia jos oltaisiin jo oltu pitkään suhteessa, eikä sairauden takia pystyisi.
Seurustelen monen sellaisen henkilön kanssa... heitä kun kutsutaan kavereiksi. :)
Ei ole olemassa parisuhdetta ilman seksiä.
En voisi. Tarvitsen nimenomaan yhdyntää seksuaalisten tarpeideni tyydyttämiseen. N30
Toi olis unelma, terv. täti-ikäinen sydämeltään
Voisin seurustella koko maailmassa vain yhden tietyn ihmisen kanssa. Jos hän ei haluaisi seksiä, sille ei mahtaisi mitään. En minä sitä muidenkaan kanssa haluaisi, joten sitten ei olisi seksiä. Tietenkin kuitenkin seurustelisimme, koska kamalampaahan se olisi hänen seurastaan luopua kuin seksistä.
Hyvin olen masturboinut näin sinkkunakin, joten plussan puolelle jäisin.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelen monen sellaisen henkilön kanssa... heitä kun kutsutaan kavereiksi. :)
Ei ole olemassa parisuhdetta ilman seksiä.
Parisuhteen jokainen pari voi määritellä itse. Siihen ei ole pakko kuulua seksi, jos pari sen niin keskenään päättää.
Joo, koska ei mua oikein kiinnosta semmonen touhu.
Voisin, mielihyvin.