Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahdon kostaa miehelleni tulemalla upeaksi.

Vierailija
15.02.2014 |

Tilanne on siis tämä: Olin nuorena kaunis. En sano tätä kehuakseni, olin sitä ihan objektiivisesti. Sitten menin naimisiin, sain lapsia, elämä tuli raskaaksi, masennuin, söin psyykelääkkeitä, lihoin, vanhenin. Nyt mies jättää minut nuoremman ja kauniimman takia. Saan voimaa ajatuksesta, että vielä minä näytän. Tiedän, että tämän läskikerroksen ja nukkavierun olemuksen alla on vieläkin se pitkäsäärinen nainen jolla on tiimalasivartalo ja hätkähdyttävän kauniit kasvot. Kosto. On. Parasta. Kylmänä. Apua? Kuinka aloittaisin? Ruokavalio? Karppausta, kaloreiden laskemista, mitä? Liikunta? Punttisalia, jumppaa, kahvakuulaa, uimista, juoksukoulua? Mitä muuta?

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 15:53"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 14:00"]Tee tuo mieluummin itsesi takia.

[/quote]Ei onnistu. Saan nimenomaisesti tällä hetkellä voimaa vihasta miestä kohtaan. Tiedän, että nuorena olin mieheni täydellinen 10++ unelmanainen. Voimani tulee ajatuksesta, että hän näkee unelmiensa naisen jonka menetti. Ja täydellisintä olisi jos hän kerjäisi minua takaisin. Ja saisin kylmän viileästi sanoe, että kiitos tarjouksesta, mutta ei kiitos... odottelen jotakin parempaa. ;) ap

[/quote]

Miksi et voinut pysyä sinä unelmanaisena avioliittosi aikana vaan heräät siihen nyt kostoksi kun olet jo menettänyt miehesi? Eli sinulla ei olisi ollut motivaatiota pitää yllä upeuttasi miehesi hyväksi mutta nyt saat taas voimaa pyrkiä siihen aiheuttaaksesi hänelle mielipahaa? Selvää trolliainesta. Tai sitten olet todella yksinkertainen ja matalamielinen. Mutta onnea koitokseen. Älä tee samaa virhettä ja rupsahda jos saat uuden miehen pyydykseen.

[/quote]

Rehellisesti sanottuna mietin aivan samaa. Ja aika monen ihmisen kohdalla täällä, jotka ovat kirjoittaneet samasta tilanteesta.

Muutenkin on herännyt muutamia ajatuksia tätä lukiessa:

-Ap on siis elänyt aiemmin ulkonäkönsä kautta, ja sen avulla ( pelkästään?) saanut miehensäkin? Liitossa ei ole ollut mitään todellisia syviä arvoja, vaan ainoastaan kiva trofy wife, ja sitä esittelevä mies?

-Miksi ap haikailee ja on katkera miehestä, joka on "pessimismillään, vaatimuksillaan lastenhoidon suhteen ja muutenkin ( vai miten se oli) " ajanut ap:n tuohon tilaan?

-Miksi ap ei voi ottaa vastuuta omasta elämästään oikeasti ja aikuismaisesti? Miksi haaveilla typerästä kostofantasiasta typerän miehen takia, kun voisi myös kasvaa henkisesti, todeta että ihan itse sen miehen valitsi ja tilanteeseen ajautui, ja sitten toimia järkevästi?

Ap ei vaikuta kovin älykkäältä, saati "kauniilta" ihmiseltä.

Vierailija
102/102 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ap:lle nykyään kuuluu? T: yksi kommentoija 2014

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi