Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahdon kostaa miehelleni tulemalla upeaksi.

Vierailija
15.02.2014 |

Tilanne on siis tämä: Olin nuorena kaunis. En sano tätä kehuakseni, olin sitä ihan objektiivisesti. Sitten menin naimisiin, sain lapsia, elämä tuli raskaaksi, masennuin, söin psyykelääkkeitä, lihoin, vanhenin. Nyt mies jättää minut nuoremman ja kauniimman takia. Saan voimaa ajatuksesta, että vielä minä näytän. Tiedän, että tämän läskikerroksen ja nukkavierun olemuksen alla on vieläkin se pitkäsäärinen nainen jolla on tiimalasivartalo ja hätkähdyttävän kauniit kasvot. Kosto. On. Parasta. Kylmänä. Apua? Kuinka aloittaisin? Ruokavalio? Karppausta, kaloreiden laskemista, mitä? Liikunta? Punttisalia, jumppaa, kahvakuulaa, uimista, juoksukoulua? Mitä muuta?

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo jätetyn naisen uho on vähän surullista, anteeksi vaan. Olen itsekin ollut jätetty ja jättäjä enkä ole koskaan kokenut että ulkoisilla seikoilla on merkitystä. Entisen mieheni minua edeltänyt naisystävä ryhtyi juurikin tuohon muodonmuutokseen kun mies jätti hänet (jonka jälkeen tavattiin miehen kanssa) ja se oli myötähäpeää herättävää se naisen meininki. Osti nahkahousut ja otatti lisää tukkaa, laihdutti ja jos törmättiin baarissa esitti että ei muka tunne miestä ja kihnutti itseään miesten kanssa ja flirttaili miehen kavereille. :P Minä en sitä ollenkaan älynnyt että mikä sen tarkoitus oli? Koska mies oli sen naisen mielestä täysi kusipää, miksi se näki niin paljon vaivaa sen eteen että miehelle tulisi jotenkin paha mieli? Mitä tarvetta se palvelee, että se entinen mies näkee että onhan vaan se entinen nainen kaunis?

Ap, sä olet aivan taatusti kaunis ja ihana ihminen, älä tee itsellesi mitään sen vuoksi että näyttäisit sille kusipäämiehellesi että olet jotain.. selvästikään se ei tajua. Tee itsellesi jotain ITSESI takia, ja lasten takia ja rakastu itseesi uudelleen. Et sä tarvitse olla kenenkään toisen mielestä mitään.

Vierailija
62/102 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 18:33"]Minusta tuo jätetyn naisen uho on vähän surullista, anteeksi vaan. Olen itsekin ollut jätetty ja jättäjä enkä ole koskaan kokenut että ulkoisilla seikoilla on merkitystä. Entisen mieheni minua edeltänyt naisystävä ryhtyi juurikin tuohon muodonmuutokseen kun mies jätti hänet (jonka jälkeen tavattiin miehen kanssa) ja se oli myötähäpeää herättävää se naisen meininki. Osti nahkahousut ja otatti lisää tukkaa, laihdutti ja jos törmättiin baarissa esitti että ei muka tunne miestä ja kihnutti itseään miesten kanssa ja flirttaili miehen kavereille. :P Minä en sitä ollenkaan älynnyt että mikä sen tarkoitus oli? Koska mies oli sen naisen mielestä täysi kusipää, miksi se näki niin paljon vaivaa sen eteen että miehelle tulisi jotenkin paha mieli? Mitä tarvetta se palvelee, että se entinen mies näkee että onhan vaan se entinen nainen kaunis?

Ap, sä olet aivan taatusti kaunis ja ihana ihminen, älä tee itsellesi mitään sen vuoksi että näyttäisit sille kusipäämiehellesi että olet jotain.. selvästikään se ei tajua. Tee itsellesi jotain ITSESI takia, ja lasten takia ja rakastu itseesi uudelleen. Et sä tarvitse olla kenenkään toisen mielestä mitään.

[/quote]Viha on ainoa joka mua ajaa. Itseäni varten en viitsi muuttua. Eli joko kostan tai masennun. Päätin kostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha rumentaa, eikä kosto tuo loppujen lopuksi tyyydytystä tutkimusten mukaan. Usein sitä jää märehtimään ja haluaa vaan lisää kostoa ja vihan tunnetta, koska viha ruokkii vihaa. Vihaiset ihmiset kuolevat myös aiemmin. Viha oikeasti vie myös hirveästi energiaa ja resursseja.

Olen iloinen puolestasi, että olet saanut voimaa toimia. Mutta suosittelen, että saisit voimasti ammennettua jostain muusta lähteestä kuin vihasta. Edes jossain vaiheessa tuota prosessiasi. Muuten kaivat itseäsi vain syvemmälle. Sulla on toki syytä olla vihainen, mutta kannattaa silti keskittyä miettimään mikä oikeasti on itsellesi parasta.

Muuten tuo toimintasuunnitelmasi kuulostaa hyvältä. Taidanpa itsekin ottaa mallia, vaikkei mitään kostotarvetta olekaan. Muutosrikasta vuotta!

Vierailija
64/102 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!! :)

Vierailija
65/102 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 18:56"]Viha rumentaa, eikä kosto tuo loppujen lopuksi tyyydytystä tutkimusten mukaan. Usein sitä jää märehtimään ja haluaa vaan lisää kostoa ja vihan tunnetta, koska viha ruokkii vihaa. Vihaiset ihmiset kuolevat myös aiemmin. Viha oikeasti vie myös hirveästi energiaa ja resursseja.

Olen iloinen puolestasi, että olet saanut voimaa toimia. Mutta suosittelen, että saisit voimasti ammennettua jostain muusta lähteestä kuin vihasta. Edes jossain vaiheessa tuota prosessiasi. Muuten kaivat itseäsi vain syvemmälle. Sulla on toki syytä olla vihainen, mutta kannattaa silti keskittyä miettimään mikä oikeasti on itsellesi parasta.

Muuten tuo toimintasuunnitelmasi kuulostaa hyvältä. Taidanpa itsekin ottaa mallia, vaikkei mitään kostotarvetta olekaan. Muutosrikasta vuotta!

[/quote]Mielipiteet ovat kuin perkeleesti ikiä. Jokaisella on sellainen ja suurin osa niistä haisee helvetin pahalle. Ap

Vierailija
66/102 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 18:56"]Viha rumentaa, eikä kosto tuo loppujen lopuksi tyyydytystä tutkimusten mukaan. Usein sitä jää märehtimään ja haluaa vaan lisää kostoa ja vihan tunnetta, koska viha ruokkii vihaa. Vihaiset ihmiset kuolevat myös aiemmin. Viha oikeasti vie myös hirveästi energiaa ja resursseja.

[/quote]Mielipiteet ovat kuin perkeleesti ikiä. Jokaisella on sellainen ja suurin osa niistä haisee helvetin pahalle. Ap

[/quote]Persereikiä. Autocorrectikin on persereikä.

Vierailija
67/102 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies oli kamala sortaja ja syypää plösöytymiseesi. Miksi siis kostaa hänelle kun teki sinulle palveluksen jättäessään sinut? Keksi parempi provo ap :D

Vierailija
68/102 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 15:53"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 14:00"]Tee tuo mieluummin itsesi takia.

[/quote]Ei onnistu. Saan nimenomaisesti tällä hetkellä voimaa vihasta miestä kohtaan. Tiedän, että nuorena olin mieheni täydellinen 10++ unelmanainen. Voimani tulee ajatuksesta, että hän näkee unelmiensa naisen jonka menetti. Ja täydellisintä olisi jos hän kerjäisi minua takaisin. Ja saisin kylmän viileästi sanoe, että kiitos tarjouksesta, mutta ei kiitos... odottelen jotakin parempaa. ;) ap

[/quote]

Miksi et voinut pysyä sinä unelmanaisena avioliittosi aikana vaan heräät siihen nyt kostoksi kun olet jo menettänyt miehesi? Eli sinulla ei olisi ollut motivaatiota pitää yllä upeuttasi miehesi hyväksi mutta nyt saat taas voimaa pyrkiä siihen aiheuttaaksesi hänelle mielipahaa? Selvää trolliainesta. Tai sitten olet todella yksinkertainen ja matalamielinen. Mutta onnea koitokseen. Älä tee samaa virhettä ja rupsahda jos saat uuden miehen pyydykseen.

[/quote]

en ole ap, mutta suutuin kirjoituksestasi. etkö lukenut aloitusta kunnolla, ap:llä oli masennus ja se vaikuttaaa myös ihmisen ulkoiseen olemukseen.

Vierailija
69/102 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia vaatteita ajattelit ostaa? tänä keväänä on muodissa nahka hameina ja housuina, pastellivärit, oranssihtava sävy huulilla. Miten meinasit laitattaa hiukset? osta joku tuhkimotippa tai pikakaunistaja freesin ulkonäön saamiseksi ja kasvonaamioita. antakaa muutkin parhaat muoti- ja kauneusvinkkinne ap:lle! Miten pian muuten tuo tilanne selvisi sinulle, oliko joku aavistus asiasta? T: se 29-vuotias

Vierailija
70/102 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti hän parantui siitä ukon jättäessä hänet? Ja tää aloitus on jonkun lassukan provo ette av-mammat tajua kun teitä viedään 6-0 :) vai sairastuuko 95% perheenäideistä masennukseen ja sortaako teidän kaikkien miehet teitä? :D

Vierailija
71/102 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 15:54"]

Kannattaa sitä yrittää, vaikka ilmeisen turhaa se on, miehesikin on todennut, että parasta ennen pvm. oli jo ja viimeinen käyttöpäiväkin on lähellä, niinpä vaihtoi tuoreempaan ja päivitettyyn versioon.

Tähän voisi sanoa jotain edellä kommentoinutta lainaten, se juna meni jo :D

[/quote]

Koskaanhan ei mitään kannnata tehdä tai yrittää kun on sunlaisiasi negatiivisiä ihmisiä lannistamassa ap:tä. Niin ja sunkin juna taisi jo mennä ohi...sen verran on katkeraa tekstiä.

[/quote]

On sen ex ukonkin juna mennyt jo. Ja kyllä sen exä ukonkin parasta ennen päiväys on mennyt yhtä lailla kuin naisenkin. En ymmärrä tätä ajatusta että akat kulahtavat ja ukkojen pitää saada nuorempi. Ihan sairasta, yhtä lailla ne ukotkin kulahtavat. Naiset itse alistatte itseänne ja teette hallaa itsellenne, tuo on sovinismia, ettekä edes itse sitä tajua. Tuollaiset ällö ukot eivät tarvitse mitään nuorempaa ja kauniinmpaa vaan päinvastoin rumemman ja vanhemman jos sitäkään. Ja tyhmiä ovat nuo nuoretkin naiset kun vanhoja ukkoja huolivat.  Kuvottavaa.

Vierailija
72/102 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 16:29"]Minkä ikäinen olet? Onko miehesi yhtään vanhentunut vai näyttääkö silmissäsi samalta kuin... siis kuinka monta vuotta - onko lapsesi pieniä tai teinejä jo? Jos miehesi rakastaa sinua, niin tuskin vaatii mitään kidutusta sinulta. Jos vaatii, niin mies taitaa olla jonkunlainen idiootti ja parasta sinulle onkin päästä eroon hänestä nyt eikä myöhemmin, koska suhde taitaa siis jo olla pilalla. Älä siis hauo kostoa, vaan ryhdy tekemään itsestäsi tyylikästä omaksi iloksesi ja jotta joku toinen löytäisi sinut. Siis ihan sama mistä aloitat. Syö terveellisesti, laita tukka ja uudet meikit, käy kosmetologilla, osta uudet vaatteet jne... jo lastesi vuoksi... heille on tärkeää, että äiti on nätti eikä kuin suursiivouksesta tullut. Tässä minun vinkkini ja paljon hauskempaa ja tehokkaampaa kuin koukuttuminen dietteihin ja muuhun hömppään - muista - vain pienet ruoka-annokset ei mitään jättilautasellisia ruokaa.

[/quote]Olen 35. Mieskin on toki muuttunut. Ei rakasta minua, enkä voi väittää rakastavani häntä. Mitä väliä sillä sinulle on mitkä motiivini ovat? Saan voimaa kylmästä vihasta, en tosiaankaan tee tätä lasteni iloksi tai tulevan puolison saamiseksi (suoraan sanottuna miehet ovat niin sikoja, että taidan viihtyä parhaiten yksin) vaan vain saadakseni hämmennystä ja harmia aikaiseksi tuossa äijässä. Ap

Vierailija
73/102 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 16:29"]Minkä ikäinen olet? Onko miehesi yhtään vanhentunut vai näyttääkö silmissäsi samalta kuin... siis kuinka monta vuotta - onko lapsesi pieniä tai teinejä jo? Jos miehesi rakastaa sinua, niin tuskin vaatii mitään kidutusta sinulta. Jos vaatii, niin mies taitaa olla jonkunlainen idiootti ja parasta sinulle onkin päästä eroon hänestä nyt eikä myöhemmin, koska suhde taitaa siis jo olla pilalla. Älä siis hauo kostoa, vaan ryhdy tekemään itsestäsi tyylikästä omaksi iloksesi ja jotta joku toinen löytäisi sinut. Siis ihan sama mistä aloitat. Syö terveellisesti, laita tukka ja uudet meikit, käy kosmetologilla, osta uudet vaatteet jne... jo lastesi vuoksi... heille on tärkeää, että äiti on nätti eikä kuin suursiivouksesta tullut. Tässä minun vinkkini ja paljon hauskempaa ja tehokkaampaa kuin koukuttuminen dietteihin ja muuhun hömppään - muista - vain pienet ruoka-annokset ei mitään jättilautasellisia ruokaa.

[/quote]Olen 35. Mieskin on toki muuttunut. Ei rakasta minua, enkä voi väittää rakastavani häntä. Mitä väliä sillä sinulle on mitkä motiivini ovat? Saan voimaa kylmästä vihasta, en tosiaankaan tee tätä lasteni iloksi tai tulevan puolison saamiseksi (suoraan sanottuna miehet ovat niin sikoja, että taidan viihtyä parhaiten yksin) vaan vain saadakseni hämmennystä ja harmia aikaiseksi tuossa äijässä. Ap

[/quote]

You go girl! Älä ajattele muita kuin itseäsi!

Vierailija
74/102 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita upeaksi muuttuminen korvien välistä. Löytyisikö sieltä harvenneiden hiusten alta se ihana tyttö joka ei ollut päästäänsä vialla ??

Vierailija
75/102 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 19:49"]ap jätä nuo typerät kommentoijat huomioimatta ja tee ja toteuta tavoitteesi! ja mies voi hyvin muuttaa mielensä, kun huomaa ettei ruoho olekaan vihreämpää aidan toisella puolella, mutta sinä et varmasti enää ottaisi miestä takaisin. kerro miten ajattelit aloittaa? käytkö kampaajalla ja kosmetologilla? miten aloitat kuntoilemaan? päivätkö vaatekaappia? :) T: ketjun 29-vuotias myös aikaisemmin masentunut

[/quote]Päätin aloittaa hankkimalla uudet nuorekkaat pokat ja piilolinssejä. Vuoden sisällä aion tosin päästä eroon laseista kokonaan laserleikkauksella. Hampaani ovat muuten loitokunnossa ja kauniit, mutta valkaisutan ne. Käyn kosmetologilla hoidattamassa ihoni kuntoon ja opettelemassa modernimman meikkaustyylin. Ostan laadukkaita, ajattomia, materiaaleiltaan ylellisiä ja helposti yhdisteltäviä merkkivaatteita. Menen vanhan kampaamoni sijasta tunnetulle (mutta kalliille) hiusmuotoilijalle. Ostan salijäsenyyden ja maksan kunnollisesta kunto-ohjelmasta. Aloitan juoksukoulun. Päätin aloittaa lakto-ovovegaanisen ruokavalion. Jos alkaa sujua, muutan ruokavalioni vegaaniseksi (tämäkin on ollut pitkällinen haave näin ituhippieläinrakkaana). Tärkein: Pidän huolta, että joka ikisen muutoksen maksan miehen rahoilla. ap

Vierailija
76/102 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin: hankin myös personal trainerin. ap

Vierailija
77/102 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Don't get mad. Get everything!" ;)

Vierailija
78/102 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä miehen rahoilla? Ei hyvältä kuulosta. Alkuinostuksen jälkeen romahdat masentuneena, kun vihan voima sammuu ja jäljelle jää vain kaipaus.

Vierailija
79/102 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytössäsi oleva masennuslääke lihottaa ei liikunta välttämättä (valitettavasti) auta. Keskusele lääkärin kanssa muista vaihtoehdoista. Jos itse masennus lihottaa niin sitten tilanne on toinen. Paljon vettä, kuituja, jatkuvaa aineenvaihdunnan herättelyä, kävely on hyvä... Uinti. Tutki missä on vika. Koska viimeksi tutkittu kilpirauhanen. Missä kunnossa iho, kynnet ja hiukset. Jos otat jätä alko kokonaan pois 3-4 kuukaudeksi ja mahdollinen tupakka vaihda sähkötupakkaan. Tee myös kasvojumppaa. Tapaa ihmisiä ja elä vilkkaampaa sos. elämää... Tanssi, hanki kulttuuriharrastuksia, ennen muuta ELÄ! Liiku... Nauti! Kokkaa, kuuntele musaa... Kaikki on paljon kokonaisvaltaisempaa - tulet huomaamaan. TSEMPPIÄ!

Vierailija
80/102 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 11:46"]Miksi ihmeessä miehen rahoilla? Ei hyvältä kuulosta. Alkuinostuksen jälkeen romahdat masentuneena, kun vihan voima sammuu ja jäljelle jää vain kaipaus.

[/quote]En tahdo miestä takaisin. Siksi miehen rahoilla, että saan siitä tyydytystä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi