Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahdon kostaa miehelleni tulemalla upeaksi.

Vierailija
15.02.2014 |

Tilanne on siis tämä: Olin nuorena kaunis. En sano tätä kehuakseni, olin sitä ihan objektiivisesti. Sitten menin naimisiin, sain lapsia, elämä tuli raskaaksi, masennuin, söin psyykelääkkeitä, lihoin, vanhenin. Nyt mies jättää minut nuoremman ja kauniimman takia. Saan voimaa ajatuksesta, että vielä minä näytän. Tiedän, että tämän läskikerroksen ja nukkavierun olemuksen alla on vieläkin se pitkäsäärinen nainen jolla on tiimalasivartalo ja hätkähdyttävän kauniit kasvot. Kosto. On. Parasta. Kylmänä. Apua? Kuinka aloittaisin? Ruokavalio? Karppausta, kaloreiden laskemista, mitä? Liikunta? Punttisalia, jumppaa, kahvakuulaa, uimista, juoksukoulua? Mitä muuta?

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 14:35"]Mies teki sitten hyvän työn. Jos hän ei olisi jättänyt sinua, olisit jatkanut masentuneena ja plösähtäneenä elämäsi loppuun?

[/quote]Näin taitaa olla. Itseasiassa se on tainnut olla miehen pessimismi ja lannistaminen mikä on alun perinkin saanut minut masentumaan. ap

Vierailija
22/102 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse olen tämän vuoden puolella laihtunut 7 kiloa miehen lähdön jälkeen ihan vain sen takia, että ei tee mieli syödä/en jaksa tehdä ruokaa itselleni. Normaalipainon rajoissa olin ennen vuodenvaihdettakina.

Jos eksäsi on tarpeeksi veemäinen, voi sinulle käydä samoin. En haikaile miehen perään ja toivotan onnea hänen uudelle suhteelleen, mutta valitettavasti on tuossa nuo lapset, joita kannan huolta, ja laihtuminen varmati jatkuu tämän vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 14:28"]Hankkiudu ihan ensin eroon masennuksesta! Se tekee ihmisestä tehokkaammin epäviehättävän, kuin mikään määrä läskiä (sanoo entinen masentunut, joka ei silloin varmasti ollut kenenkään unelmanainen, vaikka olikin hoikka).

Sitten reilu tapaamissopimus isälle ja lapsille, että sulle jää aikaa itsellesi ilman että se treeni on vaan yksi rasite lisää arjen selviytymistaisteluun.

Mietin ensin ne syyt, mitkä ovat estäneet sua tähän asti pitämästä huolta itsestäsi. Niihin on keksittävä kaikkiin joku muutos ja helpotus, ennenkuin tarpeeksi pysyvä ja tuloksia tuottava elämänmuutos on mahdollinen.

[/quote]Fiksu ja ajateltu kommentti. Superkiitos tästä ihan oikeasta panoksesta. Pistän korvan taakse ja ratkon nämä kysymykset. Kiitos, virtuaaliystävä! ap

Vierailija
24/102 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 14:39"]Kuntoilu ja laihdutus vaatii kurinalaista ja rutiininomaista elämänmuutosta. Kun olet siihen valmis, tyhjennä mieli kaikista haittatekijöistä ja pidä suunta tavoitteissa. Väsymätön ja sitkeä työ palkitsee. Etene rauhallisesti, mutta määrätietoisesti.

Tsemppiä ja liikunnan iloa.

[/quote]Kiitos!

Vierailija
25/102 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, ap, tuo 5:2 dieetiksi alkuun ja siinä ohessa karsimaan ruokavaliota järkevämmäksi. Laita painonpudotus sopiviin palasiin ja jokaisen rajan saavutettuasi hemmottelet itseäsi kasvo-, käsi- tai jalkahoidoilla, uusilla vaatteilla, kampaajalla jne.

Täällä kohtalotoveri ihan samanlaisen päätöksen kanssa. Onnistut kyllä, kaiva sieltä sisältäsi se unelmanainen!

Vierailija
26/102 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa taisit oikeastaan vastata omaan kysymykseesi. Eli ensin laitat ruokavalion kuntoon. Syöt säännöllisesti 5-6 kertaa päivässä (aamiainen, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala + tarvittaessa aamupäivään välipala). Itse olen todennut vanhan kunnon lautasmallin toimivaksi.

Joka aterialle vihanneksia jossain muodossa, kaikki ylimääräiset makeat ja huonoja rasvoja sisältävät naposteltavat pois ja hedelmiä/marjoja välipaloiksi. Mehut ja limsat kannattaa jättää myös kauppaan.

Sitten lisäät liikuntaa oman kunnon mukaan ja mieltymysten mukaan (esim. uinti, lenkkeily, kuntosali...). 

Muista, että tämä projekti vie aikaa. Ei ole kyse mistään kuurista vaan totaalisesta elämäntapamuutoksesta. Niin saat aikaan kestäviä tuloksia. 

Vierailija
27/102 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity paljon parjatun Fitfarmin nettivalmennuksen. Ja tuloksia alkaa syntyä!!

Vierailija
28/102 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parastahan tuossa ideassa on se, että nyt kun ensin toimit koston voimalla niin todennäköisesti pikkuhiljaa se kostofiilis alkaa laantua ja huomaat nauttivasi liikunnasta niin että alat liikkumaan ja elämään terveellisesti itsesi vuoksi ja pääset tavoittelemaan uutta miestä.

Vierailija
29/102 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että pelkkä aerobinen liikunta ei riitä, koska pelkkä laihuus ei tee ihmisen kropasta hyvää, vaan siihen tarvitaan lihaksia.

Vierailija
30/102 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 14:54"]Liity paljon parjatun Fitfarmin nettivalmennuksen. Ja tuloksia alkaa syntyä!!

[/quote]Hmmm... minusta nuo televisiossa näytetyt Jutan "onnistujat" eivät ole todella kauniita. Liian suuria, lihaksikkaita ja "kuivia". ap

Vierailija
31/102 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat vain tulla ulkoapäin kauniiksi. Oletko sisältä hyvin kylmä? Nuorena on helppo olla kaunis ja laiha. Geenit ratkaisevat lihavuuden osalta, ruoan koostumus ja vähäinen liikunta. Liikkumisellakin on lähes mahdollista pysyä laihana välittämättä siitä, että mitä syöt ja milloin. Sekin vain tiedettä ja hyvin yksinkertaista.

Vierailija
32/102 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap! Minulla oli samanlainen tilanne, ja päätin tehdä juuri noin. Laihduin, muutin tyylini ja sain elämäniloni takaisin. No niinhän siinä sitten kävi, että exä alkoi vinkumaan takaisin, ei enää se nuorempi nyxä kiinnostanutkaan... ai että sitä hyvänolon tunnetta kun sain sanoa että sori, mutta tämä juna meni jo :D

Exä jäi nuolemaan näppejään, uusi nainenkin jätti (fiksu tyttö ;) ja mulla on uusi parempi elämä. Tsemppiä sulle tosi paljon, kyllä sä onnistut!!!

Vierailija
33/102 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka motiivina olisi kosto, muista pitää huolta itsestäsi äläkä mene liiallisuuksiin! Hyvä olo näkyy myös ulospäin!

Painonpudotukseen järkevä ja realistinen tahti, syöt herkullisesti mutta terveellisesti. Kuntosalilla saa parhaat tulokset kropan muokkaamiseksi, mutta muista treenata itselle sopivalla tavalla!

Itse kävin jossain vaiheessa paljon pelkästään salilla. Venyttely ja kehonhuolto jäi. Kroppa muuttui, mutta olo oli kökkö. Aloitin salitreenin lisäksi joogan ja bodybalancen sekä kävin viikoittain venyttelyssä. Nyt olo on parempi kuin koskaan!

Vierailija
34/102 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun olet "kostosi" saanut lihot takasin vanhoihin mittoihisi? Kyllä motivaatio täytyy tulla siitä, että haluat tehdä itsellesi hyvää.

Vierailija
35/102 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain mistä oikeasti tykkäät, sisulla ja vihalla jaksat pari kuukautta painaa mutta siihen se loppuu. Kokeile eri lajeja niin kauan että löydät jonkun mukavan. Naisilla on siinä mielessä helpompaa, että yleensä hyvään kroppaan riittää se ettei ole lihava, eli mitään kuntosali pakkoa ei todellakaan ole. Niin ja kaloreita kannattaa laskea, mitkään karppaukset tai muut höpöhöpö dietit ei auta.

Vierailija
36/102 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan sillä kuntosalitreenillä muokataan jäntevä ja hyvän muotoinen kroppa. Laihduttamalla ja aerobisella treenillä tulee vääjäämättä ns. laihaläski.

Vierailija
37/102 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä metodilla lähtenyt 8.4 kg viidessä viikossa.

1. Lopeta makean syönti. Ei yhtään pullaa, yhtään makeaa, sokeria kahviin tai teehen.
2. Syö normaalisti, mutta ennen ruoan laittamista lautaselle päätä minkä verran otat. Voit ottaa vähän enemmän jos haluat silloin tällöin, mutta ÄLÄ SANTSAA! Pysy alkuperäisessä arviossasi, nälkä kasvaa syödessä
3. Lopeta iltamässyttely. En itse syö klo 18 jälkeen. MUTTA:
4. Jos tuntuu vaikealta voit syödä hedelmän. Omenoita tai päärynöitä. Appelsiinejä. Banaaneihin en ole koskenut.
5. Liikuntaa. Yksi kunnon jumppa viikossa. Työmatkapyöräilyä 5x viikossa 8km = 40 km. Näiden lisäksi pari pidempää kävelylenkkiä viikossa. Noin tunnin / siivu.

Ja muuta ei tarvitse tehdä. Nälkä ei ole, makeanhimo on kadonnut kokonaan.

Vierailija
38/102 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 15:08"]Hienoa ap! Minulla oli samanlainen tilanne, ja päätin tehdä juuri noin. Laihduin, muutin tyylini ja sain elämäniloni takaisin. No niinhän siinä sitten kävi, että exä alkoi vinkumaan takaisin, ei enää se nuorempi nyxä kiinnostanutkaan... ai että sitä hyvänolon tunnetta kun sain sanoa että sori, mutta tämä juna meni jo :D

Exä jäi nuolemaan näppejään, uusi nainenkin jätti (fiksu tyttö ;) ja mulla on uusi parempi elämä. Tsemppiä sulle tosi paljon, kyllä sä onnistut!!!

[/quote]Jeeee! =D ap

Vierailija
39/102 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 15:13"]Ja sitten kun olet "kostosi" saanut lihot takasin vanhoihin mittoihisi? Kyllä motivaatio täytyy tulla siitä, että haluat tehdä itsellesi hyvää.

[/quote]Haters got to hate...

Vierailija
40/102 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse laihduin 12kg aika nopeasti pienentämällä annoskokoa tuntuvasti. Söin ihan tavallista kotiruokaa, mitä ennenkin, mutta 1/3 entisistä annoskoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi