Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakka-askin riistohinta

Vierailija
01.01.2026 |

90% veroa 

Fucking valtio 

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsi.

Vierailija
2/121 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän olisi oiva hetki rueta vähentämään tupakointia ja jopa lopettaa, eikö? Säästyy rahaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onneksi varaa polttaa. Köyhät lopettakoon.

Vierailija
4/121 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovalla verolla yritetään saada teidät lopettamaan ja kerätään rahaa tupakan siheuttamien tautien hoitoon.

Vierailija
5/121 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin lopettaa. Pari viikkoa nyt ilman. 30 vuotta sitä kesti ja varmasti vuosia pois elämästä.

Vierailija
6/121 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän olisi oiva hetki rueta vähentämään tupakointia ja jopa lopettaa, eikö? Säästyy rahaakin.

Kun se ei vaan voi mennä niin että jonkun toisen elämäntavan, nautinnon ja harrastuksen voisi verottaa kuoliaaksi. 

Vierailija
7/121 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mikä on mielenkiintoista on että tupakoinnin vähentämisen piti vähentää syöpiä mutta päinvastoin syövät lisääntyivät räjähdymäisesti 2020-luvulla...

koronarokotteet ovat ainoa mikä oli uutta 2020-luvulla ja tutkimusten mukaan syövät lisääntyivät samaan aikaan...

Vierailija
8/121 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun se ei vaan voi mennä niin että jonkun toisen elämäntavan, nautinnon ja harrastuksen voisi verottaa kuoliaaksi. 

Niin se menee kuitenkin. Kiva nähdä ketä vainotaan kun tupakointi on kitketty.

Vierailija
9/121 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sätkä on päivän sana+trokarilta loput. 

Vierailija
10/121 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja seuraavaksi aletaan nostaa kortsujen hintoja niin saadaan Suomen syntyvyys taas nousuun! Ruokakin on edelleen kallista, ettei lihavilla olisi varaa ostaa yli tarpeensa. Näin tää maailma toimii.

Vierailija
11/121 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tutkimuksiin viittaat? Mielenkiintoinen asia, johon mielellään perehtyisi.

Vierailija
12/121 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko ja tupakka on törkyhintaisia suomessa. Hel...... holhousyhteiskunta. 

Vierailija
13/121 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkosyövät lisääntyvät vaikka tupakointi varsinkin miehillä vähenee. Kyse on hitaasta kehityksestä. Tupakka on ikävä kaveri kun tauti voi tulla, vaikka on jo lopettanutkin. Toki aina kannattaa lopettaa kuitenkin. 

Vierailija
14/121 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla onneksi varaa polttaa. Köyhät lopettakoon.

Keuhkosyöpää odotellessa. kannattaa käydä saattohoito osastolla katsomassa niitä viimeisiä hetkiä eläviä keuhkosyöpä potilaita niin voisi se tupakan polton mielekkyys karista rikkaltakin

Vierailija
15/121 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aa okei. Mä tykkään myrkyttää ympäristöäni eri litkuilla. Se on mun harrastus, mun nautinto, mun elämäntapa. Kukaan ei voi siis minua rajoittaa. Pyh. Mitä väliä vaikka ympärillä olijat niin eläimet kuin ihmiset siitä kärsii. Mä oon tärkeintä, okei Pertti?

Vierailija
16/121 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto maksakoot vaikka 100e aski,

ei kiinnosta. Viime vuonnakin kaksi tuttua kuoli keuhkosyöpään. Vetäkää sitä saatanan myrkkyä posket lommolla , ja toivokaa että olis vähän halvempaa...

Vierailija
17/121 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovalla verolla yritetään saada teidät lopettamaan ja kerätään rahaa tupakan siheuttamien tautien hoitoon.

Huomattavasti niitä tauteja alkoholista aiheuttuu. 

Vierailija
18/121 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole pakottanut tai pakota polttamaan. Kärsi tyhmästä päästäsi ja polta rahasi savuna ilmaan!

Vierailija
19/121 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 90%, 99 olisi sopiva.

Vierailija
20/121 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Fucking valtio" MIKSI ihmeessä sotket kahta kieltä sekaisin!
Käyt' jompaa kumpaa, vai etkö osaa englantia kuin tuon kirosanan verran heh. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan