Tahdon kostaa miehelleni tulemalla upeaksi.
Tilanne on siis tämä: Olin nuorena kaunis. En sano tätä kehuakseni, olin sitä ihan objektiivisesti. Sitten menin naimisiin, sain lapsia, elämä tuli raskaaksi, masennuin, söin psyykelääkkeitä, lihoin, vanhenin. Nyt mies jättää minut nuoremman ja kauniimman takia. Saan voimaa ajatuksesta, että vielä minä näytän. Tiedän, että tämän läskikerroksen ja nukkavierun olemuksen alla on vieläkin se pitkäsäärinen nainen jolla on tiimalasivartalo ja hätkähdyttävän kauniit kasvot. Kosto. On. Parasta. Kylmänä. Apua? Kuinka aloittaisin? Ruokavalio? Karppausta, kaloreiden laskemista, mitä? Liikunta? Punttisalia, jumppaa, kahvakuulaa, uimista, juoksukoulua? Mitä muuta?
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 11:48"]Jos käytössäsi oleva masennuslääke lihottaa ei liikunta välttämättä (valitettavasti) auta. Keskusele lääkärin kanssa muista vaihtoehdoista. Jos itse masennus lihottaa niin sitten tilanne on toinen. Paljon vettä, kuituja, jatkuvaa aineenvaihdunnan herättelyä, kävely on hyvä... Uinti. Tutki missä on vika. Koska viimeksi tutkittu kilpirauhanen. Missä kunnossa iho, kynnet ja hiukset. Jos otat jätä alko kokonaan pois 3-4 kuukaudeksi ja mahdollinen tupakka vaihda sähkötupakkaan. Tee myös kasvojumppaa. Tapaa ihmisiä ja elä vilkkaampaa sos. elämää... Tanssi, hanki kulttuuriharrastuksia, ennen muuta ELÄ! Liiku... Nauti! Kokkaa, kuuntele musaa... Kaikki on paljon kokonaisvaltaisempaa - tulet huomaamaan. TSEMPPIÄ!
[/quote]En ole syönyt masennuslääkkeitä enää vuoteen. Kilot ovat vain jääneet.Joo, alkoholia en aio ottaa lainkaan.
Jos aiot käyttää esim. elatusmaksut omaan ruhoosi, et kosta siinä miehelle vaan lapsillesi. Muista tämä aloittamasi ketju vuoden päästä ja palaa lukemaan. Katso mitä olet siihen mennessä saavuttanut ja oletko onnellinen.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 11:51"]Miten saat miehen maksamaan muutoksen? Kysyy utelias?
[/quote]Saan osituksessa puolet. Myyn miehen autot jne. ja pistän rahat itseeni. Lisäksi mies maksaa elareita ja nekin rahat laitan itseeni. Ostan lasten jutut kokonaan omilla rahoillani ihan täysin siksi, että voin laittaa miehen maksamat rahat lyhentämättömänä itseeni. ap
No just. Siinä se vesittyi tämäkin reipastuvan naisen elämä. Ei tee paljon mieli kannustaa, kun olet noin täynnä vihaa, kitkeryyttä, kostoa ja rumuutta. Tuolta pohjalta et voi kuin epäonnistua.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 12:00"]No just. Siinä se vesittyi tämäkin reipastuvan naisen elämä. Ei tee paljon mieli kannustaa, kun olet noin täynnä vihaa, kitkeryyttä, kostoa ja rumuutta. Tuolta pohjalta et voi kuin epäonnistua.
[/quote]Tuliko yllätyksenä? Kerroin heti alussa, että kyse on kostosta. Et mitenkään voi olla hämmästynyt siitä, että kyse tosiaan on kostosta. Käytän kaikkia mahdollisia keinoja koston saamiseen, lapsia lukuunottamatta.
Eikö petetty ja jätetty muka saisi olla katkera ja vihainen? Että pitäisi vain kiltisti ottaa vastaan? Tylsimykset.
Osta pienet geishakuulat ja aloita niillä harjoittelu, sen jälkeen otat partnerin 22-25v terveestä aktiivisesta miehestä... takuulla hoikistuu kun joka päivä ja yö hikoilee ja jumppaa kunnolla ;-)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 13:57"]
Tilanne on siis tämä: Olin nuorena kaunis. En sano tätä kehuakseni, olin sitä ihan objektiivisesti. Sitten menin naimisiin, sain lapsia, elämä tuli raskaaksi, masennuin, söin psyykelääkkeitä, lihoin, vanhenin. Nyt mies jättää minut nuoremman ja kauniimman takia. Saan voimaa ajatuksesta, että vielä minä näytän. Tiedän, että tämän läskikerroksen ja nukkavierun olemuksen alla on vieläkin se pitkäsäärinen nainen jolla on tiimalasivartalo ja hätkähdyttävän kauniit kasvot. Kosto. On. Parasta. Kylmänä. Apua? Kuinka aloittaisin? Ruokavalio? Karppausta, kaloreiden laskemista, mitä? Liikunta? Punttisalia, jumppaa, kahvakuulaa, uimista, juoksukoulua? Mitä muuta?
[/quote]
Mitä olit typerä ja teit lapsia? :D
Tottakai äpärän poikiminen pilaa kropan ja ulkonäön.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 13:57"]
[/quote]
Mitä olit typerä ja teit lapsia? :D
Tottakai äpärän poikiminen pilaa kropan ja ulkonäön.
[/quote]Vanhempani ovat kylläkin naimisissa. ;) ap
[/quote]
Kun rakkaus kuolee, se kuolee...
[/quote]
aikakone?
Murun luoja kokeilee uutta proggista? Pointtihan tässä on vittuila teille rakkaat pullavat mammat että miksi nyt eron jälkeen kannustatte naista huolehtimaan itsestään mutta avioliiton aikana ette voi sormea nostaa sen hyväksi että olisitte kauniita miestenne silmissä. Meditoikaa tätä sen siiderituopin ääressä.
ap jätä nuo typerät kommentoijat huomioimatta ja tee ja toteuta tavoitteesi! ja mies voi hyvin muuttaa mielensä, kun huomaa ettei ruoho olekaan vihreämpää aidan toisella puolella, mutta sinä et varmasti enää ottaisi miestä takaisin. kerro miten ajattelit aloittaa? käytkö kampaajalla ja kosmetologilla? miten aloitat kuntoilemaan? päivätkö vaatekaappia? :) T: ketjun 29-vuotias myös aikaisemmin masentunut
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 16:17"]Murun luoja kokeilee uutta proggista? Pointtihan tässä on vittuila teille rakkaat pullavat mammat että miksi nyt eron jälkeen kannustatte naista huolehtimaan itsestään mutta avioliiton aikana ette voi sormea nostaa sen hyväksi että olisitte kauniita miestenne silmissä. Meditoikaa tätä sen siiderituopin ääressä.
[/quote]En tiedä mikä on muru ja kuka ihme tahtoisi pilata elämänsä ihmisen kanssa joka on kiinnostunut vain ulkonäöstä. Eli ei oikeasti rakasta, kunnioita tai arvosta persoonana yhtään. Miehelle on aivan se ja sama kuka olen. Niin surkeaa ja pikkusieluista ja proosallista! ap
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 15:30"]Tällä metodilla lähtenyt 8.4 kg viidessä viikossa.
1. Lopeta makean syönti. Ei yhtään pullaa, yhtään makeaa, sokeria kahviin tai teehen.
2. Syö normaalisti, mutta ennen ruoan laittamista lautaselle päätä minkä verran otat. Voit ottaa vähän enemmän jos haluat silloin tällöin, mutta ÄLÄ SANTSAA! Pysy alkuperäisessä arviossasi, nälkä kasvaa syödessä
3. Lopeta iltamässyttely. En itse syö klo 18 jälkeen. MUTTA:
4. Jos tuntuu vaikealta voit syödä hedelmän. Omenoita tai päärynöitä. Appelsiinejä. Banaaneihin en ole koskenut.
5. Liikuntaa. Yksi kunnon jumppa viikossa. Työmatkapyöräilyä 5x viikossa 8km = 40 km. Näiden lisäksi pari pidempää kävelylenkkiä viikossa. Noin tunnin / siivu.
Ja muuta ei tarvitse tehdä. Nälkä ei ole, makeanhimo on kadonnut kokonaan.
[/quote]Kiitos! ap
[/quote]
Päivitys: 11 vkoa, 13 kg :)
Tosi tosi hienoa! Tsemppiä kevääseen. Kesällä oot timmi :)
Oho!! miten olet sen tehnyt? miten olet kaunistautunut?T: ketjun aiemmin kirjoittanut 29-vuotias
Hienoa ap! olen ylpeä sinusta. T: just tuo aiempi
Kesällä olet kuiva ja katkera ämmä
Miten saat miehen maksamaan muutoksen? Kysyy utelias?