Onko täällä muita keski-ikäisiä, joilla edelleen paljon yhteistä puolison kanssa?
Kysytään näin päin.
Mua hämmästyttää,miten rakastuneita vieläkin ollaan ja miten paljon yhteistä meillä on.
Ollaan 50+ ja yhdessä Ollaan oltu 25 vuotta.
Kommentit (7)
Ihmettelen miten jotkut eivät ota asiaa huomioon pariutumisvaiheessa, ja sitten se tulee "yllätyksenä"?
Meillä ei varsinaisesti ole mitenkään erityisen paljon yhteistä mutta yhdessä ollaan oltu jo jotain 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten jotkut eivät ota asiaa huomioon pariutumisvaiheessa, ja sitten se tulee "yllätyksenä"?
Itse jos huomaan että vaikka maailmankatsomuksestani kertoessani pyöritellään silmiä, henkilö ei ole match, näin tapahtui kerran
No sanotaan näin, että vaikka oli puolison kanssa erilleen kasvamista ja paljon pahempia ongelmia, löytyi eron jälkeen paljon sopivampi, jonka kanssa oltiin erikseen kasvettu samaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jos huomaan että vaikka maailmankatsomuksestani kertoessani pyöritellään silmiä, henkilö ei ole match, näin tapahtui kerran
Aika monen ihmisen käsitys maailmasta, itsestä ja mielekkäästä arjesta muuttuu 20-vuotiaasta 50-vuotiaaksi, mikä on ihan tarkoituksenmukaista ja tavoiteltavaakin, mutta etukäteen ei aina tiedä millainen se muutos on. Minun mieheni seurusteli 8 vuotta ennen avioliittoa uskovaisen sohvaperunan kanssa joka kuunteli suomipoppia, ja silti hänellä on nyt keski-ikäisenä rinnallaan aktiiviliikkuva agnostikko jota kiinnostaa erityisesti oopperalaulun yhdistäminen pop-musiikkiin.
Mies ei ehkä ole muuttunut ihmisenä yhtä paljon, mutta hän ei todellakaan ole ollut isänä ja puolisona lapsiperheen arjessa sellainen kuin kumpikaan meistä kuvitteli hänen olevan - sitä varten hänen olisi pitänyt muuttua kun elämän vaatimukset muuttuu, mutta ei siinä niin käynytkään.
Jep.Täällä toiset.Joulukuussa tulee naimisissa 28v.Ollaan jing&jang😂