Poikaystäväni on 96, itse olen 25v.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 00:10"]
Ymmärrän sua hyvin,toisin kun noi muut arvostelijat. Pysy vaan lujana. Olen itsekin kokenut samanlaista loanheittoa oman suhteeni vuoksi. Olen itse jo viiskymppinen ja naisystäväni 17v.,mutta tunteet kuitenkin loppupeleissä ratkaisee. Kaikkea hyvää ja kestävyyttä sun taistoos tätä kauhean tiukkaa ihmiskuntaa vastaan. Mä ainakin oon puolellas- Tv. K
[/quote]
Voi hyi yök!!! Te sopisitte hyvin yhteen, mutta ai niin... 25w on liian vanha sinulle yököttävä pedo ja sinä taas olet liian vanha tälle ihastuttavalle 25w pienen lapsen äidille.
Tutustukaa kissin kappaleeseen "goin' blind", tämä kieli poskella tehty biisi ap:n aloituksesta.
Mä niin tunnistan tän ihmistyypin, anna kun arvaan... Sulta on menny luottotiedot!???
Mä olen 26v ja joskus näen kivoja unia mun työkaverista, on muutaman vuoden mua nuorempi :)
Mutta sitten, todellisuudessa en kyllä pystyisi tekemään mitään hänen kanssaan. Ei siinä, on täysikäinen yms. Mutta, se 6v ikäeroa on aika paljon minulle.
Onhan ap:lla ja ukollansa enemmän ikäeroa, ei paljoa. Mutta hitto, kyllä mä tuntisin itseni vanhaksi :) Mieluummin tunnen itseni nuoreksi!
Siis se on 96 ja sinä olet joku 88? Eihän tuo edes paha, 8 vuotta.
Mun mies on mua 32 vuotta vanhempi, ihan aikuisten oikeasti, ja en voi kuin ihmetellä miten kaikki suhtautuu ikäerosuhteisiin niin vihamielisesti. Jos molemmat suhteessa on täysi-ikäisiä niin mikä siinä on niin ihmeellistä ja väärää? Jokaisen oma valinta, myös se että mahdollisesti päätyy leskeksi 50-vuotiaana. Noita asioita ei voi kuitenkaan ennustaa etukäteen.
Siis mieti, melkeen neljä kertaa sun ikäses. Sit ku sä oot 100 niin se on melkeen 400vuotias!!!!11
Onko tuo syntymävuosi siis vai miehen ikä? Seurusteletko ysikuutosen vai 96-vuotiaan kanssa? :D Oletan että siis nuoren pojan, 96 syntyneen..
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:02"]
Onko tuo syntymävuosi siis vai miehen ikä? Seurusteletko ysikuutosen vai 96-vuotiaan kanssa? :D Oletan että siis nuoren pojan, 96 syntyneen..
[/quote]
Juu niin on, se on -96 ja minä syntynyt 88 joulukuussa :) ap
Eikö se ole sitten ennemminkin poika kuin mies? Vähän niinkuin tänään Kaj Kunnaksen haastateltavana seisoneet Määttä ja Selänne - poika ja mies.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:03"]
[/quote]
Vitun limanen pedo
Olet ainakin todella lapsellinen, joten ehkäpä sovitte hyvin toisillenne. Juttujesi perusteella veikkaan että olet lähempänä 15-vuotiasta kuin 25-v.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:03"]
[/quote]
Vitun limanen pedo
[/quote]
Nii oonki :) Tutustuttiin kun hän vei pikkuveljeään hoitoon samaan paikkaan kun minne minä vein lapsen hoitoon monesti. Luulin itseasiassa että se on hänen lapsensa, koska hän on vanhemman ja kypsän oloinen, keskusteltiin tosi monesta asiasta aina kun nähtiin. Hän taas luuli lastani pikkuveljekseni tai sitten ajatteli että voi olla lapsikin mutta piti minua korkeintaan 18-20 vuotiaana. Ei säikähtänyt karkuun kun kuuli oikean iän.
Siis oikeesti, luulitko olevasi hauska tällä avauksella? Ja jonkun oikeasti luulevan että seurustelet 96-vuotiaan kanssa? Kuule kasva aikuiseksi!
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:15"]
Olet ainakin todella lapsellinen, joten ehkäpä sovitte hyvin toisillenne. Juttujesi perusteella veikkaan että olet lähempänä 15-vuotiasta kuin 25-v.
[/quote]
Paljonpa oletkin joutunut minun juttujani lukemaan juu. Kirjoitin vain aloituksen ja muutaman kommentin tänne, hyvä tehdä niiden perusteella arvio kypsyydestä. :D Alunperinhän tämä idea lähti siitä kun 24-vuotias kertoi seurustelevansa 48-vuotiaan kanssa. Ajattelin tehdä samanlaisen mutta kiepsautin poikaystävän syntymävuoden ihan tarkoituksella harhaanjohtavasti tuohon otsikkoon.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:19"]
[/quote]
Paljonpa oletkin joutunut minun juttujani lukemaan juu. Kirjoitin vain aloituksen ja muutaman kommentin tänne, hyvä tehdä niiden perusteella arvio kypsyydestä. :D Alunperinhän tämä idea lähti siitä kun 24-vuotias kertoi seurustelevansa 48-vuotiaan kanssa. Ajattelin tehdä samanlaisen mutta kiepsautin poikaystävän syntymävuoden ihan tarkoituksella harhaanjohtavasti tuohon otsikkoon.
[/quote]
Oih, kuinka jännää... Ihanko päätit kiepsauttaa tuon syntymävuoden... Edelleen, olet lapsellinen!
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:24"]
[/quote]
[/quote]
Oih, kuinka jännää... Ihanko päätit kiepsauttaa tuon syntymävuoden... Edelleen, olet lapsellinen!
[/quote]
Tjaa.. Saatan olla tai en. Mikä sinua siinä kyrsii? Etkö saa poikaasi pysymään huoneessaan? Onko se juippi tälläkin hetkellä katselemassa naisia joista osa saattaa olla jopa minun ikäisiäni? :)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:28"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:24"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tjaa.. Saatan olla tai en. Mikä sinua siinä kyrsii? Etkö saa poikaasi pysymään huoneessaan? Onko se juippi tälläkin hetkellä katselemassa naisia joista osa saattaa olla jopa minun ikäisiäni? :)
[/quote]
Ihanaa, luulet että olen "vanha"! Olet oikeassa, mulla on poika, mutta sillä on ikää vasta 10kk. Mua kyrpii se että tälle palstalle kirjoittelee tyhmät ihmiset lapsellisia juttuja. Sori vaan..
Ymmärrän sua hyvin,toisin kun noi muut arvostelijat. Pysy vaan lujana. Olen itsekin kokenut samanlaista loanheittoa oman suhteeni vuoksi. Olen itse jo viiskymppinen ja naisystäväni 17v.,mutta tunteet kuitenkin loppupeleissä ratkaisee. Kaikkea hyvää ja kestävyyttä sun taistoos tätä kauhean tiukkaa ihmiskuntaa vastaan. Mä ainakin oon puolellas- Tv. K